PDA

Bekijk Volledige Versie : Inbel scripts



micasa001
12/04/06, 22:17
Ik weet niet in welke topic ik dit moet plaatsen dus:

Zelf gebruik ik Mobile Money voor mijn ringtone websites maar nu ben ik op zoek naar een geschikte aanbieder die online games / gokken / horoscopen etc. aanbied voor de telefoon met het principe van Mobile money ( inbellen en geld ontvangen ).

Wie kan me helpen met een aantal goede aanbieders hiervoor?

frvge
13/04/06, 00:39
www.ringtonio.nl misschien?

mahel
13/04/06, 04:25
Ik gebruik ringtonio en mobilemoney, en voor die laatste gebruik ik een scriptje dat wanneer iemand betaald hij voor bepaalde tijd [set in config] toegang krijgt tot de download sectie.

Je bezoeker betaald dus voor de toegang, en na het invullen van de pincode mag hij downloaden vanuit de download sectie. Daar heb ik een aantal downloads in staan. Werkt heel mooi :-)

micasa001
13/04/06, 08:35
Ja ik ken ringtonio en mollie ook maar die bieden ook niet wat ik zoek.

Ik zoek iets waar bezoekers voor bijvoorbeeld een keer bellen kans maken op prijzen ( die niet door mij worden aangeboden maar door een derde partij ). Zoiets als van die televisie bel spellen.

Mark17
13/04/06, 09:48
Met mobilemoney is het mogelijk, er zijn ook andere optie's. Graag zou ik willen weten of je een kant-en-klaar (al dan niet op maat gemaakt) script zoekt om het af te handelen?

micasa001
13/04/06, 09:49
Het liefst een kant en klaar script wat ik net zoals bij Mobile money gewoon in de site kan knippen en plakken.

Eris
13/04/06, 10:15
//spam mode
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/600/
Voor de micropayments...