PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosters.nl



Pegasus
14/04/06, 20:34
Regelmatig krijg ik een klant van een klant die z'n mening heeft gegeven op webhosters.nl dat deze mening niet is toegevoegd, ik heb nu nog geen enkele ervaring van een klant terwijl dit toch meerdere malen door een klant is gedaan?

Zijn hier meer problemen mee? Of ligt het aan mij (instelling in admin paneel ofzo)?

Alvast bedankt :)

AlphaXS
14/04/06, 20:35
Nee hoor, dit is ons ook al meerdere malen voorgekomen.

Heb webhosters.nl hier ook al meerdere malen over bericht, maar ze doen er vrij weinig mee tot op heden.

Misschien dat een langdradig topic op wht gaat helpen.?

AlfaHosting
14/04/06, 20:51
Regelmatig krijg ik een klant van een klant die z'n mening heeft gegeven op webhosters.nl dat deze mening niet is toegevoegd, ik heb nu nog geen enkele ervaring van een klant terwijl dit toch meerdere malen door een klant is gedaan?

Zijn hier meer problemen mee? Of ligt het aan mij (instelling in admin paneel ofzo)?

Alvast bedankt :)

Hier dezelfde ervaringen.


Nee hoor, dit is ons ook al meerdere malen voorgekomen.

Heb webhosters.nl hier ook al meerdere malen over bericht, maar ze doen er vrij weinig mee tot op heden.

Misschien dat een langdradig topic op wht gaat helpen.?

Als je ze mailt komt het voor dat er plots 5 of meer ervaringen komen. Heeft te maken met het feit dat ze die manueel keuren.

Maar ik weet ook van onze klanten dat er ervaringen verdwijnen.

AlphaXS
14/04/06, 20:57
Ik heb ze nogmaals eens een mailtje gestuurd met de link van dit topic.
Ben benieuwd of de reacties nu dan wel boven water komen.

Ik ben zeer benieuwd :D

Bullcat
14/04/06, 21:09
Je kunt ze ook hierheen sturen, ze posten van mijn klanten ook niks daar schijnbaar ! :(

http://www.hostingvisie.nl/

AlfaHosting
14/04/06, 21:26
Ik heb ze nogmaals eens een mailtje gestuurd met de link van dit topic.
Ben benieuwd of de reacties nu dan wel boven water komen.

Ik ben zeer benieuwd :D


In feite is het wel zo dat je moet bedenken dat het beter is dat de aanmeldingen toch een beetje gekeurd worden. Misschien dat ze het wel wat vaker kunnen doen.

veenman
14/04/06, 21:27
Volgens mij verdienen ze best goed aan de website webhosters.nl. Als ik dan continue dit soort verhalen hoor waaronder ook dat je vaak pas na 2 weken (of gewoon geen) reactie krijgt op e-mail of dat reacties niet geplaatst worden. Dan vraag ik me af waar ze nou helemaal mee bezig zijn?

Bullcat
14/04/06, 21:46
Ehmmmmmmm, te druk met geld verdienen :D :D :D

®on
14/04/06, 21:49
In feite is het wel zo dat je moet bedenken dat het beter is dat de aanmeldingen toch een beetje gekeurd worden. Misschien dat ze het wel wat vaker kunnen doen.
Eens.

Het tegenovergestelde zie je namelijk op hostingvisie gebeuren: daar verschijnen op 1 dag 5 gewéldige, superfantastische, reacties van een net daarvoor toegevoegd bedrijf :rolleyes: Een beetje modereren kan dus geen kwaad mijn inziens.

rq
14/04/06, 21:56
Eens.

