PDA

Bekijk Volledige Versie : Goedkope busreclame aangeboden



aleto
24/04/06, 00:22
Ok, dit is misschien heel wat anders dan wat je normaal hier verwacht, maar het is wel serieus!

Heb jij als bedrijf altijd al je eigen 'bedrijfsbus' willen hebben? Wil je publiekelijk flink reclame maken? Wil je een bus inzetten voor PR activiteiten? Dan is dit misschien iets voor u:

Wij, de Uitgaansbus, bieden 2 van onze bussen aan voor volledige reclame (een 3e bus is al bestickerd). Dit houdt in dat de gehele bus beschikbaar is voor iedere gewenste reclame uiting.

Meer informatie over ons bedrijf, onze bussen en de reclame mogelijkheden, is allemaal te vinden in onze uitgebreide brochure hierover, welke te vinden is op www.uitgaansbus.nl/busreclame.pdf .

Als aanvulling op de brochure, wil ik nog melden dat we op de vermelde prijzen nog 500 euro korting kunnen voor het eerste jaar. Reclame voor een half jaar is ook mogelijk, dit is (jaarprijs/2)+250 euro.

jantje.vlaam
24/04/06, 00:29
Misschien handig om te vertellen waar die bus rond rijdt!

aleto
24/04/06, 00:31
Da's inderdaad wel handig ja.

De bussen worden normaal in de regio Venlo ingezet.

TL3PEL
25/04/06, 01:35
Als je mij nou een bus geeft zal ik hem het klokje rond rijden in regio Utrecht.

Tis maar een idee.

Triloxigen
25/04/06, 02:16
Als je mij nou een bus geeft zal ik hem het klokje rond rijden in regio Utrecht.

Tis maar een idee.

Als hij me een Porsche geeft ik ook.

MediaServe
25/04/06, 02:40
Reclame voor een half jaar is ook mogelijk, dit is (jaarprijs/2)+250 euro.Niet plus maar min 250 euro toch, de korting?

D. ter Horst
25/04/06, 08:26
Volgens mij heb je het stukje gemist waar /2 (gedeeld door 2) staat :) Half jaar prijs is dus iets meer dan de helft van de jaarprijs.

aleto
25/04/06, 14:52
Precies :).

Overigens komt die gelede bus net uit Utrecht, daar heeft ie 14 jaartjes rondgereden.

ErikKosters
25/04/06, 15:04
is dat reclame nou ook echt winstgevend of is het meer om de naam te krijgen? Hoe ervaren jullie dat aleto.

Glenn
25/04/06, 15:10
Ik heet dan wel geen Aleto, maar ik heb voorheen bij een makelaarskantoor gewerkt. We hebben toen een jaar op de bus gestaan voor de helft van de niet nader te noemen normale prijs. De kleuren waren blauw, wit en oranje. Enkele dagen nadat de bus door de gemeente heen reed kregen we allemaal leuke reacties. "Hee, ik zat vandaag in JULLIE bus!" "Wat leuk zeg, ik werd door JULLIE bus herinnerd dat ik in het verleden zaken met jullie heb gedaan. Nu heb ik dit en dit voor jullie te doen"

Wat Aleto schreef klopt behoorlijk: het wordt in de volksmond al gauw JOUW bus. We hebben destijds nooit berekend of de "verkopen" er door omhoog gingen, wel steeg onze naamsbekendheid ("Ik werk bij huppeldepup makelaars" "ooh die van de bus?" "ja" ;)) enorm. Het makelaarskantoor heeft ook dan ook weer voor dit jaar getekend en nu zit ik zo nu en dan in de bus van m'n ex-werkgever ;)

VvS
25/04/06, 15:48
Ik wil alleen op een dubbelgelede wagen! :P

aleto
25/04/06, 15:50
Hehehe..

Wat Glenn zegt klopt wel. Op onze Touringcar staat onze eigen reclame voor Aleto, dus het computers gebeuren.. Heb heel vaak dat mensen aan de telefoon of in de winkel opeens beginnen over de bus met reclame, de Aleto bus. In dat opzicht werkt het voor de naamsbekendheid zeer zeker.

ju5t
25/04/06, 16:06
Als het nou in de buurt was hadden we het wel gedaan. Nu is het niet erg relevant.

aleto
25/04/06, 16:37
Mjah, scheelt dat webhosting niet plaatsgebonden is.