PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKA/R] 4U IEC-830, Abit moederbord met 2x500MHZ Celeron, 512 MB RAM



Jorem
06/04/06, 13:48
Heb er nu een CDROM inzitten maar wil die graag zelf houden als reserve.

Zit een HDD in, maar die is maar 6,4GB.
Zit netwerkkaart in.
Originele boekje aanwezig.

Ik hoor graag of iemand hem wil overnemen of wil ruilen tegen een 2U behuizing. Eventueel met bijbetaling.

ErikKosters
06/04/06, 13:54
is dit ding ook in een 1u case te zetten?

Jorem
06/04/06, 14:00
Met de huidige CPU koelers gaat dat niet lukken. 2U wel, maar 1U zeker niet.

Videokaart en Netwerkkaart zijn bovendien los, dus die ga je ook nooit samen op een 1U riser kaart krijgen toch. Daar kan als ik het goed heb maar 1 kaart op aangesloten worden?

Er zijn altijd wel oplossingen te vinden zoals alles erop zetten en als alles draait de videokaart eruit en alleen de netwerkkaart erin. Maar dat is niet echt zoals het hoort natuurlijk, maar werkt wel.

Mocht je het moederbord los willen kopen dan hoor ik het wel. Dat kan wat mij betreft ook.

ErikKosters
06/04/06, 14:21
hoeveel moet het mobo + cpu's kosten dan?

Jorem
06/04/06, 14:33
Zou echt niet weten wat het waard is, daarom heb ik hem hier zonder prijs staan. Wil mezelf niet in de vingers snijden en wacht dus even biedingen af.

Dus doe een leuk bod zou ik zeggen.

ErikKosters
06/04/06, 15:13
als iemand hier ook 1u koelers kan leveren voor deze dan heb ik er belang bij.

Jorem
06/04/06, 15:27
Loesberg heeft onlangs 2 1U P3 koelers bij een koop van server behuizingen gedaan. Zag ik jou ook tussenstaan Erik. Misschien dat je hem even moet contacten of hij daar iets mee heeft gedaan of dat je die over kunt nemen.

Het ging hem om de kasten volgens mij, dus die koelers zou hij best nog is over kunnen hebben. Je kan het altijd proberen toch.