Het tegenovergestelde zie je namelijk op hostingvisie gebeuren: daar verschijnen op 1 dag 5 gewéldige, superfantastische, reacties van een net daarvoor toegevoegd bedrijf :rolleyes: Een beetje modereren kan dus geen kwaad mijn inziens.
Dat gebeurt weldegelijk :)

Maar wat er allemaal weggehaald wordt (lyrische reacties van één en hetzelfde IP, dat soort zaken) zie je natuurlijk niet. En bedrijven openen wel eens een topic op hun bedrijfsforum in de trant van 'geef hier uw ervaring over ons', dus dat er ineens veel reacties staan hoeft natuurlijk nog geen valse opzet te impliceren.

®on
14/04/06, 21:58
Dat gebeurt weldegelijk :)
Okee, blijkbaar foute gedachte van mijn kant.

Luuc
14/04/06, 22:01
Ik heb blijkbaar toch een gave om mensen snel te contacteren hehe, krijg altijd (eens in de zoveel maanden eens contact opnemen) een dag later reactie! Op de verzendknop drukken wil ook best helpen ;)

frvge
14/04/06, 23:30
Hier ook. De klant had zelfs een screen gemaakt, en het staat er nog steeds neit op.

veenman
14/04/06, 23:38
Bovenop het feit dat ze zo traag reageren en reacties heel traag of niet geplaatst worden. Valt er ookal een jaar lang op webhosters.nl te lezen dat er een nieuw framework aankomt. Echter is er nog steeds (bijna) niks aan de site veranderd. Ik begin het gevoel te krijgen dat ze webhosters.nl puur als melkkoe gebruiken en het ze verder weinig interesseert wat ermee gebeurt.

Updates
V 2.19 / 10-5-2005 / Frank Uittenbogaard
Verder voorbereidingen gemaakt.
V 2.18 / 28-3-2005 / Frank Uittenbogaard
Start gemaakt met grote schoonmaak t.b.v. introductie nieuw framework.

snaaps
15/04/06, 09:19
Ik heb ze weleens aangeboden om desnoods te helpen met het controleren van de berichten, echter geen reacties.

En wat maakt het uit als je je klanten aanspoort om hun reactie te geven op deze website?
Inmiddels zijn we weer meer dan een 2 maanden verder en geen reacties toegevoegd, dit terwijl ik zeker weet dat er reacties zijn geplaats.

crazycoder
15/04/06, 09:36
En wat maakt het uit als je je klanten aanspoort om hun reactie te geven op deze website?

HAHA.. zolang je ze niet koop door bijv. korting te beloven maakt het niets uit :-)

Bedenk wel dat ze daar ook nog een keer kunnen/zullen posten als ze eens wat minder tevreden zijn..

hires
15/04/06, 10:17
Ja, snelle reactie tijd is er niet echt. En als je geen tijd hebt op een site bij te houden, een site die best bekend en veel bezocht is, dan moet je deze of overdragen of opdoeken. Puur een mening overigens en omdat ik niet achter de schermen kan kijken verder heb ik geen idee waarom de zaken gaan zoals ze gaan.

Tenslotte moet ik er wel bijzeggen dat ik wel eens een mailtje gekregen heb met de melding 'Vanwege groot enthousiasme de laatste tijd voor onze website, kunnen we niet altijd zo snel reageren als wij willen. Onze excuses voor onze late reactie.', dus misschien wordt er wel met man en macht aan gewerkt, wie zal het zeggen.

EDIT: er stond een deel tekst in dat niet helemaal met de waarheid overeen kwam, excuses, daarom maar even weggehaald..

eMiz0r
17/04/06, 16:26
Bij ons zijn er inmiddels weer een 5 tal reacties toegevoegd waarbij de oudste van deze "lichting" van 1 maart is.

Ik vind het alleen strontvervelend dat klanten onwaarheden kunnen posten tot ze een ons wegen en je je er niet tegen kan verdedigen. Zo heb ik een klant die beweert het contract 2 weken voor verlenging opgezegd te hebben, terwijl dit toch werkelijk 2 weken na is. En vervolgens het schandalig vinden dat de persoon een incassobureau op zn dak krijgt?

