PDA

Bekijk Volledige Versie : BaseHost.nl reseller server



RiderXXX
09/05/06, 16:11
Al bijna twee maanden is de reseller server van BaseHost.nl (dat van Dedipower enzo) offline. Fokke had een server in het buitenland, maar is toen overgestapt op een dedicated server bij PCExtreme. Die server ging redelijk totdat iets minder dan twee maanden geleden de hele server offline ging en ook niet meer up kwam.

Er is ook helemaal geen mailtje naar de klanten geweest. Mailen op zijn persoonlijke adres heb ik al gedaan, wat daar uitkwam is het volgende:

Ik kreeg geen reactie op mijn email zelf, maar botweg een mailtje dat ik facturen sinds vorig jaar juni niet betaald zou hebben, terwijl ik daar bevestigingen op heb gehad (via hun systeem billing.dedipower.nl, die nu ook plat ligt, slim). Erg mager. Weet iemand wat er aan de hand is?

Mijn conclusie (misschien verkeerd hoor, maar zoiets ga je dan denken): ik denk dat Fokke de rekening zelf niet meer kon betalen, en dus maar verkeerde facturen opstuurt naar de klanten die er nog zijn, en deze zo hun account wil laten opheffen, dan is hij ervanaf.

Vreemd genoeg zie ik geen threads over BaseHost.nl en de server die offline is.

t.bloo
09/05/06, 17:40
Ehm, je zult versteld staan hoeveel mini hosters er zijn met maar een paar klanten. Kan best zijn dat je de enige nog bent? De reacties op webhosters.nl zijn er ook niet echt lovend over.

rayden
09/05/06, 18:05
Nameserver IPs zijn inderdaad onbereikbaar bij PCX

RiderXXX
09/05/06, 23:21
tja...

Directhosten
09/05/06, 23:22
Is mooi kl*te , en niet netjes

jurgen67
25/05/06, 21:38
Je bent niet de enige met spookfacturen en slechte service bij hem.
Volgens mij is Dhr. Fokke S. inmiddels gestopt met zijn hosting.
Zijn domeinen basehost en dedipower waren vrij.
(op zich vond ik basehost wel een leuke naam en heb deze gister zelf geregistreerd)
Als ik jou was zou ik snel kijken of je eigen domein(en) nog bestaan als je die via Fokke hebt geregistreerd.