PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakantiewerk gezocht



Jan Van Haaren
14/04/06, 23:53
Reeds geruime tijd laat ik mij informeren rond het starten van een eigen onderneming in de webhosting- en webdesignwereld. De plannen worden steeds concreter en praktijkervaring komt hierbij zeer goed van pas.

Ik ben een achttienjarige Belgische student die momenteel zijn humaniora afrondt in de richting Latijn-wiskunde. In september vang ik naar alle waarschijnlijkheid mijn hogere studies informatica aan op de Katholieke Universiteit Leuven.

Voor de maanden juli en augustus (eventueel de eerste helft van september) ben ik daarom nog op zoek naar vakantiewerk dat in zekere zin overeenstemt met mijn hierboven geschetste profiel.

Mijn ervaringen op technologisch gebied liggen wijd verspreid. In mijn vrije tijd durf ik wel eens aan mijn eigen pc te knutselen, maar dit alles zeer oppervlakkig. De softwarematige kant interesseert mij des te meer.

Het schrijven van valid XHTML in combinatie met CSS vormt geen enkel probleem. Mijn kennis van PHP (met MySQL als database) beperkt zich tot een vrij brede basis. Ook van Visual Basic (6.0 en .NET) heb ik reeds geproefd.

Ik ben iemand die graag en snel bijleert, in team kan samenwerken, prestatiegericht is en een oog heeft voor details. Overigens ben ik bereid 's nachts en in het weekend te werken.

Ik ben op zoek naar een werkgever waar ik aan de slag kan gedurende (een deel van) de zomer. Bij voorkeur in de omgeving Turnhout (provincie Antwerpen, België). Ook thuiswerk behoort voor mij tot de mogelijkheden.

Indien er interesse is, gelieve dan contact op te nemen door middel van een privébericht. Ook als er bepaalde zaken onduidelijk zijn, aarzel niet om mij een bericht te sturen.

Dank bij voorbaat.