PDA

Bekijk Volledige Versie : Een paar site's hosten



BlackHorse
25/04/06, 13:03
Ik wil een paar site's hosten van wat vrienden en 2 sportverenigingen denk hierbij aan maximaal 5 tot 10 site's. Hoe kan ik dit een beste aanpakken. Zelf een server aanschaffen of via een resseller.

Triloxigen
25/04/06, 13:04
Ligt aan het formaat van de websites, maar een eigen server lijkt me zware overkill.
Gewoon een resellerpakket is meer dan voldoende.

Luuc
25/04/06, 13:05
Héél kort: ik zou het via een resellerpakketje doen.
Voor dergelijke website's is het vaak niet eens rendabel om een volledige server aan te schaffen :)

// mmm.. net iets te laat

BlackHorse
25/04/06, 13:07
Ligt aan het formaat van de websites, maar een eigen server lijkt me zware overkill.
Gewoon een resellerpakket is meer dan voldoende.

Het formaat van de website's valt wel mee. Je moet hier denken aan 1 webwinkel(die is redelijk zwaar) en voor de rest heeft het allemaal de vorm van de gemiddelde gewone homepage.

t.bloo
25/04/06, 14:50
Reseller pakket, of een paar losse pakketten natuurlijk. Dat laatste is mogelijk wel zo handig mocht je eens een andere beheerder krijgen voor een van de sites.

BlackHorse
26/04/06, 09:18
Reseller pakket, of een paar losse pakketten natuurlijk. Dat laatste is mogelijk wel zo handig mocht je eens een andere beheerder krijgen voor een van de sites.

Weet je nog een goedkope Reseller met kleine pakketjes???

SebastiaanStok
26/04/06, 09:47
Doe een aanvraag in het "Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen" board ;)

BlackHorse
26/04/06, 10:01
Doe een aanvraag in het "Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen" board ;)

Zal ik doen dank je voor de tip???

Technotop
26/04/06, 10:29
Eerder de vraag "Wat zijn kleine pakketjes" heb een offerte voor je geplaatst maar ja echt kleiner kan ik het niet aabieden. Je kunt nu zelf gebruikers aanmaken.

Misschien paar daagjes testen?

xYnta
26/04/06, 10:42
Een eigen dedicated server is in dit geval echt overkill, ik zou inderdaad voor een reseller pakket gaan.