PDA

Bekijk Volledige Versie : hosting bedrijf aangeboden



Anoniem
09/05/06, 13:36
Te koop aangeboden een goed draaiend hostingbedrijf
Het betreft een serieus bedrijf met vast klantenbestand van 189 klanten. Op jaarbasis bedroeg de omzet in 2005 € 68.000,= Onder het klantenbestand bevinden zich zeer bekende namen. Dit impliceert dat er voor de juiste kandidaat nog veel groeipotentie aanwezig is.
Het bedrijf heeft een prima reputatie en het klantenbestand groeit nog elke week.

Huidige eigenaar
Doordat de huidige eigenaar meerdere activiteiten heeft, is er te weinig tijd om dit hostingbedrijf de aandacht te geven die het verdient. Hierdoor blijven teveel kansen liggen.

700 domeinnamen in beheer
Volledige websites plus diverse handige scripts incl. Licenties zoals BV Modernbill (nieuwe versie) flashchat (client / server) Inlink-Inportal

Voor wie geschikt?
Voor een startende ondernemer die de handen uit de mouwen wil steken en affiniteit heeft met deze business, ligt hier een uitstekende kans om zijn droom te verwezenlijken.
Echter ook voor een bestaand bedrijf die zoekt naar uitbreiding van haar activiteiten liggen prima mogelijkheden.

bieden vanaf 70.000 euro
overnamehosting@yahoo.com

je kan mailen of een PM voor meer informatie.

remc0
09/05/06, 13:42
Wanneer is dit bedrijf opgericht ?
Zijn er jaarstukken aanwezig ?

Anoniem
09/05/06, 13:52
Wanneer is dit bedrijf opgericht ?
Zijn er jaarstukken aanwezig ?

januari 2005 en ja er is een volledig jaarstuk / boekhouding aanwezig.

remc0
09/05/06, 13:59
Ik heb je even een email gestuurd.

janwillem
09/05/06, 15:01
Ik ben wel geinteresseerd. Graag zou ik meer informatie krijgen over de omzetverdeling wat betreft hostingpakketten en domeinnamen. Tevens hoor ik graag of er servers aanwezig zijn, en wat voor soort servers dat zijn.

mvg,

Janwillem

Anoniem
09/05/06, 15:40
Ik ben wel geinteresseerd. Graag zou ik meer informatie krijgen over de omzetverdeling wat betreft hostingpakketten en domeinnamen. Tevens hoor ik graag of er servers aanwezig zijn, en wat voor soort servers dat zijn.

mvg,

Janwillem

stuur me even een mail Jan Willem

peppie
09/05/06, 17:16
U heeft en pb en e-mail. Graag zien wij spoedig een reactie van u.

Aecius
09/05/06, 19:06
Waarschuwing!

Leg de overname van bedrijven waarbij het om grotere bedragen gaat, vast in een goed contract! Dit is verstandig voor beide partijen. Ik zie het in mijn praktijk erg vaak fout gaan.

Dit is alleen een goede tip, doe ermee wat je wilt.

Mvg,

Mr. Arnoud Punt

peppie
10/05/06, 14:08
Waarschuwing!

Leg de overname van bedrijven waarbij het om grotere bedragen gaat, vast in een goed contract! Dit is verstandig voor beide partijen. Ik zie het in mijn praktijk erg vaak fout gaan.

Dit is alleen een goede tip, doe ermee wat je wilt.

Mvg,

Mr. Arnoud Punt

Idd,... Daar heb ik mijn vrienden van GMW advocaten in D-H gelukkig voor

Aecius
10/05/06, 14:37
Gelukkig, want het is een bron van problemen.

Mvg,

Mr. Arnoud Punt