PDA

Bekijk Volledige Versie : teijintwaron



jordie
12/04/06, 22:52
Ik heb de domeinnaam teijintwaron.eu vastgelegd maar heb geen enkele ervaring in deze branche.
Inmiddels heb ik vastgesteld dat het merk teijin en het merk twaron vastgelegd zijn bij het Benelux merken bureau. Teijin is een Japanse multinational met vestigingen in Nederland en een van hun merknamen
(producten) is Twaron. Zij zijn in het bezit van teijintwaron.nl en teijintwaron.com

Graag advies!

Zor.in
12/04/06, 22:54
Ik zal de algemeen directeur morgen even op de hoogte brengen. Kansloze actie!

jordie
12/04/06, 23:02
Graag uitleg?

Easewood
13/04/06, 06:59
Met welk nobel doel heb je de naam dan geregistreerd?
Iemand die jouw verhaal leest kan toch niet anders concluderen dan dat je een ordinaire domeinkaper bent?

Zor.in
13/04/06, 07:50
Graag uitleg?

Je koopt een naam waar reeds 2 trademarks voor bestaan die tegenwoordig een zeer groot verband hebben met elkaar. Teijin Twaron is samengegaan.

Jouw idee is om Teijin Twaron geld te vragen, maar als ze willen gaat het jouw gewoon geld kosten ;).

petert101
13/04/06, 09:24
mooi, ik ben dus niet de enige die bepaalde gedachtes krijgt als er weer eens iemand snel rijk wil worden zonder er ook maar ene moer voor te doen.

veenman
13/04/06, 09:30
mooi, ik ben dus niet de enige die bepaalde gedachtes krijgt als er weer eens iemand snel rijk wil worden zonder er ook maar ene moer voor te doen.
Snel rijk worden zonder er maar iets voor te doen heb ik persoonlijk geen problemen mee. Echter inbreuk maken op iemand anders zijn intellectueel eigendom, of te wel domeinkaping is een heel ander verhaal. Simpel gezegt kansloos.

Mijn advies: De domeinnaam zo spoedig mogelijk droppen of overdragen.