PDA

Bekijk Volledige Versie : 10 jaar ervaring met internetconcepten



lwild2006
08/05/06, 11:58
Beste lezer /ondernemer,

Als een van de eerste pioniers (sinds 1995) op het gebied van algemene toepassingen voor internetgebruik biedt ik hierbij mijn ervaringen en verkoopmogelijkheden aan om meer rendement te verkrijgen met uw product of dienst welke via het worldwideweb worden aangeboden en gecommuniceerd.

Alle internetstrategien en routings die nodig zijn voor een succesvol resultaat wil ik gaarne aanbieden middels een vast dienstverband, het aantal uren per week zijn bespreekbaar 28-36 uur. Mijn CV als ook mijn referenties zijn uiteraard beschikbaar voor wie serieus een internetmarketeer overweegt in dienst te nemen. Mijn voorkeur gaat uit naar Eindhoven en alles wat binnen een straal van ca.80 km valt. Een afspraak is zo gemaakt 0626 012542.

Een website maken is zo gebeurd, maar om daadwerkelijk echte winst te maken is maar voor weinig bedrijven weggelegd. Om hele grote traffic op een website te genereren is ook niet zo moeilijk. Om echter een vaste peiler te plaatsen of toe te voegen aan uw onderneming, waarbij vooraf alles is vastgelegd en winstbegrotingen zijn gemaakt, vergt visie, ondernemerschap en discipline.

Met vriendelijke groet,

Louis

lwild@tiscali.nl