WebXtra
17/04/06, 16:35
Inmiddels ook weer een update van reacties gezien.

Onze klanten vertellen tot nu toe alleen de waarheid ;)

®on
17/04/06, 16:53
Bij ons zijn er inmiddels weer een 5 tal reacties toegevoegd waarbij de oudste van deze "lichting" van 1 maart is.
Hier twee nieuwe reacties, beide 31 maart. Ze updaten dus blijkbaar wel, alleen niet met regelmaat.

Easyracks
17/04/06, 17:45
Ik vind het alleen strontvervelend dat klanten onwaarheden kunnen posten tot ze een ons wegen en je je er niet tegen kan verdedigen. Zo heb ik een klant die beweert het contract 2 weken voor verlenging opgezegd te hebben, terwijl dit toch werkelijk 2 weken na is. En vervolgens het schandalig vinden dat de persoon een incassobureau op zn dak krijgt?

Heb ik ook veel mee te maken en is ook schijtirritant ja.

4Design
17/04/06, 19:16
Ik vind het alleen strontvervelend dat klanten onwaarheden kunnen posten tot ze een ons wegen en je je er niet tegen kan verdedigen.

Dat is nog het ergste van allemaal vind ik.
Enkele jaren geleden waren we absoluut niet tevreden over de diensten van een bepaalde dedi leverancier waardoor er woorden ontstonden.
De server lag merendeels plat dus heb ik dat toen op webhosters geplaatst om eventuele toekomstige klanten te waarschuwen.
Zij plaatsten een tijdje geleden als zogezegde klant van ons nu ook een bericht dat we slechte diensten zouden leveren, domeinen verloren laten gaan en weet ik veel wat nog....
( Zie bericht Mark De Lamash: http://webhosters.nl/gegevens.php?id=2063 )
Ik stuurde meermaals een email ( inclusief ons verhaal ) naar webhosters om de betreffende reactie te laten verwijderen daar deze niet met de waarheid strookte maar kreeg GEEN REACTIE.
Echter bij het nakijken bij de berichten van DWH waar wij destijds een bericht plaatsten was dit bericht gewist.......VRIENDJESPOLITIEK????
Ik denk het wel! :r

Marc

veenman
17/04/06, 20:04
Dat reacties niet worden geplaatst is inderdaad tot daar aan toe. Echter wanneer je de mogelijkheid geeft om mensen hun gal te laten spuien. Dan moet je ook de verantwoordelijkheid nemen om te modereren waar het om trolls gaat. Echter zijn er ook een hoop webhosters die er te pas en te onpas een zooitje van maken en daarom negatieve reacties over hen niet meer dan terecht zijn. Het onderscheid tussen die twee is vaak lastig te herkennen. Wat de keuze om wel of niet te modereren er niet makkelijker op maakt.

Triloxigen
17/04/06, 20:36
Hint, schrijf je uit bij Webhosters en het probleem is opgelost.

AlfaHosting
17/04/06, 21:18
Dat is nog het ergste van allemaal vind ik.
Enkele jaren geleden waren we absoluut niet tevreden over de diensten van een bepaalde dedi leverancier waardoor er woorden ontstonden.
De server lag merendeels plat dus heb ik dat toen op webhosters geplaatst om eventuele toekomstige klanten te waarschuwen.
Zij plaatsten een tijdje geleden als zogezegde klant van ons nu ook een bericht dat we slechte diensten zouden leveren, domeinen verloren laten gaan en weet ik veel wat nog....
( Zie bericht Mark De Lamash: http://webhosters.nl/gegevens.php?id=2063 )
Ik stuurde meermaals een email ( inclusief ons verhaal ) naar webhosters om de betreffende reactie te laten verwijderen daar deze niet met de waarheid strookte maar kreeg GEEN REACTIE.
Echter bij het nakijken bij de berichten van DWH waar wij destijds een bericht plaatsten was dit bericht gewist.......VRIENDJESPOLITIEK????
Ik denk het wel! :r

Marc

Als je hun mailt mag je wel een reactie plaatsen over een negatief bericht.

veenman
17/04/06, 21:29
Als je hun mailt mag je wel een reactie plaatsen over een negatief bericht.
In theorie is dat natuurlijk heel mooi. Echter zoals de persoon die jij quote al aangeeft, heeft hij meerdere malen geemailt en geen reactie van webhosters.nl mogen ontvangen!

