PDA

Bekijk Volledige Versie : redbus.nl



dr. gonzo
04/05/06, 14:20
zijn die ok ???

http://www.redbus.nl

WilloW
04/05/06, 14:22
zijn die ok ???

http://www.redbus.nl


Die zijn erg OK

Euro-Servers
04/05/06, 14:29
Wat een vraag :D

xYnta
04/05/06, 14:33
Dat is wel de leukste vraag die ik hier ooit heb gelezen :D, ja die zijn heel erg okee hoewel ze minder oke zijn dan voor de fusie met Telecity, na mijn mening dan ;).

djalken
04/05/06, 14:37
vind ze juist beter sinds de fusie :) als ze nou een ticketsysteem gaan invoeren zoals in telecity ben k helemaal blij met ze ;) natuurlijk nog wel een whitelist, maar tickets voor de klanten die zelden er in hoeven :)

JayvD
04/05/06, 15:31
Dat is wel de leukste vraag die ik hier ooit heb gelezen :D, ja die zijn heel erg okee hoewel ze minder oke zijn dan voor de fusie met Telecity, na mijn mening dan ;).
Vind wel grappig dat plots de lijst er ligt wie er in het gebouw is ivm brand :)

Bullcat
04/05/06, 16:54
Ja dat viel mij inderdaad ook al op laatste keer dat ik erwas :)

webster
04/05/06, 19:35
zijn die ok ???
Dat ligt helemaal aan het gewicht van jouw server(s).... :)

DiedX
04/05/06, 19:39
Dat ligt helemaal aan het gewicht van jouw server(s).... :)
Zeeeeeeeeeeeeeer scherp :P

Wido
04/05/06, 19:53
Vind wel grappig dat plots de lijst er ligt wie er in het gebouw is ivm brand :)Ook altijd leuk als je nog iemand wil spreken. Gewoon even kijken of hij er is :)

Glenn
04/05/06, 20:07
Redbus Interhouse – soluzioni housing di qualita’ per operazioni on e off-line:

Volgens mij was de webmaster even in de war ;)

xYnta
04/05/06, 23:25
Vind wel grappig dat plots de lijst er ligt wie er in het gebouw is ivm brand :)

Ja dat viel inderdaad wel op, nieuwe shirts al gezien :p. Oer lelijk :p.

dr. gonzo
04/05/06, 23:32
Dat ligt helemaal aan het gewicht van jouw server(s).... :)


:huh:

frvge
05/05/06, 11:00
RedBus is een datacenter. Je kan er ruimte 'huren' voor je servers. Voor een hosting accountje kun je bij hun klanten terecht. Zie het als een groothandel, daar kan je als kleinverbruiker ook niks kopen ;)

RichardVD
05/05/06, 12:40
:huh:

1e verdieping meen ik is te zwaar daarom die grappige opmerking net van iemand :)

Mikey
05/05/06, 13:07
Ook altijd leuk als je nog iemand wil spreken. Gewoon even kijken of hij er is :)

dat deed ik gewoonlijk ook in tc2, maar laatste paar keer mag dat niet meer, controlle gehad conform normen ed...

MediaServe
05/05/06, 13:12
Minpuntje van Redbus: het is niet echt veilig

Ik moest er laatst een pakketje afleveren. Zonder vragen kwam ik het terrein op. Ik liep naar binnen en daar zaten twee heren achter de balie. Ik kon zonder problemen direct met ze in contact komen. Er zit niet eens glas tussen of iets dergelijks!! Als je nou met een auto vol stevige kerels komt, dan kun je als onbevoegde zonder problemen binnenkomen. Dat is op Easynet gelukkig wel anders.

Zie foto: http://www.redbus.nl/tour/images/tour05s.jpg

djalken
05/05/06, 13:14
En die auto vol stevige kerels wordt ook zonder pardon het terrein opgelaten :p ?

Swiftway-UK
05/05/06, 13:21
Minpuntje van Redbus: het is niet echt veilig
Dat is op Easynet gelukkig wel anders.


Kom op zeg, geen enkele carrier neutral facility in nederland is veilig. Ik hang ergens een servertje neer van een paar tientjes per maand en ik kom binnen.

Je kunt in zo een datacentrum ook geen mega gevoelige data neerhangen, voor een roofoverval voor hardware hebben ze echt niet veel te vrezen hoor, er zijn makkelijkere zaken om te overvallen ;)

Als je bij Easynet een ramkraak doet en met gewapende kerels binnenkomt doet men ook niks hoor! die bewakers zitten er gewoon om je een veilig gevoel te geven en om te controleren of je bevoegd bent om binnen te treden, echter tegen een gerichte overval doen ze echt weinig of niks.

