PDA

Bekijk Volledige Versie : [zoek]webdesigner en scripter



Kahil
29/04/06, 21:05
Omdat ikzelf weinig tijd heb en er hier genoeg mensen zijn die het veel beter kunnen dan mij, ben ik op zoek naar iemand die het volgende voor mij zou willen doen.

Het is een site voor een jeugdbeweging: ksa (ik weet eigenlijk niet of dit in nederland ook bestaat, maar zal waarschijnlijk een andere naam hebben).

* Kleuren van de ksa zijn: oranje en blauw


*Naam van de ksa: ksa de blauwvoet


- Functies:

Persoonlijk zou ik graag de volgende dingen standaard hebben:

- hoofdpagina (nieuws met reacties (alleen voor geregistreerde gebruikers die kunnen reageren))
- bannen (meer info later hierover)
- leiding (korte voorstelling van de leiding)
- links (via adminmenu simpel een tekst link toevoegen die doorverwijst naar een nieuwe site)
- gastenboek
- fotoalbum (eerst het onderdeel, als men dan op een onderdeel klikt een thumbs pagina, en wanneer men dan op een foto klikt ziet men die groot en zou men ook reacties moeten kunnen geven)

Ik zou werken met 3 niveau's (administrator, moderator en normaal lid)

Ook zouden de administrators en moderators leden moeten kunnen toevoegen met alle info (naam, adres, leeftijd,...) (aparte database, want al de rest hoeft dit niet te zien) zodat de leiding deze database kan raadplegen.

Voor sommigen is het misschien nog wat vaag maar dat komt met de tijd en er zullen wel nog veranderingen komen.


Geïnteresseerden kunnen een pm sturen of een e-mail en kunnen we samen een concept uitwerken. Vermeld dan ook even de gevraagde prijs.

WendyWeb
29/04/06, 21:53
Beste Kahil,

Ik ben hier wel in geinteresseerd.
Ik vraag hier €200 voor. Voor mijn portfolio kan je kijken op http://www.wendywebdesign.nl.

Mvg,

Wendy de Jager
Wendy Web Design

ME2
30/04/06, 00:49
Ik heb een site gemaakt voor mijn scouting/jeugdvereniging die voldoet aan je eisen.
Een exacte prijs zou ik zo niet voor je kunnen noemen.

Als je interesse hebt, mail: me2@rnabv.nl.
(Ik kon jou mailadres niet vinden?)

Met vriendelijke groet,

Alexander

msvdh
01/05/06, 19:57
Heb je al iemand? Stuur me anders even een PM, of voeg me toe op MSN. Mijn eigen site komt binnenkort online.
Over de prijs valt te onderhandelen.

Neoky
02/05/06, 00:51
Neemt u eens contact met ons op

website: http://www.thinkbasic.com
msn: koenvdzanden(AT)casema.nl

Kahil
03/05/06, 12:35
Beste WHT leden,

Ik heb heel wat aanbiedingen gehad, maar kan slechts met 1 iemand op zee varen. Aangzien mijn project volledig vrijwilligerswerk is heb ik besloten om met iemand te werken die volgens mij over de nodige capaciteiten beschikt (wat er hier zeker meer doen) maar ook ietsje minder vraagt dan de rest.

Echter wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie reacties!



Vriendelijke groeten


Hans Corvelyn