PDA

Bekijk Volledige Versie : Netdirect, ervaringen?



Arto
03/05/06, 20:58
Heeft iemand ervaringen met Netdirect.nl ?
Ze hebben mijn acountje geacepteerd, ik heb in 1 dag al ruim 30,- Euro aan clicks en leads verdient.
Maar ik vraag me af of zij dit wel normaal vinden.
Want ik heb eerder met heel veel bedrijfen gewerkt, heel veel hiervan haden mijn account afgesloten om dat ik weel bezoekers heb dus ook veel clicks enz.

Graag jullie mening en ervaringen.

Nijn
04/05/06, 10:06
Volgens mij is er geen 1 netwerk dat je af zal sluiten omdat je te veel leads en clicks behaald. De reden dat je afgesloten wordt kan wel zijn omdat je je bezoekers vraagt/beloond om te klikken. Over het algemeen zullen ze de CR in de gaten houden en als die niet klopt met normale statistieken dan zullen ze aan de bel trekken.

Je moet bij alle advertenties die je neer zet altijd bedenken of de adverteerder daar blij mee zou zijn als je het zo doet en of hem dat oplevert waar hij voor betaald. Als je dat doet zal niemand je afsluiten.

Rammboy
10/05/06, 19:18
Je word meestal afgesloten als je website teveel bezoekers trekt van hetzelfde ip enzo...

Mocht je afgesloten worden, zeg het dan eens ;)

pc-sup
18/05/06, 12:39
Ik weet het niet hoor. Je moet altijd goed kijken.
Ik zat niet bij Netdirect maar bij Tradetracker. Verdiende elke dag ongeveer 15 euro met "pay per clicks" en eind juni 2005 hebben ze me account geblokkeert. Zonder reden. Ik kreeg in een mail dat ik wat gedaan had en in de voorwaarde moest kijken. Maar op dat moment was er ook geen voorwaarde wat wel en niet mog en ook niet toen ik me had aangemeld. Als nog ben ik ongeveer 150 euro uitbetaald maar de rest van me saldo niet gekregen. Vage mensen.
Ik adviseer je om uit te kijken. Je weet maar nooit.

Gerbils
29/05/06, 05:31
Net direct lijkt een professioneel bedrijf te zijn die de zaakjes goed voor elkaar heeft. Het kan wel zijn dat de inkomsten per lead wat lager zijn maar daar staan goede voorwaarden tegenover.

Mark17
29/05/06, 14:13
Zolang je bedrag voornamelijk uit verkopen bestaat zal het wel goed zitten, bij clicks zijn ze (terecht) wat meer op hun hoede.

Undo
30/05/06, 16:05
Ik denk dat NetDirect wel goed zit. Als je de site bekijkt zie je meteen verschillen met andere bedrijven die dezelfde diensten bieden. Zo stellen ze sowieso de eis dat je minstens 2500 bezoekers per dag trekt. Dat is een goede voorwaarde, want de kans is dan veel kleiner dat webmasters gaan frauderen en vals spelen. Daarnaast zijn ze vergeleken met vele van hun 'louche' collega's erg open wat betreft bedrijfsgegevens etc.

Maar de tijd zal het je leren.;)

Weccop
30/05/06, 20:37
N iks mis met Netdirect behaal er zelf soms tot 100 euro per dag aan inkomsten en heb ze nog nooit horen klagen. Wel zijn ze heel streng indien je een campagne plaats op je site die niet aan de gestelde eisen voldoet van die campagne.

Arto
30/05/06, 20:50
Hopaaa account gesloten!!

Michel2k
31/05/06, 00:50
probeer het is bij resultonline.com, adpepper.com, kliks.nl of tradedoubler?

Alerd
31/05/06, 02:26
wat gaven ze op als reden dan?
Of niet gehoord?

Arto
31/05/06, 21:02
Dat ik zelf ook klikte, maar is dat niet normaal?

Nou ja, Tradedoubler ja daar heb iets van 300 euro's
Even afwachten of ze gaan uitbetalen, tot nu toe gaat het vrij goed.
Veel programma's word ik geacepteert.

wowzie
31/05/06, 21:49
Dat ik zelf ook klikte, maar is dat niet normaal?
.

Niet bepaald nee.

Michel2k
31/05/06, 22:29
Beetje online advertising filtert dubbelle kliks.... ik weet dat ze dat bij resultonline.com en adpepper.com zowiezo doen.

E-Projects
08/06/06, 01:43
Soms heb je van die aantrekkelijke aanbiedingen en dan wil ik ook wel klikken.
Door een kind is mijn Google Adsense account afgesloten. pff ongeldige kliks:s

Spiffy_NL
07/07/06, 12:43
Ik ken NetDirect als een erg goed en groot bedrijf. Ze mikken doorgaans ook alleen maar op grotere sites (2500+ per dag)
Heb nu na 2,5 jaar altijd uitbetaald gekregen...