PDA

Bekijk Volledige Versie : Rokscom



HekkeySE
09/05/06, 20:40
Vanwege de problemen met Leaseweb, zijn wij aan het overwegen om de overstap naar Redbus te maken op het Rokscom netwerk.
Het ziet er allemaal zeer goed uit en hebben veel extra diensten. Natuurlijk is het wel bijna 2x zo duur als Leaseweb maar daar krijg je dan ook totaal geen service.

Wie zitten er momenteel met een rack bij Rokscom. Hoe bevalt dit? Hoe is de communicatie?

Alvast bedankt.

xserve
09/05/06, 20:56
Volgens mij zit Elexis daar, Sander van Elexis zit hier ook op het forum, die zou je kunnen vragen.

Matthieu
09/05/06, 21:23
Geen rack, maar een enkele server. Niet in Redbus, maar op Easynet-SR.
Wel Rokscom, een paar jaar nu en tot op heden nog geen seconde spijt gehad.

Enige tijd terug wel erg veel pech gehad in 'ons' rack (switch defect, vervolgens APC defect) maar dit alles is door Rokscom binnen zéér acceptabele tijden opgelost. En ook als je zelf zo stom bent om iets te vergeten zijn ze niet te beroerd om je (buiten kantoortijden) je even uit de brand te helpen.

t.bloo
09/05/06, 22:04
ik heb er anderhalf jaar een server hangen en is overduidelijk het beste netwerk waar ik gebruik van maak

joriz
09/05/06, 22:12
Mijn servers hebben alleen een Transit naar Rokscom. Dus ik kan niet veel zeggen over het bedrijf zelf. De transit en de verbindingen daarachter zijn zeer goed. Er is zover ik weet nog nooit downtime aan hun kant geweest.

shuyg
09/05/06, 22:20
Ik zit er met een half rack sinds afgelopen jaar. Ik ben zeer tevreden.

Ben van Stavere
09/05/06, 22:41
Wij zitten op dit moment met een rack bij RoksCom, iets meer dan een jaar lang nu. Nog nooit spijt van gehad, 't zijn relaxte mensen, hun netwerk is goed in orde, en de problemen die we tot nu toe tegengekomen waren zijn goed opgelost.

Ryan Kalkhoven
09/05/06, 22:55
Ik maak sinds 2000 gebruik van diensten bij Rokscom (shared/colo/rack). En ik heb er absoluut nog nooit spijt van gehad. Perfecte service en een prima bereikbaarheid. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan wordt dat prima verholpen.

Kwaliteit van apparatuur is uitstekend. Daarnaast is het persoon goed op de hoogte van alle technieken en hebben prima verstand van zaken.
Uiteraard betaal je een stuk meer dan bij andere partijen, maar er is dan ook duidelijk te merken dat er geld wordt besteed aan de juiste dingen.

En nee ik heb geen aandelen Rokscom ;).

Ben van Stavere
09/05/06, 23:04
Ik trouwens ook niet (aandelen) :D

xYnta
10/05/06, 07:25
Wij hebben er een fallback servertje hangen, ik moet zeggen dat het netwerk ontzettend stabiliteit toont en dat wij tot op heden totaal niets aan te merken hebben op deze provider.

RikkiLake
11/05/06, 12:18
Wij hebben ook hele goede ervaringen met Rokscom, het netwerk is zeer stabiel, en de support is ook zeer goed.

Michel2k
11/05/06, 16:30
Wij zitten al bijna 2 jaar bij rokscom, naar alle tevredenheid. Netwerk is stabiel, en draait op goeie hardware.

Indien er problemen zijn, zijn ze altijd goed bereikbaar, wat natuurlijk belangrijk is.

Voorderest zijn ze erg flexibel. Prijs is wat hoger, maar daar krijg je ook wat voor terug.

ju5t
11/05/06, 16:37
Hier ook erg goede ervaringen met Rokscom. We maken gebruik van hun netwerk in onze suite, dus ervaring met betrekking tot colocation kan ik niet geven. Maar het netwerk is dik in orde.