PDA

Bekijk Volledige Versie : Vergelijking



Ne0c
26/04/06, 21:34
Door de vele verschillende hostingbedrijven door het hele land zie ik door de vele bomen het bos niet meer.
Ik zoek daarom een website waar deze hostingbedrijven worden vergeleken met elkaar, om zo de goede boom voor mij te vinden.
Liefst website waar genoeg reactie's van andere personen staan en evt. cijfers worden gegeven.

Technotop
26/04/06, 21:38
www.webhosters.nl staan er erg veel, veel reacties en vergelijkingen.

Alerd
26/04/06, 21:47
Eventueel hostingvisie.nl of domeinaabieders.nl of ispgids.com

Euro-Servers
27/04/06, 08:50
Ik hoop dat je de juiste boom vindt ;)

Bojhan
27/04/06, 13:07
Zoek naar de boom met goede wortels, die in verbinding staat met andere bomen. Aan de bladeren kan je zien hoe gezond de boom echt is.

Tuneboy
28/04/06, 00:26
Haha, heel veel succes :)

xYnta
28/04/06, 10:59
Veel succes, gebruik zoveel mogelijk van bovenstaande vergelijkingswebsite zodat je een duidelijke indruk krijgt van de Nederlandse hosting providers.

Mark17
28/04/06, 15:30
www.isp25.nl kun je de 25 best beoordeelde zien (beoordeling op ispgids.com)

Alerd
28/04/06, 15:35
Niet echt betroubaar met zulke lage volumes aan reacties denk ik.

Moet noig groeien imo

Er staan er tussen met 1 beoordeling en dan gelijk alles een 10 :D

xYnta
28/04/06, 15:38
Inderdaad, ISP25.nl is nu nog niet echt als een correct vergelijkingspunt te gebruiken daarvoor staan er simpelweg te weinig reacties op ISPgids.com. Dat zal vast wel in de toekomst groeien want het concept achter de website heeft na mijn mening zeer veel potentieel.

Euro-Servers
28/04/06, 16:57
Idd, je ziet dat daar mee geknoeid is, anders zou jij (xynta) niet op nr 1 staan ;)

ensermo
28/04/06, 17:20
idd Euro-Servers

;) Opvallend dat er sommige reacties zijn van klanten die al vier jaar bij een bedrijf zitten terwijl het bedrijf nieteens twee jaar bestaat!

In ieder geval Ne0c het zal altijd een zoektocht zijn vooral als je begint. Als je je twijfels heb over een provider probeer een korte contract (1 maand) of een vrijblijvend periode te hosten bij hun.

Vergeet niet dat wat de ene goed vind is voor jou misschien niet relevant *(ssh? ssl? etc).
Dus je moet ook eigenlijk zelf een lijst opstellen van wat jij zoekt. (en niet alleen prijs, webruimte en datatransfer gebruiken!)

Zenda
28/04/06, 17:54
Het kan natuurlijk altijd zijn dat een klant al langer bij de persoon achter het bedrijf zit maar dat in de tussentijd pas het bedrijf opgericht is. Dit neemt niet weg dat die 4 jaar zou kunnen kloppen, daar ga ik ook niet over discusseren.

Ik wens Ne0c veel succes met zijn zoektocht. Het is overigens verstandig om voordat je een pakket bij een bedrijf afneemt eerst al je vragen beantwoord te hebben zodat je er zeker van bent dat je bij dat bedrijf op je plek zit!

Eijden
28/04/06, 21:40
Ik denk dat als je een nieuw topic opent met daarin de vraag naar bekende en daarbij goede webhosters, een groot deel van WHT je al een goed eind op weg kan helpen.

Verder wens ik je succes met je zoektocht!