PDA

Bekijk Volledige Versie : Snelheid webhosts uitvinden + PHP5 ondersteuning



kazam
19/04/06, 11:56
Hallo,

Ik ben op zoek naar een resellerpakket voor een aantal websites. Hoe kan ik van te voren zien hoe snel een webhost is? Kan ik aan de webhoster in kwestie een IP nummer vragen wat ik kan pingen/tracen, etc? Is zoiets gebruikelijk?

Het resellerpakket is bedoeld voor wat klanten van mij met lichte websites en voor mijn eigen website. Voor een site die nu bijna af is heb ik PHP5 ondersteuning nodig. Ik zie echter maar weinig webhosters die dit ondersteunen. Wie weet er een betrouwbare host met (een resellerpakket met) PHP5 ondersteuning?

Ber|Art
19/04/06, 11:58
Kan ik aan de webhoster in kwestie een IP nummer vragen wat ik kan pingen/tracen, etc? Is zoiets gebruikelijk?Dit zal bij alle "goede" webhost géén probleem zijn :)

p.s. Welkom op WHT!

fre0n
19/04/06, 12:14
Meestal kun je een linkje naar een 10 en 100 megabyte groot testbestand krijgen om de download te testen. Of er wordt een ftp accountje gemaakt waar je een bestandje kunt uploaden en downloaden als ook de upload belangrijk gevonden wordt. Tenminste, zo doen wij het meestal.

marijn79
19/04/06, 12:16
DOMENICO EDIT: Ja, je gaat inderdaad te ver!

jouwnaam
19/04/06, 12:36
Test accountje aanvragen? Doet niemand moeilijk over toch? En ja, wij hebben ook PHP5. Alleen maar PHP5 zelfs :p

kazam
19/04/06, 12:37
Bedankt voor de antwoorden. Ik zal om een snelheidstest gaan vragen bij de hosters die me wat lijken

Alerd
19/04/06, 12:40
Marijn, lijkt me niet ;)

Ts als je aanbiedingen wilt kun je het beste een topic starten in de aanbiedingen categorie, en dan vragen om php5 en een testmogelijkheid...