PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdesign bedrijf zoekt samenwerkings verband



Anoniem
25/04/06, 13:39
Een klein webdesign bedrijf zoekt een partner om de service die het altijd geboden heeft te kunnen voortzetten. Voorheen met 5 man (waarvan 3 parttime) en samenwerkend met freelancers en externe partijen. Momenteel geen vast personeel meer. Hier is voor gekozen omdat dit een mogelijk samenwerkingsverband vergemakkelijkt. Exacte vorm mt de voortgang is bespreekbaar.

Wat is er momenteel:
- enkele hosting (webdesign) klanten (voor +/- 10k aan hosting/domeinen per jaar).
- lopend project voor een webshop
- 3 bestaande klanten die op korte termijn een upgrade van de site overwegen.

Het is wel belangrijk dat de gebruikte technieken overeenkomen. Wij maken voornamelijk gebruik van Python op FreeBSD.

t.bloo
25/04/06, 14:53
Ik begrijp niet helemaal wat je nou precies zoekt, maar wij leveren hosting met Pyhton op onze servers.

Chill Creations
25/04/06, 14:58
Graag een duidelijkere beschrijving van wat u zoekt.

Euro-Servers
25/04/06, 15:03
Volgens mij zoekt hij gewoon een partij om mee samen te werken in de webdesign en/of hosting.

hermans
25/04/06, 15:08
Kunt u mij een telefoonnummer sturen om wat door te spreken.
Wij zijn van www.nicehosting.nl en hebben wel interesse.

Anoniem
25/04/06, 15:31
Een (webdesign) partij die geinteresseerd is in een samenwerking.

Vorm/inhoud van deze samenwerking staat open wat mij betreft. (van een samenwerking op projectbasis, incl beheer site/hosting tot het als 1 bedrijf verder gaann. Het belangrijkste is dat beide partijen, en natuurlijk de klanten, er beter van worden).

Ik heb zelf een (oorspronkelijk) economische/marketing/financiele achtergrond (WO-niveau) en wil er voor zorgen dat het service niveau naar de klanten behouden blijft.

HostServe
25/04/06, 16:12
Aoeu, wij kunnen uw hosting verzorgen en websites compleet afleveren.
Verder ontvang ik verdere informatie per prive bericht.

Wij hebben onder andere gecertificeerde DTP-personeel.

Anoniem
25/04/06, 16:21
je website http://www.hostserve.nl/ doet het niet?

BsHosting
25/04/06, 16:34
ook wij kunnen uw sites geheel naar wens opleveren en hosting verzorgen uiteraard

neemt u contact met ons op als u meer info wenst

Designerhosting
25/04/06, 16:41
Zoekt u mensen die u kunnen helpen bepaalde opdrachten af te ronden of bijvoorbeeld het design te regelen? Of wilt u ook opdrachten van anderen afronden? Of beiden natuurlijk.....

faisj
25/04/06, 16:54
Beste aoeu,

Ik zou best eens met jullie willen spreken.

met vriendelijke groet,

Faizal Siddiqui
Evibe Nederland ( http://www.evibe.nl )

Swiftway-UK
25/04/06, 17:42
Ik heb zeker interesse in een samenwerking als "samenwerkings partners" echter niet in een samenvoeging van bedrijven. Wij werken vanuit Duitsland en Polen met een middelgroot team (70+ medewerkers) en een scala aan bedrijfsactiviteiten.

We beschikken over fulltime systeembeheerders (Windows, Linux en BSD), DTPers (Adobe Indesign, Adobe Illustrator, Photoshop en Quarckxpress), (web)Designers en Programmeurs (C/C++, Delhpi ASP.net, PHP en JAVA) en doen regelmatig werkzaamheden voor west Europese bedrijven. Onze uitvoerend en management medewerkers zijn (bijna) allemaal afgestudeerd op Universitair niveau.

We hebben in huis ontwikkelde software, waaronder een compleet systeem voor hotelmanagement, compleet POS systeem voor bar/restaurants, POS systeem voor winkels, voorraadbeheer systeem, CMS, CRM, advertentie systeem, multi server webhosting platform, DRS systeem (domein aanvraag), backend voor online makelaars en een backend voor reisbureaus.

Daarnaast hebben we drie eigen netwerken, drie AS nummers en een scala aan Poolse en Duitse webhosting klanten.

We beheersen alle moderne design technieken en natuurlijk Macromedia flash/actionscripts.

We zijn een stabiele partner, gezamelijk adverteren/marketing voeren op een specifieke doelgroep behoort tot de mogelijkheden.

U kunt ook ons kantoor bezoeken en u zelf overtuigen van onze mogelijkheden.

WI-Hosting
25/04/06, 17:49
U kunt ook ons kantoor bezoeken en u zelf overtuigen van onze mogelijkheden.

hihi, ff naar polen op visite? ;)

Swiftway-UK
25/04/06, 18:09
hihi, ff naar polen op visite? ;)

Duitsland of Polen, Ik zie geen probleem daarmee voor serieuze partijen, zowel Berlijn als Warszaw en Wroclaw (onze kantoorlocaties) hebben een vliegveld, zijn prima bereikbaar per trein en auto.

anderhalf uurtje vliegen, 10 uurtjes met trein of auto en je bent er :)

dopi84
25/04/06, 23:28
Duitsland of Polen, Ik zie geen probleem daarmee voor serieuze partijen, zowel Berlijn als Warszaw en Wroclaw (onze kantoorlocaties) hebben een vliegveld, zijn prima bereikbaar per trein en auto.

anderhalf uurtje vliegen, 10 uurtjes met trein of auto en je bent er :)


Wat is jullie bedrijfssite?

Jacobs.T
03/05/06, 18:07
Indien het cliënteel zich niet situeert binnen de budget regionen vertonen wij serieuze interesse.

Graag verneem ik meer info op tim@easyroot.be

WebXtrA-Rámon
04/05/06, 17:19
Duitsland of Polen, Ik zie geen probleem daarmee voor serieuze partijen, zowel Berlijn als Warszaw en Wroclaw (onze kantoorlocaties) hebben een vliegveld, zijn prima bereikbaar per trein en auto.

anderhalf uurtje vliegen, 10 uurtjes met trein of auto en je bent er :)

[/offtopic]Mwha 1,5 uur vliegen naar Wroclaw gaat je niet lukken... Maar het is wel een leuke studentenstad. Een leuk uitgaansleven hebben ze er in iedergeval. Ben er in februari nog geweest.[offtopic]

Maar het zou voor een serieuze partij geen probleem moeten zijn om daar heen te gaan nee.

Wij hebben in iedergeval altijd intresse in een dergelijke samenwerking. Op het moment wordt webdesign bij ons vooral uit handen genomen door freelancers een solide en betrouwbare partij om mee samen te werken zou wenselijk zijn, alleen al om van de vele administratieve rompslomp en verschillende afspraken afspraken tussen ons en andere partijen af te zijn.

redunix
01/06/06, 16:18
neem even contact met ons op aub