PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie heeft ervaring met www.mijneigendomein.com



keet
13/04/06, 15:11
Hallo,

Voor de hobby wil ik een site maken.
Deze heb ik al gemaakt onder gratis hosting van lycos, maar ik vind die reclame maar niks en wil daarom een goedkope hosting die php em mysql ondersteunt.
Nu zag ik hier op het forum www.mijneigendomein.com staan.
Deze hosting lijkt me wel wat alleen hoop ik dat iemand hier ervaring heeft met ze en mij kan vertellen of ze goed zijn of niet.
Ik heb zoveel hosting bedrijven gezien hier en op andere sites dat ik eigenlijk niet weet wat nu wel of niet een goeie is.
Voor mijn site heb ik php en mysql nodig.

Dus ik hoop dat iemand wat over ze kan vertellen of dat iemand een betere weet.

Alvast bedankt,

Alerd
13/04/06, 15:20
Ik kan natuurlijk wel wat over ons vertellen maar laat dat verder aan eventuele andere reageerders met ervaringen met ons over :)

Op domeinaanbieders.nl staat voorzover ik weet een ervaring.
Op hostingvisie/webhosters niet, gaan we wel aandacht aan besteden in een nieuwsbrief, om zo mensen te stimuleren ervaringen te delen.

Vragen kun je verder altijd stellen.

Testbestand:
http://mijneigenserver.com/10mb.bin

*is benieuwd naar de ervaringen van anderen*

stylow_b0y
13/04/06, 15:25
Goedendag,

Ik ben nog niet zo heel lang klant mijneigendomein.com, maar het bevalt mij op dit moment wel Heel erg goed, Support Is super!! en aan de hosting ontbreekt mij helemaal niks, Super snel ook!

Dus Give it a Try;)

Mvg Chris van Kol.

Solidehost.nl
info:info@solidehost.nl
Verkoop:Sales@solidehost.nl
Msn:Chris@solidehost.nl

Dicky
13/04/06, 18:12
mijneigendomein.com is zeker een aanrader

rvessem
13/04/06, 19:53
hmmzzzz ik schrik altijd weer als ik dit soort prijzen zie :(
Hoe kan ik nu ooit nog rijk worden :)

Alerd
13/04/06, 20:08
als je rijk wilt worden moet je ook geen hoster worden :D

t.bloo
13/04/06, 20:21
je kunt wel zeggen dat ze aan de onderkant van de markt zitten ja, minder dan 30 cent per jaar verdienen op jouw domein is niet bijster veel bijvoorbeeld.

Alerd
13/04/06, 20:23
De ts vraagt om ervaringen niet om dat soort commentaren :)

Maargoed, om maar even op je opmerking in te gaan, dat klopt, losse domeinnamen zit inderdaad nauwelijks marge op, daar moeten we het dan ook niet van hebben.

t.bloo
13/04/06, 20:25
moet je zelf ook niet gaan posten slimpie!
en op dit/een forum mag je ook advies geven toch?
anders gaan ze maar naar de daarvoor bedoelde reclame sites

off-topic: nee op de webhosting daar zit marge op bij jullie :)

Alerd
13/04/06, 20:36
Ik vind je toon erg onvriendelijk...(slimpie?)
Advies geven? Wat voor conreet advies geef je dan behalve het bashen van onze prijzen voor losse domeinnamen?
De ts vraagt om ervaringen, de discussie over prijzen is momenteel al in div andere topics aan de gang, lijkt me een beetje nutteloos om elke keer maar daar over te beginnen.

Rik
13/04/06, 20:42
Jongens, hou het even netjes aub :)

t.bloo
13/04/06, 20:48
sorry was niet onvriendelijk bedoeld, had een smiley achter gemoeten (knopje "snel reageren" maakt lui). maar het is nu eenmaal een gouden regel dat je niet post in een topic over jezelf, maar we dwalen af.

met de prijs is helemaal niets mis. mijneigendomein.com is onderdeel van een bedrijf met ook een zakelijke tak, dus de support zal aanwezig zijn. verder is de vertegenwoordiging van mijneigendomein.com op dit forum altijd eerlijk, wat een goede eigenschap is voor een hoster (je wil weten waar je aan toe bent). er is voldoende contactgegevens van ze te vinden dus met je eventuele vragen kun je altijd bij ze terecht.

edit: @rik, ben al weg

Alerd
13/04/06, 20:56
Beadankt voor de uitleg/toevoeging. (zeker ook geen hard feelings hier)
Ik ben hier verder ook weg, uit dit topic. (was me niet bewust van die regel, maar valt zeker wat voor te zeggen :))

keet
14/04/06, 11:00
Wel leuk zulke discussies maar is er nog iemand die ervaring heeft met deze aanbieder.
Ik had eigenlijk meer antwoord verwacht omdat ik www.mijneigendomein.com in meer berichten ben tegengekomen.
Zit nu nog een beetje te twijfelen om het te doen.

Reupped
14/04/06, 19:13
Host nu 4-5 domeinnamen bij Alerd..
Hij heeft een perfecte uptime van de servers en perfecte ondersteuning.

Ook is hij 2 weken voor mij in de weer geweest om een probleem op te lossen tussen mijn vorige hoster en mijzelf.

Dus als je service zoekt, en goede uptime percentages kan ik je het aanraden !

crazycoder
14/04/06, 19:57
Wel leuk zulke discussies maar is er nog iemand die ervaring heeft met deze aanbieder.
Ik had eigenlijk meer antwoord verwacht omdat ik www.mijneigendomein.com in meer berichten ben tegengekomen.
Zit nu nog een beetje te twijfelen om het te doen.
Dit forum is met name een plaats waar webhosters rondhangen, zeg maar de concurenten van mijneigendomein.com..

Lijkt mij dus dat je dan niet veel ervaringen van andere hosters mag verwachten :-) hooguit van een enkele gebruiker die hier komt..

Trouwens.. mijneigendomein.com is zo goedkoop dat je jezelf daar in ieder geval geen buil aan kan vallen. Bedenk dat je als jij de eigenaar van de domeinnaam bent je altijd naar een andere hoster kan verhuizen als het toch minder goed is dan je had gedacht..

keet
15/04/06, 13:08
Ik heb me aangemeld omdat ik hier geen slechte ervaringen heb gehoord en op een andere site ook niet.
Ik zal binnenkort wel laten horen wat ik er van vind.

keet
18/04/06, 09:57
Zaterdagmiddag heb ik dus de aanvraag gedaan en zaterdag tegen het begin van de avond heb ik alle inloggegevens gekregen en kon ik mijn site op mijn aangevraagde domein zetten.
Ik ben blij dat het allemaal zo snel ging en ben tot nu toe dus ook erg tevreden, omdat alles werkt zoals ik had verwacht.

jankos
09/05/06, 22:55
Alerd,

Kennen jullie ook een reseller regeling? Ik zou een paar site van klanten willen hosten maar zou graag zelf de factuur naar ze sturen.

Alvast bedankt,

Jankos

Ik zie de link voor resellers onderaan de pagina. Excuses voor het overhaaste bericht:o :p

Alerd
09/05/06, 23:09
Dat is heel erg beknopt, er staat wat op wht, maar het beste kun je mailen voor een aanbod op maat als dat gewenst is :)

Maar de mogelijkheid is er dus zeker.