PDA

Bekijk Volledige Versie : Statistieken activeren



Henky!
20/04/06, 00:15
Raar Plesk probleem met wellicht een eenvoudige oplossing. Op onze server kunnen we geen statistieken lezen van de diverse domeinen. Natuurlijk alles netjes aangevinkt (bij 'inrichten') en geprobeerd met de FTP inlog gegevens de statistieken in te zien (domein/plesk-stat/). Welnu, dit wordt geweigerd. 'You do not have access to the wanted page' of zoiets. Anders worden de inlog gegevens niet geaccepteerd.

Dit probleem hebben we dus bij meerdere domeinen. De vraag is dus hoe ik dit op kan lossen, kan controleren, onderzoeken of in elk geval meer inzicht kan verkrijgen. Snap er werkelijk niets van terwijl het er allemaal toch zo simpel uit ziet.

Ber|Art
20/04/06, 07:41
Wat is je Plesk versie en OS en gebruik je Webalizer?

Henky!
20/04/06, 22:01
Plesk 7.5.3 met daaronder Linux 2.4 en inderdaad de webalizer.

Zover ik weet alles gedaan zoals het zou moeten. Maar waarom werken die statistieken dan niet? Elke hint in welke richting dan ook is welkom.

robbinh
22/04/06, 17:43
Probeer dit adres:

http://www.DOMEIN.EXT/plesk-stat/webstat/

Henky!
24/04/06, 13:10
Bedankt, maar het resultaat is hetzelfde. Er wordt om login info gevraagd waarna toegang wordt geweigerd. Waarom heb ik dat nou weer....

Iemand een idee?

Ber|Art
24/04/06, 13:30
Ik gebruik de 4PSA Stats dus ik kan je helaas niet helpen :(

jinxedworld
24/04/06, 13:31
Gebruik je wel de login info van de FTP-user van dat domein?

GlobalServe
24/04/06, 13:33
www.domein.tld/webstat

Dit zou ook moeten werken.

robbinh
24/04/06, 15:07
En probeer anders eerst even uit te zetten dat de bekijker van de statistieken moet inloggen om te kunnen checken of het überhaupt wel werkt.

Henky!
25/04/06, 12:08
Bedankt mensen! Het werkt. Geen idee hoe, ik denk door het toevoegen van 'webstat'.