PDA

Bekijk Volledige Versie : Update Plesk 8 beta -> plesk 8 final key error



Robs
03/04/06, 03:12
Ik had Plesk8 beta geinstalleerd om te kijken wat het was, nu is Plesk 8 dus gereleased en heb ik de Plesk geupdate nar de final
De update ging vlekkeloos echter als ik inlog dan krijg ik steeds een error dat de key niet correct is.
Ik wil Plesk 8 even testen op de "gratis" key (1 domein en 1 mail), alleen dat doet ie nu dus niet.
Een keyrollback werkt ook al niet, dit maakt niets uit.
Er zijn ook meerdere users/domeinen etc aangemaakt (1 domain is aangemaakt) dus daarop kan ie ook geen error geven.

Iemand een idee hoe ik Plesk kan "resetten" zodat ie wel werkt met de "gratis/free" key die je krijg na een standaard installatie?

Ber|Art
03/04/06, 18:03
Maar er is toch geen Key nodig voor de 1 domein versie?

Robs
03/04/06, 21:39
Nee daarom is de error ook zo vreemd.
Er zit blijkbaar nog die beta test key in, die verliep op 10-3 (staat op SW-site)

JayvD
03/04/06, 21:40
Nee daarom is de error ook zo vreemd.
Er zit blijkbaar nog die beta test key in, die verliep op 10-3 (staat op SW-site)
Hoe kom je eigenlijk aan de beta? Had rondgekeken maar kom m niet vinden (ook niet goed gekeken daar niet van).

MathijsH
03/04/06, 22:11
Hoe kom je eigenlijk aan de beta? Had rondgekeken maar kom m niet vinden (ook niet goed gekeken daar niet van).

Die was tot 10-03 te krijgen voorzover ik weet, weet alleen niet hoe het nu bij de final zit..

JayvD
03/04/06, 22:23
Die was tot 10-03 te krijgen voorzover ik weet, weet alleen niet hoe het nu bij de final zit..
Bedoel meer in algemeen, waar kan je je aanmelden of dergelijk? Bij 7.5 was dat /pleskbeta75/ ofzo weet niet meer maar kon deze niet voor 8 vinden.

Desmond
03/04/06, 23:32
Ik heb de demo van 8 even bekeken en vind het bijzonder mager...

Dit lijkt meer een 7.5.x naar 7.6.x update. Er zitten zo weinig extra features in. Die ik gevonden heb zijn:
- Safe Mode uitzetten via setup
- Externe Dbase server invullen
- Extra gameserver module (boeiend)
- Desktop (lijkt wel een krant zo druk, zeer onduidelijk)
- Mail queue manager
- SOA aanpassen in DNS op domein niveau

http://www.swsoft.com/en/products/plesk8/demo/

Dat was em wel zon beetje dacht ik... jammer had er meer van verwacht...

Ik denk dat nog steeds die oude stink webalizer er in zit ipv een mooi kewl stats tooltje :)

Robs
05/04/06, 02:42
Bedoel meer in algemeen, waar kan je je aanmelden of dergelijk? Bij 7.5 was dat /pleskbeta75/ ofzo weet niet meer maar kon deze niet voor 8 vinden.

Die staan gewoon op de SW-Soft site vermeld

Maargoed mijn probleem is dus nog steeds niet verholpen.
Hoe krijg ik dus nu die Plesk8 werkend op 1 domein, dit zou immers geheel gratis zijn.

JayvD
05/04/06, 09:08
Reinstall Plesk, zal van het weekend even op privé server kijken wat voor license er staat voor 1 domein.

Robs
06/04/06, 13:57
Ik heb een "trial" key aangevraagd, hiermee werkt de Plesk installatie nu wel