PDA

Bekijk Volledige Versie : BestHost



camaro
30/03/06, 10:24
Hoi allemaal,

BestHost is de laatste tijd echt een ramp.
Ik kan mijn mail nu al 3 dagen niet ontvangen maar mijn sites werken wel weer eindelijk.....nog een mazzeltje.
En dit is echt al de zoveelste keer in korte tijd.
Sander reageert wel op mailtjes maar voor de rest veranderd er niets.
Echt jammer, BestHost vond ik echt een van de betere maar dat is nou wel over.

Als ik overstap naar een andere host hoe gaat het dan met die domeinnamen?
Kunnen die gelijk over van BestHost naar bv Active24 ofzo?
Of zit daar een lange tijd tussen?
Ik dacht dat die domeinnamen eigendom blijven van BestHost omdat je in die tijd dat ik ze nam een KVK nummer nodig had.
Is BestHost in dit geval dan verplicht mee te werken aan het overdragen van de domeinnamen?

O en dit is geen 1e berichtje van mij om BestHost te benadelen zoals bij iemand anders die ook wat over BestHost schreef gesuggereerd werd.
Dit is gewoon pure wanhoop, het is heel frustrerend als je belangrijke mail verwacht en die kan je niet bereiken.....

Bedankt alvast voor eventuele info,

groetjes
Marcel

Alerd
30/03/06, 10:27
Er loopt al een topic over besthost geloof ik.
Active24 is denk ik alleen maar van regen in de drup. (kijk eens op webhosters naar ervaringen daarmee)

Op welke naam staan de domeinen?

camaro
30/03/06, 10:30
ja maar dat topic was gesloten.
Weet jij hoe dat werkt met overstappen?
Moet BestHost mee werken aan een vlekkeloze overgang?

Alerd
30/03/06, 10:32
Ok, had ik niet gezien.

Op welke naam staat het domein?

camaro
30/03/06, 10:33
de domeinen staan op naam van BestHost. (ivm met kvk nummer voor nl domeinen wat je toen nog nodig had)

Alerd
30/03/06, 10:34
Ok, dan wordt het wat ingewikkelder, ik zou zeggen, vraag het besthost eens, ze willen vast we meewerken :)
Heb vandeweek nog verhuizingen gehad vanaf besthost en daar waren ook geen problemen bij nadat besthost was ingelicht, die namen stonden wel op de naam van de klant zelf, maar toch.
Ik ga er niet vanuit dat ze erg moeilijk doen als je wilt overstappen naar een andere hoster.

BestHost
30/03/06, 11:03
Levert geen probleem op, wij zorgen voor een naamwijziging of dat de verhuisformulieren door ons worden getekend.

De mailproblemen zijn volgens de laatste berichten zojuist opgelost, mochten er nog meer problemen zijn laat het ons weten via info@besthost.nl of via het contactformulier op onze website! Excuses voor dit ongemak.

camaro
30/03/06, 11:31
Allereerst bedankt dat je je eventuele medewerking wilt verlenen bij een verhuizing naar een andere host.
De mail werkt inderdaad weer goed.

Het liefst blijf ik ook bij BestHost omdat ik weet hoe het ook kan gaan bij hun en dat is echt heel goed.
(snelle servers en goede hulp bij problemen)
Ik begrijp ook niet waarom dat nou ineens zo anders is.
En een keer storing maakt me echt niets uit maar het moet geen maandelijkse kost worden.......

Ik kijk het dus nog even aan en wacht de upgrade van hun apparatuur wel af.
Misschien dat alles dan weer goed en stabiel blijft draaien.

Alerd bedankt voor je reactie mocht BestHost toch niet meer aan mijn verwachtingen voldoen dan weet ik je te vinden.

vriendelijke groeten,
Marcel

Stefannetje
04/04/06, 12:34
Hmmm, eerste post, heb al wel wat gelezen, maar misschien valt 't beetje buiten de boot...

Even iets anders... Toendertijd had ik m'n website bij Fastgaming geregistreerd. maar Alles wijst nu richting Besthost. wanneer ik op ftp inlog zie je zo'n ANCII text "BESTHOST", en ook op de 'contact' pagina op www.fastgaming.nl.
Zelfs op KvK.nl :)

Aangezien alles deze richting opwijst, ben ik hierheen gaan mailen, bellen, whatever. en na ANDERHALVE WEEK, zelfs bijna 2 weken (!!!!) is mijn probleem nog steeds niet opgelost, aangezien men de telefoon niet opneemt, msn niet leest, mail niet lees/replied, etc!

Het Probleem
Sinds woensdag 22 maart (!!!!) is de database van mij down. niet enkel die van ons, ook bij die van FastGaming.nl (kijk 't forum maar).

Aangezien onze hele website om de database draait, is ie helemaal down, en moesten we overstappen naar een zeer gestripte versie! (www.es-lan.nl. De 'kapotte versie: www.es-lan.nl/index-.php)

Maarja... uiteindelijk komt 't hier dus op neer: onze database is down, en die willen wij heeeeeeeel graag dus weer terug hebben.

