PDA

Bekijk Volledige Versie : Mr. Control msn, wat is dat email adres



SebastiaanStok
02/05/06, 10:54
Toch best lekker als ze iets maken waar geen F*** van is te vinden op Internet :mad:

Ik heb het hier over het msn hulp bot Mr. Control, ik wilde is gaan kijken wat het precies allemaal kan en hem een beetje uitdagen :D :p
Maar nu is NERGENS te vinden wat het msn adres is van dat kreng :eek: :rolleyes:

Dus weet iemand dit misschien?
Sorry voor mijn beetje agressieve uitspatting maar ik word echt van de hoeveelheid domme mensen in de wereld :o Maak iets laat het zien en doen vervolgens niet vertellen waar je de informatie kan opvragen... :mad: :X :huh:

WilloW
02/05/06, 11:07
Toch best lekker als ze iets maken waar geen F*** van is te vinden op Internet :mad:

Ik heb het hier over het msn hulp bot Mr. Control, ik wilde is gaan kijken wat het precies allemaal kan en hem een beetje uitdagen :D :p
Maar nu is NERGENS te vinden wat het msn adres is van dat kreng :eek: :rolleyes:

Dus weet iemand dit misschien?
Sorry voor mijn beetje agressieve uitspatting maar ik word echt van de hoeveelheid domme mensen in de wereld :o Maak iets laat het zien en doen vervolgens niet vertellen waar je de informatie kan opvragen... :mad: :X :huh:


Lees je tekst eens door... wat denk je wat ik nu denk?

SebastiaanStok
02/05/06, 11:11
Ik ben jouw niet dus weet het niet :)

Edit: Verdere toelichting, op google kom wel nieuws websites tegen maar die vertellen niet wat het email-adres is....

remc0
02/05/06, 11:17
Als je goed had gezocht had je ook gezien dat de bot pas medio juni beschikbaar is....
De hoeveelheid domme mensen is met 1 gegroeid ??

SebastiaanStok
02/05/06, 11:19
Je weet pas wat dom zijn is als je het zelf mee maakt :D
Oke: Bedankt voor de informatie, dat zal dan wachten worden :( Om me uiteleven op de digetale klaag muur :p :X

WilloW
02/05/06, 11:22
En weer 1 nuttenloos topic wat gesloten kan worden

FallingSky
02/05/06, 11:53
hier hebben we wat aan op wht....

Een nutteloos topic met een poster die nogal houd van smilies.
OMG

SebastiaanStok
02/05/06, 12:00
Hehe ik ben niet de enige, vele mensen hebben naar dat adres gevraagt het staat bijna niet duidelijk dat het pas in juni is.

Maar topick kan dicht voor er nog meer over word gezeurd ;)