PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie kan mij een managed dedicated hosting aanbieden?



leo1nov
29/04/06, 11:30
Ik ben op zoek naar een managed dedicated server. Op dit moment heb ik een server bij een bedrijf in Amerika, maar zoek een goed bedrijf in Nederland. Zou u mij kunnen adviseren welk pakket ik bij jullie moet nemen en wat de kosten zijn?

Dit is de beschrijving van de server die ik nu heb:
Processor Celeron 2.4Ghz
RAM 512MB DDR
Hard Drive 80GB IDE
IP Address 4
Bandwidth 1200GB (in/out)
Operation System CentOS is recommended OS with cPanel.
Control Panel (additional) cPanel/WHM with Fantastico
Uplink 10Mbps
Remote Reboot N/A
Management Fully Managed for cPanel servers
De kosten voor dit pakket zijn $105

Unixboy
29/04/06, 11:46
Realiseer je het volgende niemand gaat je voor een amerikaanse prijs een (managed) dedicated laten staan.

Het zal een veel hogere prijs zijn maarja kwaliteit, bandbreedte...

Luuc
29/04/06, 11:56
Ik ga met Unixboy mee.

Realiseer je het volgende:
- cPanel licentie á 35 - 50 euro per maand.
- Serverkosten
- Bandbreedteprijzen in NL i.v.m. VS

Ga je láng niet redden in Nederland, en dan moet je de managed kosten er nog bij op tellen :)

De vraag is of je dat wil/kan :)

WebSiteNet
29/04/06, 19:04
Als je een aanvraag wil doen zit je in het verkeerde forum. Een paar forums er onder staat wel iets.

Ik denk dat je minimaal op het dubbele van moet rekenen als je het dollar tekentje even in een euro tekentje veranderd. Maar niet met zoveel dataverkeer.

Wido
29/04/06, 19:39
Vraag ik mezelf toch af, hoe kan dat in de VS zo goedkoop, het managed gebeuren dan. Zijn de werknemers daar zo goedkoop?

gjtje
29/04/06, 20:16
De aantallen zullen ook wat groter zijn. En een onderbetaalde illegale mexicaan is vast goedkoper dan een afgestudeerde mbo'er. ;)

WebSiteNet
30/04/06, 10:47
@Wido: Overselling van dataverkeer. Helaas ervaring ja.

Wido
30/04/06, 14:33
@Wido: Overselling van dataverkeer. Helaas ervaring ja.Maar dan nog, dat managed gebeuren?

WebSiteNet
01/05/06, 00:48
Er zijn uiteraard bedrijven die het goed doen maar de support van sommige bedrijven is soms niet optimaal, waar jij ook ervaring mee hebt.

jouwnaam
01/05/06, 08:11
En tussen 'managed' en 'managed' zit ook nogal eens een verschil... De 1 vindt het updaten middels "yum update" al managed en de ander gaat voor het echte werk...

Designerhosting
01/05/06, 09:59
Het zit hem in de grootte. Als je klanten over de hele wereld hebt en veel, kun je sneller 24 uur goed opgeleid personeel inhuren. Daarnaast gebeurd het oversellen hier ook natuurlijk. De bandbreedte is in Amerika nu eenmaal goedkoper. Misschien minder belastingen/ personeel goedkoper? Van die mexiacanen zal wel meevallen. Je zou over Nederland kunnen zeggen da ze goedkope polen of roemenen inhuren :-)

Maar de schaalgrootte speelt de belangrijkste rol vermed ik. Nederland is maar vergelijkbaar met New York min of meer als afzetgebied hoor....