En het laatste feit: wij willen contact met iemand van Besthost/Fastgaming.
De reden is niet van belang hier op dit forum, dus iemand van Besthost/Fastgaming: stefan.pol@gmail.com <-- AUB, mail mij, desnoods met tijden en telefoon nummers wanneer ik jullie kan bereiken, na 2 weken heeft 't nu niets opgeleverd, en ik ben zo goed als hopeloos :(

Stefan Pol, webcrew van es-lan.nl

update:
heb em nu net aan de telefoon gehad :D

Maxam
05/04/06, 20:31
Blijkbaar ben ik dus niet de enige met het probleem van de DB die niet meer werkt

en blijkbaar werkt het om hier een reactie te plaatsen...
- diverse mails gestuurd naar besthost
- verschillende keren MSN getracht, maar verder dan HI komt het niet
- Telefonisch onbereikbaar

Stefan op elk nummer van besthost heb jij besthost kunnen bereiken??

Besthost/ sander indien jullie deze reactie lezen verzoek ik om mijn in iedergeval op een manier een status door te geven

op msn atrd2804@hotmail.com of een reply op 1 van de vele mails die richting info@besthost en sander@besthost zijn gegaan.

camaro
06/04/06, 07:50
jongens het is een doodlopende weg met Besthost,
als ik zie wat er allemaal van BestHost is tegenwoordig denk ik dat het gewoon uit zijn jasje groeit of dat zijn servers het allemaal niet meer aan kunnen.

Mijn mail kan ik als ik mazzel heb gemiddeld 2 a 3 keer per week bekijken, daarna ligt het er weer een paar dagen uit.

Bestaat er geen boek "Hosting voor dummy's" ofzo?
Dan krijgt Sander dat van mij voor nop!




Bestaat er geen boek "Hosting voor dummy's" ofzo?
Dan krijgt Sander dat van mij voor nop!


Het werkt weer!
er is van alles nieuw bij BestHost en de boel zou nu goed en stabiel moeten draaien....
Laten we het hopen!

*****

Stefannetje
06/04/06, 17:37
op de website van FastGaming, (moet je maar ff googlen, as ik 't goed gelezen had, mag ik hier geen websites noeme ;)) staan bij 'contact' 2 telefoon nummers.
Ik heb deze beide 2 weken lang zitten spammen.

1ste nummer > direct voicemail
2de nummer > gaat 1 minuut over, niemand nam op.

maar opeens...
"hallo met Sander", dus ik schrok me rot, en wist ff nie wat ik moest zeggen :o
toen zei ik dat ik al 100x eerder gebeld had, "ja, had ik gezien". Dan vraag ik me toch echt af waarom die niet terug belt?!

Hij zou naar de database kijken, en het *proberen* te fixen. en ik zou daarna een mailtje krijgen.
Ik weet nie hoor, maar moet dat nou echt 3 dagen duren? (so far... kan nog wel langer duren)

Reden die ik begrepen heb:
Fastgaming gaat mergen met Besthost. Hierdoor is er data verloren gegaan.
Of staat de data niet in de registers, ofzeau.

anyways.. hij *beloofde* mij 't te gaan fixen.

BestHost
06/04/06, 23:03
Het werkt weer!
er is van alles nieuw bij BestHost en de boel zou nu goed en stabiel moeten draaien....
Laten we het hopen!

*****

Nouja, dit is stap 1 pas. We hebben een webserver vervangen welke herhaaldelijk problemen opleverde. We dachten dat de problemen in het geheugen zaten, dit bleek een dag later niet het geval te zijn. Het OS gaf aan dat de disk niet 100% in orde was. Om het zekere voor het onzekere te nemen is de complete machine vervangen. We houden alles in de gaten om verdere downtime te kunnen voorkomen.


Hij zou naar de database kijken, en het *proberen* te fixen. en ik zou daarna een mailtje krijgen.
Ik weet nie hoor, maar moet dat nou echt 3 dagen duren? (so far... kan nog wel langer duren)

anyways.. hij *beloofde* mij 't te gaan fixen.

Volgens mij hebben wij mekaar dinsdag of zelfs woensdagmiddag aan de telefoon gehad?

Maar goed, we zijn er nog mee bezig en nemen nog deze week contact met je op.

Stefannetje
07/04/06, 14:08
Volgens mij hebben wij mekaar dinsdag of zelfs woensdagmiddag aan de telefoon gehad?

