PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is het juiste hostingpakket voor mij?



stallion26
06/05/06, 23:55
Hallo,

Ik heb momenteel een startpagina met allerlei links naar betaalde sites. Ik wil nu echter een eigen domeinnaam registreren en een website bouwen met een 5 tal subpagina's. Ik ben op zoek naar een goede hosting maar heb geen idee welk pakket ik moet nemen. Het zou een site worden met allemaal banners en links naar betalende sites. Kan iemand mij zeggen hoeveel webruimte ik ongeveer zou nodig hebben en hoeveel dataverkeer? Aangezien er niemand foto's of bestanden zal kunnen oploaden of downloaden vermoed ik dat het zinloos is om voor 10 GB dataverkeer te kiezen.
Alvast bedankt

Bullcat
07/05/06, 00:01
200 mb en 2 Gb dataverkeer is voor een simpele site meestal al genoeg !

Je kan altijd kijken of er ook doorgroei mogelijkheden zijn bij die hoster naar een zwaarder pakket uiteraard !

Mark17
07/05/06, 00:15
100mb ruimte en 2GB dataverkeer, let tevens op of ze de mogelijkheid geven om in de toekomst uit te breiden en bijv. PHP of ASP te gebruiken.

Deimos
07/05/06, 11:34
Als ik dit verhaal lees is zelfs de 100 en 200 MB genoemde webruimte mijn inziens over the top. Voor simpele statische sites kom je veelal niet veel verder dan enkele tientallen MB's. Pas wanneer je enorm veel foto's of andere grote bestanden nodig hebt is dat een vereiste. Wat betreft het dataverkeer zul je in eerste instantie met 2GB een heel eind kunnen komen.

safemedia
07/05/06, 15:12
tis puur door linken, en alst dan een site is die geen honderden mensen per dag ontvangt zit je met 1 gig ook nog wel goed denk ik, en 50 of misschien 25mb zal al genoeg zijn

dreamhost_nl
07/05/06, 20:04
Is het misschien niet slimmer om eerst een web hoster te zoeken en dan pas te kijken of deze een web hosting pakket heeft dat bij u past? Uw eisen zijn niet echt hoog te noemen, dus ik denk dat iedereen dat u wel kan aanbieden...

swedendedicated
07/05/06, 20:08
25mb disk en 1GB data moet voldoende zijn

Luuc
07/05/06, 20:26
25mb disk en 1GB data moet voldoende zijnLijkt mij ook. Wellicht een 50 Mb/ 2GB verhouding maar meer.. denk het niet :)

Zoek een goede provider met voldoende doorgroei-mogelijkheden.. dan kan je eventueel altijd uitbreiden!

stallion26
08/05/06, 00:40
Bedankt voor jullie reacties, hiermee weet ik al welk hostingpakket ik moet nemen. Ik heb enkele hosters gevonden waar je wel kunt upgraden of gewoon b ijbetalen als je meer traffic hebt, maar heel wat hosters staan geen adult sites toe. Nu nog even zoeken naar een goede hoster die geen probleem heeft met adult sites aan een redelijk prijs. Als jullie een hoster kunnen aanbevelen, laat het me gerust weten. Alvast bedankt voor de hulp.

BsHosting
08/05/06, 00:44
beste stallion 26

als je hier een aanvraag plaatst zijn er zat hosters die je een aanbieding kunnen doen

http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

Luuc
08/05/06, 00:45
Bedankt voor jullie reacties, hiermee weet ik al welk hostingpakket ik moet nemen. Ik heb enkele hosters gevonden waar je wel kunt upgraden of gewoon b ijbetalen als je meer traffic hebt, maar heel wat hosters staan geen adult sites toe. Nu nog even zoeken naar een goede hoster die geen probleem heeft met adult sites aan een redelijk prijs. Als jullie een hoster kunnen aanbevelen, laat het me gerust weten. Alvast bedankt voor de hulp.Als ik je alvast een tip mag geven, ga niet in op aanbiedingen die je per PB krijgt. Is verboden op wht maar belangrijker: wat hebben deze mensen te verbergen om hun aanbieding hier niet te plaatsen?

