PDA

Bekijk Volledige Versie : ISDN in datacenter te Rotterdam



mgizmo
10/05/06, 23:16
Via ispgids.com ben ik bij een aantal resellers van het We Dare datacenter nagegaan of zij ISDN leveren.
Helaas heb ik tot nu toe geen positief antwoord gekregen. De resellers die bij ispgids.com staan, zijn er niet veel. Ik vermoed dus om deze reden dat er resellers zijn waarvan ik geen weet heb en wellicht biedt een hiervan dit wel aan.

Ik ben dus op zoek naar een coloruimte waar ik ISDN kan aanvragen. Ik heb geen behoefte aan een kwart/hele rack, maar heb een 1 U server of 2 U server in gedachte. ISDN zal in eerste instantie 2x ISDN-2 zijn, vermoed ik, maar de verwachting is wel dat het richting ISDN-30 zal gaan.

Dataverkeer is in eerste instantie niet zo van belang, omdat het mij puur om de telefoondiensten gaat.

Iemand enig idee bij wie ik terecht kan of hier een aanbieding kan doen? Ik neem aan dat We Dare de faciliteit niet verbiedt door de aantal aanwezige telco's in de facility.

Zor.in
10/05/06, 23:59
Waarom is Amsterdam geen optie?

GrafiX
11/05/06, 00:14
Lijkt mij absoluut geen probleem. Ook wij hebben klanten op verschillende lokaties die een ISDN aansluiting op hun server afgemonteerd hebben gekregen.

Ecatel
11/05/06, 00:16
probeer www.infopact.nl eens
zitten ook in de kubus.

Stewie
11/05/06, 00:47
Wij kunnen dit zonder problemen leveren tegen geringe meerprijs. Een huidige klant heeft ook een ISDN oplossing naar tevredenheid in gebruik.

Indien u aan kunt geven hoeveel dataverkeer benodigd is en hoe groot de server is kunnen we een aanbieding op maat maken.
http://www.i3d.nl/colocation_rackspace.php

mgizmo
16/05/06, 22:15
Wij kunnen dit zonder problemen leveren tegen geringe meerprijs. Een huidige klant heeft ook een ISDN oplossing naar tevredenheid in gebruik.

Indien u aan kunt geven hoeveel dataverkeer benodigd is en hoe groot de server is kunnen we een aanbieding op maat maken.
http://www.i3d.nl/colocation_rackspace.php

De server zal waarschijnlijk 1 of 2 u worden. Traffic denk ik in eerste instatie gewoon iets van 20 GB ofzo, maar hiervan zie ik de prijzen gewoon op jullie website. Wat voor kosten zijn er t.b.v. ISDN en mogelijkheden?

GrafiX
16/05/06, 23:05
Binnen Capelle kunnen wij dit 1 op 1 aanbieden. Je kunt zelf een KPN abo afsluiten en dit aan laten sluiten binnen ons pand. Deze connectie wordt dan via bestaande patches doorgepatched naar de serverruimte en eventueel het rack waar je apparatuur in hangt.

Priority en Casema hebben ook glasvezel binnen ons pand lopen, dus wellicht valt daar ook een deal mee te sluiten.

Je kunt ook gebruik maken van onze eigen ISDN30 lijnen en een koppeling krijgen op het voice platform. Dit is maatwerk en kunnen we in overleg opstellen. Eea. is afhankelijk van je doeleinden.

Stewie
16/05/06, 23:16
De server zal waarschijnlijk 1 of 2 u worden. Traffic denk ik in eerste instatie gewoon iets van 20 GB ofzo, maar hiervan zie ik de prijzen gewoon op jullie website. Wat voor kosten zijn er t.b.v. ISDN en mogelijkheden?
ISDN kan zelfstandig worden afgesloten waarna het tegen een kleine maandelijkse meerprijs in het rack wordt aangesloten. Eea ook afhankelijk van welke isdn provider je kiest.