PDA

Bekijk Volledige Versie : [GEZ] Stageplek omgeving Hardenberg



ErikKosters
28/04/06, 10:03
Hallo WHT'ers,

Aangezien ik vooralsnog op school zit :( Gaan wij bijna zeker binnenkort beginnen met Stage. Het gaat hier om de periode na de Zomervakantie (van school) dus rond September tot Januari.

Ben opzoek naar een ICT bedrijf of een bedrijf die zich bezig houdt met automatisering. Meer informatie kan je opvragen per e-mail.

Er is mij tot op heden nog niet veel informatie gegeven vanaf school maar dat zal binnenkort wel komen, beter op tijd zoeken dacht ik bij mezelf. Ben momenteel 17 jaar, een bedrijf wat makkelijk bereikbaar per openbaar vervoer is zou ook mogelijk wezen echter ben ik niet van plan de reiskosten te betalen.


Mvg
Erik Kosters

Stefan Mensink
28/04/06, 10:10
Je bent een paar dingen vergeten te vermelden:

- Wat voor school? Ofwel: wat kan je / wat kan het bedrijf van je verwachten?
- Waar moet de stage of stageopdracht aan voldoen?

PS: Ik zit niet (meer) in Hardenberg, dus tja.

ErikKosters
28/04/06, 10:35
Ik doe momenteel de opleiding ICT-Beheerder Niveau 3/4, zit hier pas in het 1e jaar. Verder heb ik dus zelf ook al een ICT bedrijf welke nu bijna 1 jaar bestaat.

Waaraan de stage moet voldoen is tot op heden onbekend aangezien ik geen info heb verkregen van school, slechts alleen dat wij stage moeten lopen.

Ik wou zo vroeg mogelijk opzoek zodat ik niet zonder stageplek komt te zitten.

HostServe
28/04/06, 12:18
Mag je niet bij je eigen bedrijf stage lopen ? Bespreek het eens met school.

Alerd
28/04/06, 12:26
Lijkt me lastig bij een eenmanszaak.
Maar is te proberen natuurlijk :)

SebastiaanStok
28/04/06, 12:27
:D Dat zou wat zijn een betere werkgever kan niet je wensen :p
Je hebt zelf een bedrijf? ik neem aan op naam van iemand anders omdat je nog voor de wet minderjarig bent :)

ErikKosters
28/04/06, 12:48
Ja heb zelf bedrijf maar staat gewoon op me eigen naam hoor, me ouders hebben er wel voor getekend maar alles op me eigen naam.

Denk dat dit dus niet mogelijk is, helaas. Zou inderdaad top wezen :p

WI-Hosting
28/04/06, 15:32
Ja heb zelf bedrijf maar staat gewoon op me eigen naam hoor, me ouders hebben er wel voor getekend maar alles op me eigen naam.

Denk dat dit dus niet mogelijk is, helaas. Zou inderdaad top wezen :p

ik dacht juist dat je wel bij je eigen bedrijf stage mag lopen..

hoorde verhalen van mensen op universiteit die geen stages hoeven te lopen omdat ze het toch bij zichzelf kunnen (gewoon ff top verslag schrijven over jezelf :x)

xYnta
28/04/06, 15:36
Ik heb vroeger bij m'n eigen bedrijf stage gelopen hoor, mijn stage begeleider kwam vervolgens een dag langs om te kijken wat voor werkzaamheden ik vervolgens deed. Daarnaast moest ik mijn stage boek invullen en een stage verslag maken en toen was het weer klaar, werkt juist heel goed onder school tijd aan je eigen bedrijf werken ;).

gjtje
28/04/06, 15:55
Afstuderen in eigen bedrijf is heel normaal, hoewel ik het voor een werkstage niet zou doen. Een beetje in de keuken van een ander kijken is best leerzaam. Nadeel is wel dat je dan opeens naast je bedrijf ook fulltime aan het werk bent. Misschien dat je een combinatie kan maken.

crazycoder
28/04/06, 17:14
Afstuderen in eigen bedrijf is heel normaal, hoewel ik het voor een werkstage niet zou doen. Een beetje in de keuken van een ander kijken is best leerzaam. Nadeel is wel dat je dan opeens naast je bedrijf ook fulltime aan het werk bent. Misschien dat je een combinatie kan maken.
Het bedrijf in combinatie met school schijnt ook te gaan.

Doel van een stage lijkt mij niet dat je in je eigen bedrijf ga werken maar juist iets nieuws leer. Schijnen genoeg bedrijven in en om hardenberg te zitten....

ErikKosters
28/04/06, 17:33
Heb net te horen gekregen dat de stage voor 3 of 4 dagen per week geldt dus niet volle weken. Bij mijzelf op stage lopen is een optie maar een keer zien hoe anderen het doen blijft ook leerzaam. Daarom zoek ik alsnog.