PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] Budget 1U Kast + koeler



Sander-
19/04/06, 01:03
Ik zoek een budget 1U kast en een bijpassende socket a koeler. Nieuw of gebruikt. Gaat om een privé aankoop.

Ik ben bezig om voor wat testdoeleinden een simpele server in elkaar te zetten op basis van hardware die ik nog heb liggen: AMD 2800 Mobile, 1GB DDR, 200GB schijfje.

Mobo moet ik nog hebben aangezien alles wat ik hier heb liggen geen onboard gfx heeft. Gewoon simpel lowbudget asrock dingetje ofzo.

Dus:
- 1U Kast met voeding (250watt oid)
- Socket A koeler
- Socket a mobo met vga onboard. S-ATA is mooi meegenomen.

Zoals gezegd: ik zoek wat lekker goedkoops, puur voor speelbak van mij privé geen zin in dure hardware.

jantje.vlaam
19/04/06, 09:10
Ik kan je een Supermicro 512L-260B aanbieden met kabeltje voor niet SM moederborden en actieve Socket A cooler (die de lucht van de zijkant over de processor blaast) voor € 135,00 ex btw. Verzendkosten zijn € 15,00

Totaal € 178,50 incl. trasport en BTW.

Hier zit 1 jaar garantie op.

Railkit is optioneel voor € 35,70 incl btw.

Alles is op voorraad.

Sander-
19/04/06, 11:12
Ik kan je een Supermicro 512L-260B aanbieden met kabeltje voor niet SM moederborden en actieve Socket A cooler (die de lucht van de zijkant over de processor blaast) voor € 135,00 ex btw. Verzendkosten zijn € 15,00

Totaal € 178,50 incl. trasport en BTW.

Hier zit 1 jaar garantie op.

Railkit is optioneel voor € 35,70 incl btw.

Alles is op voorraad.

Kan ik daar MAtx bordje in leggen?

En, ik heb dezelfde kast elders al gezien inclusief dat kabeltje, maar zonder de koeler voor 120e incl btw.

En als jij in Oisterwijk bij Leerdam zit, dan kom ik het zelf wel ophalen.

jantje.vlaam
19/04/06, 13:50
Ja hoor, een MATX borje pas er in mits je soundsocket niet te hoog is. Ik heb ook nog OEM Asrock bordjes liggen die zeker passen. Hier zit alleen geen SATA op.

Ik zit in Oisterwijk tussen Den Bosch en Tilburg in. Afhalen is ook mogelijk op afspraak. Maar Groningen is een eind weg.

Alles ligt op voorraad.