Remigius
05/05/06, 13:34
Ik moet zeggen dat de bewakers bij EasyNet stricter zijn en daarbij heb ik wel een iets veiliger gevoel. Echter toen ik afgelopen maandag bij EasyNet was waren ze heel strict met de toelating, maar stonden de dubbele deuren gewoon open bij het 'laden-en-lossen' gedeelte. Echter stond er geen bewaking bij.

Bij redbus vind ik de sfeer een stuk beter om eerlijk te zijn. Maar ach, elk DC heeft z'n voor en nadelen.

Glenn
05/05/06, 15:32
En die auto vol stevige kerels wordt ook zonder pardon het terrein opgelaten :p ?
Ja. Alles en iedereen wordt het terrein opgelaten. 9 van de 10 keer druk ik op de belknop en gaat bijna meteen het hek open. Er wordt niet op de cameraschermen gekeken. Gebouw 2E (die zonder receptie) wordt volgens de regels alleen geopend na "visuele verificatie". No way! Als ik mezelf op één van de 100 lijsten inschrijf en er staat een concullega voor de deur van 2E zwaait de desbetreffende Redbusmedewerker met zijn passie naar de PAC-lezer en binnen is die persoon.

Trouwens ooit wel eens opgevallen dat die ronde bolletjes onder de camera's 's nachts nooit aanstaan? Die zijn juist bedoeld om goed nachtzicht te creeren. Kijk dan ook nog eens waar de camera op gericht zijn, één staat er zelfs op de vrachtwagens die langs de weg staan. Daar komt bij dat één camerascherm bij de receptie uit staat, de ander lijkt niet geconfigureerd te zijn.

Kortom, het lijkt heel wat maar het is niets.

Trouwens, als je nog hardware nodig hebt, ik kan aan gebruikte hardware met wat gebruikssporen komen ;)

joriz
05/05/06, 18:56
Wat doen die Hare Krisna opleggers eigenlijk buiten het terein langs de weg?
Vind die wagens zeer verdacht. Net of de CIA constant Redbus loopt te bespioneren.

Glenn
05/05/06, 18:58
Wat doen die Hare Krisna opleggers eigenlijk buiten het terein langs de weg?
Vind die wagens zeer verdacht. Net of de CIA constant Redbus loopt te bespioneren.
Volgens mij zijn die van een Joodse organisatie en niet van Hare Krisna ;)

ProServe
05/05/06, 19:07
Trouwens ooit wel eens opgevallen dat die ronde bolletjes onder de camera's 's nachts nooit aanstaan? Die zijn juist bedoeld om goed nachtzicht te creeren.
En jij ziet zeker ook licht uit de afstandbediening van je TV komen? :)



Kijk dan ook nog eens waar de camera op gericht zijn, één staat er zelfs op de vrachtwagens die langs de weg staan.
Oh, je bedoelt die camera die op de deur in het hek staat?

MediaServe
05/05/06, 19:18
En jij ziet zeker ook licht uit de afstandbediening van je TV komen? :)Je kunt gemakkelijk testen of dat infrarood kanon werkt door er 's nachts een foto van te maken met je mobieltje :)

ErikKosters
06/05/06, 07:57
moet zelf zeggen dat ik bij Easynet ook een meer beveiligder gevoel heb. Bij Redbus loop je er zo in en uit, bij Easynet is dat een compleet ander verhaal.

Glenn
06/05/06, 18:23
En jij ziet zeker ook licht uit de afstandbediening van je TV komen? :)
Ik zie een groot wit licht boven jullie... ;)

Met mijn cameramobieltje zie ik niks als ik ze daar op richt, dat is al opvallend. Ga voor de gein eens op een avond bij Databarn (tussen S101 en S102) kijken. Daar hangen precies dezelfde camera's als die 'aan' Redbus hangen, met die infraroodkanonnen. Daar komt me toch een rode gloed vanaf!


Oh, je bedoelt die camera die op de deur in het hek staat?
Dat dacht ik dus eerst ook, maar kijk als je er heen gaat nog maar eens goed. Deze hangt uiterst rechts, aan de voorkant van gebouw 2F (receptie).

Mij maakt het niet gek veel uit, zolang mijn spul en dat van m'n werk maar niet gejat wordt, maar ik ben wel van mening dat het allemaal erg laks is :)

Alerd
08/05/06, 01:29
ik zou zeggen, stuur ze een mail/brief whatever :)