PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] HP 2550L Kleurenlaser en Brother MFC



Ecci
19/04/06, 02:21
Te koop, alles in zeer goede staat. de HP is nog niet zó oud, ik geloof enkele maanden (6 á 7). De Brother is in April 2004 aangeschaft, onlangs is de printkop vervangen door Brother zelf en dus ook weer in perfecte staat :).

1. HP 2550L Kleurenlaser

Zwarte toner: 67% vol
Cyaan toner: 52% vol
Magenta toner: 53% vol
Gele toner: 3% vol

Maximale afdrukkwaliteit zwart-wit: FastRes 1200

Maximale afdrukkwaliteit kleur: 2400 DPI

Totaal geheugen: 64 MB



2. Brother MFC-3820CN

All in one machine (Fax, Printer, Scanner)

Incl. pas nieuwe inkt :).


o Privé verkoop, evt. BTW factuur mogelijk, dan bieden excl. BTW
o Staat ook op Marktplaats
o Af te halen in Tilburg, evt. opsturen ook mogelijk, verzendkosten voor koper

BsHosting
19/04/06, 07:33
ik geef je 100 voor de HP

Str@nger
19/04/06, 08:52
Wil niks afdoen aan de HP-printer, heb hem zelf ook gehad (en ook de gele toner die het snelste op was, hahaha) maar de toners zijn per stuk ± 70 à 80 euro -- even zodat iedereen er wel rekening mee houdt...Verder een hele goeie laser, alleen voor mij qua onderhoud te duur :P (Alhoewel ik nu aan zwarte inkt per maand al bijna 10,- uitgeef...dus tel op, en daar komt kleur op de zoveel tijd bij...)

Ik mis trouwens de drumstatus?

lumomm
19/04/06, 10:51
(Alhoewel ik nu aan zwarte inkt per maand al bijna 10,- uitgeef...dus tel op, en daar komt kleur op de zoveel tijd bij...)


Misschien is het goedkoper als je voor deze printer Toner gebruikt!! ;)

Ecci
19/04/06, 11:37
Wil niks afdoen aan de HP-printer, heb hem zelf ook gehad (en ook de gele toner die het snelste op was, hahaha) maar de toners zijn per stuk ± 70 à 80 euro -- even zodat iedereen er wel rekening mee houdt...Verder een hele goeie laser, alleen voor mij qua onderhoud te duur :P (Alhoewel ik nu aan zwarte inkt per maand al bijna 10,- uitgeef...dus tel op, en daar komt kleur op de zoveel tijd bij...)

Ik mis trouwens de drumstatus?


Drum is 2 maanden geleden vervangen :). Staat nu op 70%.

aleto
20/04/06, 21:07
125 voor de hp, 50 voor de brother