PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] Strook met contactdozen voor in 19" rack



wbakker-letsgoonline
19/04/06, 11:13
Wij zoeken eenmaal een Strook met contactdozen voor in een 19" rack.

Wij hebben deze vanavond nodig in Redbus interhouse, wie kan ons zo'n contactdoos leveren voor vanavond 20:00 ?

Gaarne antwoorden in dit topic met aanbiedingen

wbakker-letsgoonline
19/04/06, 13:00
Niemand die mij dit kan leveren ?

Remigius
19/04/06, 13:17
Beetje kort dag misschien :)

Indien het gaat om een horizontale stekkerdoos (dus 19") kun je deze eventueel ook bij Redbus zelf kopen. De stekker hiervan is wel voor de hoofdcontactdozen onderin het rack, dus indien je een 'normale' 220 stekker wilt hebben moet je gereedschap + stekker meenemen.

De kosten van deze doos zijn 52 euro en je dient cash te betalen ;)

wbakker-letsgoonline
19/04/06, 13:32
Ja ik weet dat het kort dag is maar goed als je er ook pas vandaag achter komt dat er in de kast waar je zit niet genoeg stroom aanwezig is om een server bij te plaatsen moet je toch wat.

MediaServe
19/04/06, 13:45
Misschien kan ik vanavond nog een 19-inch stekkerblok afleveren in Amsterdam. Ik verwacht vandaag een nieuwe levering te krijgen, alleen heb ik geen zekerheid helaas. Er zit dan wel een normale stekker aan, in tegenstelling tot jouw plaatje.

wbakker-letsgoonline
19/04/06, 13:49
Het plaatje was als het voorbeeld, een normale stekker zou perfect zijn. Graag hoor ik dan ook wat dit 19" stekkerblok bij jouw mag kosten. Zodat ongeveer weet wat ik kwijt ben.

MediaServe
19/04/06, 14:15
Voor een totale prijs van € 38,50 excl. BTW breng ik hem wel even bij Redbus langs. Om 20.00 uur is in principe geen probleem, ik heb alleen nog steeds geen UPS op de stoep zien staan, dus ik kan helaas nog niets garanderen :(

wbakker-letsgoonline
19/04/06, 15:59
Wij zijn zojuist voorzien door MediaServe, topic mag gesloten worden !

MediaServe
20/04/06, 00:27
Inmiddels afgeleverd in Redbus :)