PDA

Bekijk Volledige Versie : Voll. geautomatiseerd hostingbedrijf (980 klanten)



Anoniem
07/04/06, 16:36
Ik denk erover om mijn eenmanszaak te verkopen.
Ik heb alleen geen idee wat het waard is.
Dit aangezien ik het helemaal alleen doe, het "eigen ondernemerschap" valt me zwaar en ben het na 2 jaar moe. Ik heb nog een fulltime baan en heb een promotie aangeboden gekregen waarbij ik vaker zal moeten overwerken.
Als ik er een goed bod voor kan krijg wil ik het dan ook verkopen.
Graag hou ik de verdere gegevens nog een beetje anoniem. Ik wil geen paniek zaaien onder mijn klanten die allen zeer tevreden zijn overigens over de service. (weinig opzeggingen)
Het betreft hier overigens geen Low Budget hosting. Dus normale prijzen.

500 hostingpakketten
980 klanten

Domeinen:
.nl 1529
overige extensies: 789

Servers: 3 (eigendom)

Inclusief website, volledig geautomatiseerd systeem (zelf ontwikkeld) met domeinregistratie (.be, .de en .eu deels geautomatiseerd) en online betalen (Creditcard/i-Deal), Enom account met laagste prijs, SIDN deelnemer.
Bedrijf bestaat 2 jaar, omzet 1e kwartaal 2006: €16.500,00 ex btw.
Omzet vorig jaar: 46.000 ex btw
Normale kosten (300 euro servers/dataverkeer per maand), domeinregistratiekosten, boekhouder.

Ik kan verder weinig meer details kwijt, behalve dat alles heel goed geregeld is en vlekkenloos werkt. Er zit enorm veel groei in, juist dat maakt het voor mij moeilijk. Als startende ondernemer heb je nog geen budget voor personeel en de eerste jaren zijn al zwaar. Het wordt alsmaar drukker maar ik kan er nog niet van leven zonder mijn huidige salaris in loondienst, gezien de vaste lasten die ik privé heb. Daarnaast betaal ik relatief veel belasting aangezien ik al een vrij hoog inkomen privé heb.

Het bedrijf is vrij van schulden/krediet en boekhouding is vanaf begin bijgehouden door een professionele boekhouder.
Er lopen geen langdurende contracten c.q. verplichtingen met derden.

Serieus geinteresseerden kunnen een mailtje sturen naar geen.spam@gmail.com
Waarvoor alvast mijn dank

spike
08/04/06, 15:32
Ik denk erover om mijn eenmanszaak te verkopen.
Ik heb alleen geen idee wat het waard is.
Dit aangezien ik het helemaal alleen doe, het "eigen ondernemerschap" valt me zwaar en ben het na 2 jaar moe. Ik heb nog een fulltime baan en heb een promotie aangeboden gekregen waarbij ik vaker zal moeten overwerken.
Als ik er een goed bod voor kan krijg wil ik het dan ook verkopen.
Graag hou ik de verdere gegevens nog een beetje anoniem. Ik wil geen paniek zaaien onder mijn klanten die allen zeer tevreden zijn overigens over de service. (weinig opzeggingen)
Het betreft hier overigens geen Low Budget hosting. Dus normale prijzen.

500 hostingpakketten
980 klanten

Domeinen:
.nl 1529
overige extensies: 789

Servers: 3 (eigendom)

Inclusief website, volledig geautomatiseerd systeem (zelf ontwikkeld) met domeinregistratie (.be, .de en .eu deels geautomatiseerd) en online betalen (Creditcard/i-Deal), Enom account met laagste prijs, SIDN deelnemer.
Bedrijf bestaat 2 jaar, omzet 1e kwartaal 2006: €16.500,00 ex btw.
Omzet vorig jaar: 46.000 ex btw
Normale kosten (300 euro servers/dataverkeer per maand), domeinregistratiekosten, boekhouder.

Ik kan verder weinig meer details kwijt, behalve dat alles heel goed geregeld is en vlekkenloos werkt. Er zit enorm veel groei in, juist dat maakt het voor mij moeilijk. Als startende ondernemer heb je nog geen budget voor personeel en de eerste jaren zijn al zwaar. Het wordt alsmaar drukker maar ik kan er nog niet van leven zonder mijn huidige salaris in loondienst, gezien de vaste lasten die ik privé heb. Daarnaast betaal ik relatief veel belasting aangezien ik al een vrij hoog inkomen privé heb.

Het bedrijf is vrij van schulden/krediet en boekhouding is vanaf begin bijgehouden door een professionele boekhouder.
Er lopen geen langdurende contracten c.q. verplichtingen met derden.

Serieus geinteresseerden kunnen een mailtje sturen naar geen.spam@gmail.com
Waarvoor alvast mijn dank
neem maar contact met op ik bied 3 keer de omzet

Anoniem
08/04/06, 19:36
neem maar contact met op ik bied 3 keer de omzet
Bedankt voor je aandacht. Bedrijf wordt echter alleen aan een partij met ruime ervaring en goede naam verkocht. Als jij daar in tegemoet denkt te kunnen komen dan mag je mij mailen, mailadres wordt genoemd.

NevoX
14/04/06, 22:25
Ik heb je al via de email laten weten dat ik geïnteresseerd ben, zou je een prijsindicatie kunnen geven. En is het mogelijk om een copy van je site te kopen, dus dat ik alleen de website(, volledig geautomatiseerd systeem (zelf ontwikkeld) met domeinregistratie (.be, .de en .eu deels geautomatiseerd) en online betalen (Creditcard/i-Deal)) van je overneem.

purehosting
18/04/06, 00:47
welke prijs zit je aan te denken?

Mark17
18/04/06, 01:56
Heeft u een prijs in gedachten?

Anoniem
22/04/06, 02:47
Beste mensen, even een kleine update.
Wat betreft het aantal reacties op mijn post, die is zo (onverwacht!) groot dat het met 2 personen nog niet gelukt is om alle mensen terug te mailen.
Er zitten ontzettend veel serieuze reacties bij, ook een aantal succeswensen wat ik ook heel vriendelijk vind.
Ik wil iedereen alvast bedanken voor hun reactie en middels deze weg laten weten dat we druk bezig zijn om iedereen een antwoord te geven.
Maar dat het dus even kan duren aangezien het enorm veel werk is (naast mijn huidige werk uiteraard). Fijn weekend!

snaaps
22/04/06, 13:28
We wachten af...

infadi
13/05/06, 01:08
Wij hebben wel intresse kunt u wat meer info zenden

LCI
02/06/06, 12:25
Inmiddels verkocht? Anders hebben wij interesse!