PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanrader van formaat!



Geoffrey
31/03/06, 00:30
Omdat we de laatste dagen toch bezig zijn met complimentjes uit te delen wil ik graag ook een bedrijf in de verf zetten namelijk Linxhosting / Mijn Registrar

Ik ben klant bij hen om de domeintjes realtime inorde te brengen en ik moet zeggen dat je altijd ongelofelijk vlug geholpen wordt! Zelf om 02:00 's nachts support vragen is voor deze vriendelijke mensen geen enkel probleem en dat is echt wel het vermelden waard. Vandaag had ik bijvoorbeeld een probleem met enkele nameservers waar ik het noorden niet meer bij zag. Luuc van Linxhosting / Mijn Registrar was zo vriendelijk mij hierbij te helpen zonder hiervoor ook maar enige kost voor aan te rekenen! Dat is zeker en vast ook het vermelden waard mits deze vriendelijke man zeker drie uur voor me in de weer is geweest. Daarbij komt ook nog eens dat ik geen hosting / servers bij dit bedrijf heb en hij het dus echt enkel en alleen deed om me uit de nood te helpen. Prachtig!

Bedrijven als Linxhosting / Mijn Registrar zouden er meer moeten zijn. Mocht ieder bedrijf zo zijn dan zou de hostingmarkt de beste en mooiste markt zijn die er bestaat. Van hieruit wil ik dan graag mijn complimenten geven aan bovenstaand bedrijf!

DutchTSE
31/03/06, 01:07
*steekt pluim in de reet van transip*

of moet ik hiervoor een apart topic openen? :p

Luuc
31/03/06, 01:36
*steekt pluim in de reet van transip*

of moet ik hiervoor een apart topic openen? :pHopelijk zijn ze wat mollig aangelegd, wordt anders zo krap ;)

*voelt zich helemaal vereerd*

Zoals ik al tegen je zei, geen enkel probleem!
Ben blij dat het opgelost is! :)

Dicky
31/03/06, 08:49
Ik doe ook mee
steekt veer in de reet van mijn-sleutel
Thanx Mike :D