Als je aanbiedingen wilt hebben dan kun je hier een aanvraag plaatsen:
http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

Écht objectief advies zul je hier niet snel vinden, hier komen nl. veel webhosters en IT-gerelateerde bedrijven samen :)

// Net een minuut te laat hehe ;)

HostingCafé
08/05/06, 22:59
Begin gewoon klein ( 25 MB, 1 GB ), informeer van tevoren gewoon even bij het hosting bedrijf of je het pakket te allen tijden uit kan breiden.

DutchTSE
09/05/06, 12:42
Als ik je alvast een tip mag geven, ga niet in op aanbiedingen die je per PB krijgt. Is verboden op wht maar belangrijker: wat hebben deze mensen te verbergen om hun aanbieding hier niet te plaatsen?

vind dit opzich best onzin wat je nu zegt. Ik wil je best een voorbeeld geven wat iemand te verbergen zou hebben:

Bedrijf A doet een aanbieding voor persoon A, die hij vaag kent, en daarom hoeft persoon A maar 10 euro per maand te betalen

Bedrijf A doet dezelfde aanbieding voor persoon B, die hij niet kent, en daarom moet persoon B gewoon 20 euro per maand betalen.

Nu gaat persoon B zeiken omdat hij 20 euro moet betalen en dezelfde aanbieding aan persoon A maar 10 euro is. En persoon B gaat A lastigvallen omdat hij voor hem moet bestellen enz enz enz

Dan zou ik best kunnen indenken dat de aanbieding voor persoon A per PB gewenst was geweest ;)

------------------------------------------------------------
Je moet er dus niet vanuit gaan dat aanbiedingen per PB altijd illegaal zijn, en dat die bedrijven wat te verbergen hebben etc etc etc.
Ik doe zelf geen aanbiedingen, ook niet per PB, maar wil je alleen laten inzien dat het niet bij voorbaat al zwart/duister en illegaal hoeft te zijn :)

BsHosting
09/05/06, 12:50
als ie hem kent hoeft het ook niet via pb kan het ook via mail

het is gewoon tegen de regels in

Luuc
09/05/06, 12:56
vind dit opzich best onzin wat je nu zegt. Ik wil je best een voorbeeld geven wat iemand te verbergen zou hebben:

Bedrijf A doet een aanbieding voor persoon A, die hij vaag kent, en daarom hoeft persoon A maar 10 euro per maand te betalen

Bedrijf A doet dezelfde aanbieding voor persoon B, die hij niet kent, en daarom moet persoon B gewoon 20 euro per maand betalen.

Nu gaat persoon B zeiken omdat hij 20 euro moet betalen en dezelfde aanbieding aan persoon A maar 10 euro is. En persoon B gaat A lastigvallen omdat hij voor hem moet bestellen enz enz enz

Dan zou ik best kunnen indenken dat de aanbieding voor persoon A per PB gewenst was geweest ;)

------------------------------------------------------------
Je moet er dus niet vanuit gaan dat aanbiedingen per PB altijd illegaal zijn, en dat die bedrijven wat te verbergen hebben etc etc etc.
Ik doe zelf geen aanbiedingen, ook niet per PB, maar wil je alleen laten inzien dat het niet bij voorbaat al zwart/duister en illegaal hoeft te zijn :)
Snap ik, en dat snapt de TS denk ik ook. :)
Wat ik bedoelde was dat je als aanvrager vaak PM berichten krijgt met allerlei aanbiedingen, is niet altijd zuivere koffie. Ken genoeg mensen die er later spijt van hebben gekregen en op deze manier kan je eigenlijk iedere situatie positief of negatief benaderen.

Was meer bedoelt als tip/waarschuwing, ik ga ervan uit dat de TS (ook) een gezond stel hersens heeft ;)