AlfaHosting
17/04/06, 21:48
Geduld hebben ... het duurt soms erg lang maar mijn ervaring is dat ze uiteindelijk wel altijd antwoorden.

Easyracks
17/04/06, 21:52
Hint, schrijf je uit bij Webhosters en het probleem is opgelost.
Probeer het eens, is ons niet gelukt.

eMiz0r
17/04/06, 22:17
Mail maar eens dat je het wachtwoord bent vergeten. Duurt ruim een maand voordat je reactie hebt :D

4Design
17/04/06, 22:50
Geduld hebben ... het duurt soms erg lang maar mijn ervaring is dat ze uiteindelijk wel altijd antwoorden.

Van 29 december tot nu lijkt me al wel hééééél lang om een mail te beantwoorden.
Tijd om het bericht van de andere partij weg te halen hadden ze inmiddels al wel.
Het bericht dat wij destijds bij DWH plaatsten was toen waar en dat werd wel gedelete.
Bericht dat bij ons geplaatst werd is van een fake klant (lees: andere aanbieder) en blijft wel staan.
Zoals ik reeds eerder aanhaalde ruikt dit naar vriendjes politiek en ontgaat de bedoeling van de site me een beetje.
Het is in ieder geval alles behalve volledig en objectief webhosting advies.
De ene webhost gaat de andere slecht maken en hop het staat erop :D

rq
18/04/06, 01:28
Echter wanneer je de mogelijkheid geeft om mensen hun gal te laten spuien. Dan moet je ook de verantwoordelijkheid nemen om te modereren waar het om trolls gaat. Echter zijn er ook een hoop webhosters die er te pas en te onpas een zooitje van maken en daarom negatieve reacties over hen niet meer dan terecht zijn. Het onderscheid tussen die twee is vaak lastig te herkennen. Wat de keuze om wel of niet te modereren er niet makkelijker op maakt.
Dit is inderdaad lastig. Om (elke schijn van) favoritisme te vermijden, zoals (wellicht; ik ken de situatie verder niet) in het voorbeeld dat 4Design aanhaalt, vind ik het belangrijk zeer voorzichtig te zijn met het verwijderen van reacties. Er bestaat geen grond waarop ik de subjectieve perceptie van consumenten kan beoordelen, hetzelfde geldt voor de positie van bedrijven. Met een net, onderbouwd, verzoek tot verwijdering van een bepaalde reactie kom je als bedrijf een heel eind. Dit zal vermoed ik ook gelden voor Webhosters.nl, al kan ik natuurlijk enkel voor mijzelf spreken. Een dwingende toon, echter, kan ik niet waarderen. Dan gaan de hakken in het zand, zo gezegd. Dat is geen favoritisme, slechts een kwestie van redelijkheid.

Even een misvatting de wereld uithelpen, ik las onlangs in een topic hier ergens dat klanten vooral gaan zeiken als er iets mis gaat, en zich verder niet laten horen op consumentenwebsites. Ik heb even een query gedraaid:

# (262) Geen beoordeling (oudere reacties)
# (97) Zeer negatief
# (29) Negatief
# (20) Neutraal
# (66) Positief
# (476) Zeer positief

Opvallend is dat men vooral zeer negatief is, of zeer positief. Dit is ook de voornaamste reden dat ik niet ben begonnen aan een tienpuntschaal, aangezien er dan toch voornamelijk eenen en tienen gegeven worden.