PDA

Bekijk Volledige Versie : plesk laat sites niet volledig



swedendedicated
27/04/06, 18:25
Ik heb dus nu plesk op mijn server (thuis) en heb alles in orde domein werkt etc.. maar als ik nu naar www.mijndomein.eu ga dan laat de site maar voor de helft en na een paar keer refreshen komt hij wel. Bij plesk default page laad hij soms ook niet het plaatje maar als ik rechtermuis->bekijk afbeelding klik dan laad hij wel ook krijg ik als ik op een link klik op de site een bericht van firefox dat de server herinitialiseerd komt door een firewall? ikzelf denk dat het een firewall probleem is aangezien hij de site maar voor de helft laadt. Iemand een idee?

EWS
27/04/06, 21:19
Gaat dit over gamershost.nl? Deze geeft hier geen enkel probleem. Hij is alleen erg traag.

swedendedicated
27/04/06, 22:02
nee, die draait niet eens op plesk en zoiezo niet op een thuisserver gaat om een site van een familielid die wou zien hoe dat allemaal werkte dus liet ik het thuis zien. en gamershost.nl is niet traag, denk dat dat aan jou ligt ;-)

Ber|Art
27/04/06, 22:37
Als het een Firewall probleem zou zijn zou de site helemaal niet laden? Lijkt me geen firewall probleem.

starfix
28/04/06, 00:37
Heb je toevallig norton virusscan draaien of norton firewall? Die heeft een ingebouwde proxy namelijk die dit soort problemen veroorzaakt.

swedendedicated
28/04/06, 00:47
Nope, centOS 4, standaard installatie en plesk.