PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] 2U + mobo + geheugen



NetOne.nl
30/03/06, 19:27
Omdat ik wat eenvoudige BGP routing ga doen ben ik op zoek naar het volgende:

2U kast met voeding en minimaal 2 a 3 fans; merk chenbro/chieftec/supermicro oid. Alst ff kan kleur zwart - moet niet.

moederbord: msi/asus/gigabyte/ecs/ander - geen asrock :p - socket A, LAN en VGA onboard. Raid en SATA is optioneel. Verderest geen exotische specificaties dus moederborden van 100 euro heb ik helaas niets aan. :)

geheugen: 512DDR PC266 merk alla twinmos/corsair/kingston/etc

Gaarne hoor ik eventueel aanbiedingen van iemand hier, zowel 2e hands als nieuw spul. Diegene bij wie ik het af ga nemen zal ik asap iets laten weten. Het liefste alles in 1 koop, deze aanbieders krijgen voorrang. Bezorging / ophalen regio utrecht/den bosch heeft ook de voorkeur. Prijzen graag incl btw. Als iemand nog toelichting wilt hoor ik dat wel ;)

Bij voorbaat dank! :)

swedendedicated
30/03/06, 19:54
wat is je budget?

NetOne.nl
30/03/06, 20:56
ongeveer 250 euro. Meer kan ook nog wel maar dan kan ik haast nieuwe dingen gaan kopen :)

jantje.vlaam
30/03/06, 21:31
ongeveer 250 euro. Meer kan ook nog wel maar dan kan ik haast nieuwe dingen gaan kopen :)

Als je een 2U kast van Supermicro onder de 250 euro nieuw hebt kunnen vinden laat het me dan weten, dan heb je mijn interesse ;-)

Gomer
30/03/06, 21:51
Maar een 2U case onder merk chenbro / chieftec is wel te vinden voor degelijke budget:

http://www.chenbro.com.tw/product/product_preview.php?pid=124

Kun je bij tcw.biz halen voor rond 200e incl 350 watt voeding, (incl btw).

Een gewone moederbord past prima in, maar betreffende merk / type zal TS echter zelf moeten uitzoeken. Ik kan hier namelijk geen toelichting geven over wat de beste desktopmoederbord op dit moment is voor server solutions.

NetOne.nl
30/03/06, 22:51
nja dat mobo moet namelijk met vga en lan onboard zijn omdat je anders met die riser loopt te rommelen :)