PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen gevraagd JDN



Best4U
04/05/06, 10:09
Na een aantal jaren van trouwe dienst begint onze p4 voor onze zakelijke klanten vrij vol te raken en zijn we gaan uitkijken naar een tweede bak voor onze business klanten. Op dit moment zitten we in het KDISS netwerk en we zijn hier best tevreden over, maar voor onze zakelijke klanten willen we net wat extra en hebben we zitten kijken bij bedrijven die diensten aanbieden via het TRUE of ProServe netwerk.
We hebben afegelopen maanden bij verscheidene bedrijven offertes aangevraagd en het een en ander hebben afgewogen.
Toen we onze keuze bijna hadden gemaakt, zagen we opeens dat er een nieuw bedrijf naast ons pand z'n intrek aan het nemen was en kwamen we erachter dat het JDN business hosting ( http://www.businesshosting.nl ) was.
Ook zij maken gebruik van het ProServe netwerk en zijn al een aantal jaren actief. Verder zijn de ervaringen op o.a webhosters.nl zijn over het algemeen positief en de offerte die we hebben aangevraagd ziet er zeer goed uit.

Nu ben ik alleen zeer benieuwd of er WHT-leden zijn die al ervaringen hebben met dit bedrijf?

jankos
09/05/06, 22:39
Ik heb daar wel eens de site van een klant geplaatst, volgens mij ging dat allemaal prima. Ze waren acceptabel bereikbaar en stelde zich vrij flexibel op bij het aanpassen van instellingen op de shared hosting server.
Een aparte zaak vond ik het feit dat ssh standaard uit staat en dat we iedere keer apart moesten aanvragen of ze hem aan wilden zetten. Dat deden ze en na de volgende upgrade stond ie weer uit. Vind ik persoonlijk een beetje raar aangezien bijna iedereen wel eens ssh nodig heeft volgens mij.

Jankos

Technotop
09/05/06, 23:08
Ik heb daar wel eens de site van een klant geplaatst, volgens mij ging dat allemaal prima. Ze waren acceptabel bereikbaar en stelde zich vrij flexibel op bij het aanpassen van instellingen op de shared hosting server.
Een aparte zaak vond ik het feit dat ssh standaard uit staat en dat we iedere keer apart moesten aanvragen of ze hem aan wilden zetten. Dat deden ze en na de volgende upgrade stond ie weer uit. Vind ik persoonlijk een beetje raar aangezien bijna iedereen wel eens ssh nodig heeft volgens mij.

Jankos

Wil je kwaliteit kunnen garanderen dan is het erg verstandig om SSH voor klanten altijd uit te zetten. Hebben klanten het een keer nodig, dan krijgen ze een aantal uren/dagen toegang tot ssh.