PDA

Bekijk Volledige Versie : Dichtbijzijnde datacenters



blackdragon
14/04/06, 15:33
Eey..

Ik wil waarschijnlijk mn server laten colocaten..

Maar redbus en schiphol-rijk enz zijn toch te ver van mijn woonplaats(Vorden in gelderland. 10 KM van zutphen)

Zijn er ook Datacenters in de buurt van mijn woonplaats ??

Groet

brugcom
14/04/06, 15:37
Doetinchem ISP Services

http://www.isp-services.nl/

blackdragon
14/04/06, 15:45
Doetinchem ISP Services

http://www.isp-services.nl/
Die is vrij duur..pff

Kent iemand nog andere ?

veenman
14/04/06, 15:53
Op www.datacentrumgids.nl kun je naar datacentra zoeken en op afstand sorteren op basis van je postcode.

Mods: datacentrumgids is een site van me zelf, echter gezien dit in dit topic volledig relevant is plaats ik de link er naar toe. Als dit als spam wordt gezien, stuur me even pb'tje dan doe ik dat in het vervolg niet meer.

JayvD
14/04/06, 15:54
Die is vrij duur..pff

Kent iemand nog andere ?
Duur noem je dat duur?

Je bent zeker een budgethoster ofzo...

Prijzen die True/ProServe hanteren die zijn hoog dit kan ik niet bepaald hoog noemen. Voor sommige dingen moet je gewoon wat over hebben, heb je dat niet dan moet je der niet aan beginnen.

izdesign
14/04/06, 15:54
Als er in eindhoven een zou komen zou ik er zeker wel een servertje neerhangen iig, ben ik binnen 20 minuten :D

blackdragon
14/04/06, 15:58
Duur noem je dat duur?

Je bent zeker een budgethoster ofzo...

Prijzen die True/ProServe hanteren die zijn hoog dit kan ik niet bepaald hoog noemen. Voor sommige dingen moet je gewoon wat over hebben, heb je dat niet dan moet je der niet aan beginnen.

Ja ik wil gewoon beetje proberen..TESTEN laten we dat maar zeggen.
Beetje dit en dat proberen.
Je hebt idd gelijk..je moet er wel wat voor over hebben..

Triloxigen
14/04/06, 16:28
Als er in eindhoven een zou komen zou ik er zeker wel een servertje neerhangen iig, ben ik binnen 20 minuten :D

In Eindhoven en omgeving zijn al DC"s hoor :)

HostServe
15/04/06, 11:14
In Eindhoven en omgeving zijn al DC"s hoor :)

Deze zijn zover ik weet niet te vergelijken met Redbus, maar dat beweer jij ook niet =)

Sphere
15/04/06, 15:14
Voor de prijs zal je toch snel naar Amsterdam of Rotterdam moeten.
Regionale datacenters zijn vrijwel altijd redelijk prijzig.

JKW
15/04/06, 16:06
@blackdragon

Er zijn meerdere providers hier op het forum die hun services aanbieden vanuit dc's zoals ISP-Services in Doetinchem.

Ik ben er daar 1 van ;)

Dus als je slim bent vraag je om een offerte in het sub forum Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen met het maximale budget wat je maandelijks te besteden hebt. Dan kun je altijd vrijblijvend kijken of er iets voor je tussen zit.

Randy
15/04/06, 16:21
Heeft hij al gedaan, kwam op 50 euro meen ik voor 2U en 100 Gbyte wat te duur was.

blackdragon
15/04/06, 16:24
Hallo,

Ik heb toch een 1U server aangeschaft..

Hoeveel is het dan :P 1U met 50GB dataverkeer.

Zet de offertjes maar in mn bestaande topic.