PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met PLESK 8 + Fedora 2?



deeltje
04/04/06, 19:53
Ben een enorme schijtluis en heb absoluut geen zin in problemen (wie wel :)).

Voorgaande PLESK updates gingen altijd perfect, nooit probs gehad. (draai PLESK meer dan een jaar).

Hoor van verschillende hoeken dat het beter is om te wachten tot 8.02 uitkomt (nu al veel gezeik met 8.01), maar nog geen uit de Fedora 2 kant.

Iemand met succes en/of terreurverhalen betreffende deze combinatie? :)

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Jethro
05/04/06, 12:03
Ik wacht nog even met updaten. Ik heb in het verleden al teveel narigheid mee gemaakt met het updaten van Plesk.

Als ik jou was zou ik voorlopig ook even wachten hiermee.

Unixboy
05/04/06, 12:15
ik verwacht bij het updaten van Plesk op Fedora (2) de minste problemen.

Zodra je iets breekt kijk je even in de log en rpm-fix je het?

Tip: Fedora (2) is al een tijdje EOL en CentOS wordt tegenwoordig ook ondersteund door SW (eerst niet officieeel...), ik weet niet of het een colo of een dedi is maar als je er zelf bij kan zou ik hem zeker opnieuw installeren en anders het laten doen door jou provider.

CentOS in vergelijking met Fedora kent een veel langere levens cyclus, Fedora 2 is al EOL waarbij er dus eigenlijk geen bugfixes meer gemaakt worden.

Bovendien... als je echt durft en goed in de linux kungfoo zit kan je Fedora 2 --> CentOS 3.x remote updaten enigste wat je ervoor nodig hebt is stalen zenuwen en geen geweten ;) (want als het fout gaat kom je toch weer op punt 1, reinstall :D)

Hoe dan ook veel 'update' plezier :)