PDA

Bekijk Volledige Versie : POP Server Spontaan down



Geoffrey
11/04/06, 18:38
Beste,

ik heb opnieuw een probleem met Plesk 7.5 Reloaded voor Windows. Het komt namelijk meermaals per dag voor dat de POP server bij Plesk zelf down gaat. Wanneer je connectie maakt met de remote destkop opent mailenable zich automatisch en krijg ik bij de POP server steeds een "fail". Wanneer ik bij Plesk kijk (nog steeds op remote acces) zie ik dat de POP server telkens een zwart rondje met een wit kruis in vertoont, dit wil zeggen dat deze functie op dat ogenblik "down" is neem ik aan. Wanneer je deze reset werkt alles terug zoals het hoort, maar toch zou ik het probleem willen verhelpen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Zowel inloggen via Outlook als via webmail (Horde) is bij deze downtime dus niet mogelijk. Alvast bedankt!

GlobalServe
11/04/06, 18:43
Dit is simpel op te lossen...

ME-10012: Wednesday, March 22, 2006
POP Critical Hotfix/Update
Priority: Critical
For MailEnable Standard: version 1.92
For MailEnable Professional: version 1.72 and earlier
For MailEnable Enterprise: version 1.2

This hotfix is included in versions 1.94 of Standard, 1.74 of Professional and 1.22 of Enterprise (and later versions).

Reason:
+ Possible exploit with POP authentication

http://www.mailenable.com/hotfix/ME-10012.EXE

Ber|Art
11/04/06, 18:49
Geoffrey laat ff weten of het hiermee opgelost is a.u.b. dit kan andere weer veder helpen ;) Thx! GlobalServe :)

Geoffrey
11/04/06, 19:12
Geoffrey laat ff weten of het hiermee opgelost is a.u.b. dit kan andere weer veder helpen ;) Thx! GlobalServe :)

Zow, ik heb hem nu geïnstalleerd. Ik hou het een paar dagen in het oog en dan zal ik weten te zeggen of het probleem er al dan niet mee verholpen is :)

Ber|Art
11/04/06, 19:13
Thx! :) suc6!

Geoffrey
14/04/06, 16:07
Zoals beloofd even het antwoord :) Tot op heden geen last meer gehad van de POP server dus het werkt netjes! Bedankt!

Ber|Art
14/04/06, 16:08
:D Thx!