PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop klein hostingbedrijf

hermans
08/05/06, 21:26
Ik heb te koop een klein hostingbedrijf met 48 klanten.

Bijna geen kosten en weinig werk.

Als je interesse hebt hoor ik het graag.

Alerd
08/05/06, 21:32
Meer info over contracten, looptijden daarvan, speciale afspraken e.d.
Omzet?

Bullcat
08/05/06, 21:32
Wij van Bullcat Webhosting hebben zeker interesse, maar zou U ons de volgende gegevens willen email ( info@bullcatwebhosting.nl )

De prijs stelling van de pakketten,
de omzet,
hebben de klanten een overeenkomst en wat is de betaalwijze van de klanten, maand,kwartaal of jaar.
waar worden de klanten op dit ogenblik gehost?

en heeft U een richt prijs in gedachten, dan is de vraag welke uiteraard

Met vriendelijke groet
Hans Verhoeven
Bullcat Webhosting

ErikKosters
08/05/06, 21:46
Hier is ook interesse, graag meer informatie naar erik@ek-hosting.nl. Alvast bedankt!

Ryan Kalkhoven
08/05/06, 21:47
Aan mijn kant ook zeker intresse. Misschien kun je in dit topic iets meer vertellen over wat voor soort pakketten en wat bedragen etc. Ik denk namelijk dat je die vraag van vele zal krijgen.

Alvast bedankt!

4U-Web
08/05/06, 21:48
Graag ontvang ik ook uitgebreide informatie op info [at] 4u-web.nl

t.bloo
08/05/06, 21:55
Hier ook interesse, u kunt meer informatie naar info OP dommelhosting.nl sturen.

Netfeed
08/05/06, 22:36
Hier ook graag meer info naar info@netfeed.nl bvd!

blaaat
08/05/06, 22:41
info naar info@sanbax.com

ErikKosters
08/05/06, 22:53
Kom er net achter dat deze meneer Hermans reeds nog een incasso opdracht heeft lopen bij ons, u kunt dus verwachten (als het hier om verkoop van Nicehosting gaat in ieder geval) dat u deze wanbetaling er gratis bij krijgt hier.

Alerd
08/05/06, 22:54
lol....

:D

*haakt af*

Dotdns
08/05/06, 23:26
hehehe
mischien wissel hij wel zijn factuur tegen zijn klanten .
i love zijn post

Bijna geen kosten en weinig werk.
:D

Santario
08/05/06, 23:29
Kom er net achter dat deze meneer Hermans reeds nog een incasso opdracht heeft lopen bij ons, u kunt dus verwachten (als het hier om verkoop van Nicehosting gaat in ieder geval) dat u deze wanbetaling er gratis bij krijgt hier.

En als jij niet uitkijkt heb jij zometeen een advocaat op je dak van Nicehosting als die het slim speelt want dit soort reacties zegt natuurlijk 100x meer over jou dan over hem.

Het valt me overigens op dat beide sites (zowel nicehosting alsmede ek-hostin) er exact hetzelfde uitzien. Denk dat ik op basis hiervan... ach, laat ook maar trouwens, kinderachtig gedoe.

BsHosting
08/05/06, 23:32
en buiten dat bij een verkoop is de kopende partij wel zo slim om een contract op te stellen.
dus ex schulden

en als jij denkt om het dan bij een ander te gaan halen heb jij pech ek hosting

ErikKosters
08/05/06, 23:48
Mijn excuses dan hiervoor, zal mijn mond wel dicht houden dan.

Alerd
08/05/06, 23:49
en buiten dat bij een verkoop is de kopende partij wel zo slim om een contract op te stellen.
dus ex schulden

en als jij denkt om het dan bij een ander te gaan halen heb jij pech ek hosting
Dan nog is het niet netjes natuurlijk...

Aan de andere kant de manier van Erik ook niet, zullen ongetwijfeld geen kwade bedoelingen achter zitten. :) (of ik ben goedgelovig:D)

ErikKosters
08/05/06, 23:56
Nou goed verder wil ik er niet op ingaan, dat is namelijk iets tussen ons en nicehosting.

Bullcat
08/05/06, 23:59
Ik had inderdaad wel interesse in die klanten, maar zoals ik hier nu lees, en in de wandelgangen gehoort heb, moet er toch echt wel een betere vraag prijs komen dan die ik hier op het ogenblik heb.

En ok graag de Juiste opgave van het klanten bestand !

IceHosting
09/05/06, 00:19
Pb verzonden

Mark17
09/05/06, 10:34
Graag zie ik de volgende cijfers om een bod te doen:
- omzet
- aantal klanten dat betaald
- aantal gesponsorde klanten
- betaling per ???
- wat gebruiken de klanten
- wat mogen de klanten gebruiken
- speciale afspraken
- control panel

Hostingland
09/05/06, 11:12
Graag meer info op info@hostingland.nl

hermans
23/05/06, 20:11
de heer kosters gaat mij afschilderen als een wanbetaler?

Hij levert een site die nog niet eens af is.

Daarom betalen we niet.

Bullcat
23/05/06, 20:18
Kun je die onenigheid niet buiten WHT om uitvechten ! of die site nu wel of niet af is !

hermans
23/05/06, 20:40
Het bedrijf is niet meer te koop.

xYnta
23/05/06, 20:47
Het bedrijf is niet meer te koop.

Vanwaar deze ommekeer, of heb je een overname patient gevonden?

IceHosting
23/05/06, 20:54
Nee denkt het niet, nooit reactie gehad op verzonden berichten :p

Denk dat nadat die naam bekend is geworden topic starter toch zelf verder is gegaan.

xYnta
23/05/06, 20:55
Nee denkt het niet, nooit reactie gehad op verzonden berichten :p

Denk dat nadat die naam bekend is geworden topic starter toch zelf verder is gegaan.

Dat zou best kunnen, but i can't hurt to ask ;). *mijn nieuwsgierigheid drijft boven*.

Bullcat
23/05/06, 21:14
Ik ooit wel een reactie gehad op mijn PB, alleen de gegevens kwamen niet overeen met de gegevens die ik ondertussen boven water had weten te vissen :D

®on
24/05/06, 00:15
Ik ooit wel een reactie gehad op mijn PB, alleen de gegevens kwamen niet overeen met de gegevens die ik ondertussen boven water had weten te vissen :D
De vraagprijs horende, ben ik afgehaakt. Ik vermoed dat er meerdere op die manier afgehaakt zijn en dat daarom het bedrijf (?) niet verkocht is.