PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk Licentie Partner



londoneye
09/05/06, 13:55
Wij hebben momenteel van SW-Soft:

4x SWsoft Plesk - PSA/Unlimited Reloaded - Lease
4x SWsoft Plesk - Power Pack - Lease
SWsoft Plesk - PSA/300 (Windows) - Lease
SWsoft Plesk - PSA/Unlimited Reloaded - Buy
SWsoft Plesk - Power Pack - Buy
SWsoft Plesk - Spam Assasin - BuyWe nemen alles af via Leaseweb tegen topprijzen, maar we willen minder afhankelijk zijn van Leaseweb en overwegen ook uit te breiden en/of te verhuizen naar andere ISP's.

We zijn dus op zoek naar een partner voor externe licenties. Die ons Plesk licenties voor goede prijzen kan leveren. ProServe is iig geen optie, dat is mij te duur (600,- 1e jaar en vervolgens 150 per jaar voor SUS).

Het liefste een lease optie voor externe licenties, maar kopen valt ook over te praten, zolang de prijzen maar netjes blijven.

Waar kopen jullie je externe Plesk licenties in? (Graag niet reageren in geval van interne licenties)

GlobalServe
09/05/06, 16:26
Wij zitten bij ProServe en zijn heel tevreden.

Misschien wel iets duurder maar de support is ernaar ook.

Swiftway-UK
09/05/06, 16:33
We tekenen binnenkort een contract met SWsoft voor platinum partnership (zoals Leaseweb en Proserve nu hebben). Mocht je interesse hebben op korte termijn, dan kunnen we je dus ermee helpen.

Hollanda
09/05/06, 23:50
We tekenen binnenkort een contract met SWsoft voor platinum partnership (zoals Leaseweb en Proserve nu hebben). Mocht je interesse hebben op korte termijn, dan kunnen we je dus ermee helpen.

Zou je mij (per PM eventueel) een prijslijstje kunnen sturen.

Per wanneer kan je leveren ?

FransVanNispen
10/05/06, 00:08
Ik heb ook interesse

londoneye
10/05/06, 00:17
Gelieve Swiftway-UK te pm'en ipv publiekelijk verzoeken in dit topic dat hij contact met jou opneemt.

Hier het liefste aanbieders.

frag4u.com
10/05/06, 00:19
Hier ook interesse.
Meer info wordt zeer op prijs gesteld!

edit:ah sorry inderdaad. Vorige bericht niet gezien.

FransVanNispen
10/05/06, 00:24
Misschien dat Swiftway hier wat prijzen en een termijn kan noemen? Er wordt tenslotte om een aanbieding gevraagd :D

mihosnet
10/05/06, 00:28
Ik heb van ons contact persoon bij SW-Soft vernomen dat maar enkele partijen werkelijk toestemming hebben om Plesk licenties buiten hun netwerk te verkopen. Dat waren destijds ProServe en LeaseWeb (enkele maanden terug).

londoneye
10/05/06, 00:30
Welke Platinum-partner zijn, wat Swiftway-UK ook gaat worden.

mihosnet
10/05/06, 00:33
Of je Gold, Platinum of Elite bent maakt niet uit. Of je jezelf Gold, Platinum of Elite partner mag noemen wordt namelijk o.a. bepaald op je afname bij SwSoft.

Hostingprovider
21/09/06, 14:37
Plesk unlimited domain is bij Proserver 466,- en bij Leaseweb 479,-
Ben benieuwd wat Swift ervoor gaat rekenen.

Weet iemand of er jaarlijkse kosten aan vast zitten en hoe dit precies werkt?

Swiftway-UK
21/09/06, 14:41
Door alle drukte rondom onze POS verkopen, nieuwe dealerschap van PI POS producten en enkele overnames die we recent gedaan hebben, zijn onze besprekingen met SWsoft een beetje "blijven liggen".

Ik wil deze wel zsm weer oppakken, zodat we snel het traject met SWsoft in kunnen gaan.

Stewie
21/09/06, 14:54
Vanaf volgende maand gaan wij ook Plesk licenties aanbieden, binnenkort zal ik de prijslijst hier posten ter inzage :)

londoneye
21/09/06, 16:05
Ik heb een voorkeur bij external lease-licenties, maar die tegen Leaseweb-prijzen (wat zij voor interne licenties vragen of hoogstens 50% hoger) is zeker "A dream that ain't gonna come true"?