PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar kopen



NWO
21/04/06, 11:58
Beste mensen,

Waar kan ik CPanel kopen? Klant van mij heeft interesse in cpanel.
Maar ik heb geen idee bij welk Nederlands bedrijf ik licenties kan halen..

Alvast bedankt.

Ecci
21/04/06, 12:03
LeaseWeb.

Vircon
21/04/06, 12:41
http://www.cpanel.net/dist.cgi


The following partners are authorized to sell dedicated servers that include cPanel/WHM.

Ze staan alleen bij het kopje "in combinatie met dedicated servers", maar wellicht doen ze daar niet al te moeilijk over.

NWO
21/04/06, 12:51
Ik zoek alleen nederlandse bedrijven..

Vircon
21/04/06, 12:54
Die staan er alleen in het lijstje met bedrijven die ze mogen verkopen icm dedicated servers.

Easyracks
21/04/06, 13:21
LeaseWeb
XXLWebhosting
Easyracks IP Solutions

dreamhost_nl
21/04/06, 17:51
Ik zoek alleen nederlandse bedrijven..

We nemen direct per jaarlicentie af bij cPanel. Overigens kun je ook per maand leasen, maar dan zit je toch gauw aan de $52/maand (in de V.S.)

NWO
22/04/06, 02:15
Oke, bedankt! iemand een idee wanneer de windows versie er is? :)

dreamhost_nl
22/04/06, 10:33
Waarschijnlijk nooit... :rolleyes: Die staat al zo lang in de planning...
Na de problemen met de x86_64 builds denk ik dat de ontwikkelaars even daarop zijn gezet...

ensermo
22/04/06, 23:11
Koop CPanel van Cpanel.net of bij buycpanel.net

Jaarlicentie afnemen is altijd beste.

En nee.. Nederlandse CPanel bedrijven die beter zijn ga je niet vinden.

Santario
23/04/06, 13:24
Koop CPanel van Cpanel.net of bij buycpanel.net

Jaarlicentie afnemen is altijd beste.

En nee.. Nederlandse CPanel bedrijven die beter zijn ga je niet vinden.
Hoezo ga je die niet vinden? Wellicht als je het alleen qua prijs gaat bekijken wel, maar er is o-zoveel meer dan alleen prijs...

ensermo
24/04/06, 07:14
Ik ken geen enkele Nederlandse bedrijf die toegevoegde waarde geeft aan het verkopen van CPanel. Met toegevoegde waarde bedoel ik dan echt kennis van CPanel en kunnen helpen met problemen per direct of andere zaken als bijvoorbeeld een correcte Nederlandse vertaling of een integratie met SIDN.

Als je een aantal ken mag je het hier posten. Zou nuttig zijn.

Wat betreft toegevoegde waarde van buycpanel bijvoorbeeld is 24/7 antwoord op support vragen binnen een aantal minuten en hands on oplossingen via ssh als er iets aan de hand is.

MediaServe
27/04/06, 05:20
Wij hebben cPanel wel eens bij Leaseweb gekocht. Dat beviel opzich erg prima, moest alleen een beetje pushen om de gegevens snel te krijgen. Als ik er weer één nodig heb zou ik weer naar Leaseweb gaan :)

PeterT
27/04/06, 12:12
We kopen 't direct bij cPanel

Easyracks
27/04/06, 23:17
http://www.cpanel.net/dist.cgi



Ze staan alleen bij het kopje "in combinatie met dedicated servers", maar wellicht doen ze daar niet al te moeilijk over.

Als ze legaal bezig zijn, doen ze daar wel moelijk over, want het is illegaal. Wij zijn ook official cPanel Partner en het is toch echt verboden om licenties buiten het netwerk waar je in aanbiedt te verkopen.

CharlieRoot
05/05/06, 10:40
wij kopen het gewoon direct bij Cpanel.. Waarom moeilijk doen?