Maar goed, we zijn er nog mee bezig en nemen nog deze week contact met je op.
Dat is geweldig :D
Ja, het was toevallig eigelijk. Net 2 minuten nadat ik mijn eerste post hier maak, krijg ik jou aan de telefoon :D

en toen kon ik dus meteen hier updaten :P

maja... alvast hartstikke bedankt voor het fixen, zodra 't gedaan is :D

ps. wat een kut-username gebruik ik :P, had liever 'stefan'

hostingpower
07/04/06, 14:48
Nemen jullie ook wel eens de telefoon op of antwoorden jullie wel eens op e-mail? Ik heb een klant met een .com domeinnaam bij BestHost maar zowel de klant als wij hebben moeite om jullie te bereiken zodat het domein verhuist kan worden. Neem anders even contact op met info@hostingpower.nl!

Wido
07/04/06, 15:03
Nemen jullie ook wel eens de telefoon op of antwoorden jullie wel eens op e-mail? Ik heb een klant met een .com domeinnaam bij BestHost maar zowel de klant als wij hebben moeite om jullie te bereiken zodat het domein verhuist kan worden. Neem anders even contact op met info@hostingpower.nl!Moet je dat nou op WHT gaan uitvechten?

hostingpower
07/04/06, 17:44
Moet je dat nou op WHT gaan uitvechten?

Wat mij betreft niet, maar het lijkt erop dat de heren van BestHost alleen hier lezen. Dus ja, dan maar op deze manier. Als BestHost nou eens fatsoenlijk hun mail en telefoon zouden beantwoorden is dit niet nodig.

BestHost
08/04/06, 00:18
Als BestHost nou eens fatsoenlijk hun mail en telefoon zouden beantwoorden is dit niet nodig.

De klant kan zelf contact met ons opnemen per mail, fax of post. Wij hebben geen relatie met HostingPower en zullen daar dan ook geen gehoor aan geven.

SF-Jeroen
08/04/06, 12:02
Besthost.nl is weer niet bereikbaar (08-04-06 11:57)

BestHost
08/04/06, 12:31
Besthost.nl is weer niet bereikbaar (08-04-06 11:57)

Er zijn twee volledige cabinets onbereikbaar. We zijn aan het kijken waar het probleem zit.

BestHost
11/04/06, 12:17
* KNIP * Rik.

Als ik erachter kom wie dit was is het een levenslange ban op WHT, gefeliciteerd !

Alerd
11/04/06, 12:19
bummer...
Weer een hoster minder :(

Hoop voor je klanten dat e.e.a. netjes afghandeld gaat worden.

Sterkte iig!

Sphere
11/04/06, 12:57
Grappenmaker?

Edit: @Alerd
Ik bedoel Sander :)
Ik geloof het niet echt eerlijk gezegd.

Alerd
11/04/06, 13:01
besthost of ik? :s

TinusJ
11/04/06, 13:02
Besthost laat zich falliet verklaren lees ik?!

Alleen besthost of ook ZOR.in?? Zelfde kvk, btw etc.!!

Blij dat ik weg ben.

Alerd
11/04/06, 13:05
mmm hij is ook user zor.in???

Vage boel dan...

BestHost
11/04/06, 13:12
Nee, iemand misbruikt ons account.

Zowel hier als op MSN.

Van een faillisement is geen spraken!

Stewie
11/04/06, 13:18
Moet je Domenico even vragen wie, die kan per post zien welk IP adres erachter zit

JumpingJack
11/04/06, 13:18
inderdaad een rare vage boel !!

TinusJ
11/04/06, 13:18
Bedoel je nu dat jullie je niet falliet laten verklaren???

Of wil je zeggen dat Besthost en Zor.in niet dezelfde gegevens hebben.

Sphere
11/04/06, 13:21
Bedoel je nu dat jullie je niet falliet laten verklaren???

Of wil je zeggen dat Besthost en Zor.in niet dezelfde gegevens hebben.

Hij bedoelt dat iemand zijn account 'gehacked' heeft en dat die post over het faillisement dus niet van Besthost komt.

t.bloo
11/04/06, 13:24
schi·zo·fre·nie (de ~ (v.))
1 geestesziekte, begonnen voor het 45e levensjaar en ten minste een half jaar durend, gekenmerkt door een verslechtering van het sociale, intellectuele en verbale functioneren, psychotische symptomen en een verlies van het realiteitsgevoel


zou veel verklaren :D

Zor.in
11/04/06, 13:25
Bedoel je nu dat jullie je niet falliet laten verklaren???

Of wil je zeggen dat Besthost en Zor.in niet dezelfde gegevens hebben.

We laten ons niet failliet verklaren.

Iemand heeft toegang verkregen tot 1 van onze servers.

TinusJ
11/04/06, 13:27
Ik zag dat ik niet alles gelezen had. Excusses!:o

@ Besthost / Zor.in
Misschien een tip om melding te maken op je site? Zeker door de meerdere topics de laatste tijd gaan dit soort verhalen snel hun eigen leven leiden.


Ik wens je veel succes met het achter halen van een en ander.

M-BahZ
12/04/06, 02:35
schi·zo·fre·nie (de ~ (v.))
1 geestesziekte, begonnen voor het 45e levensjaar en ten minste een half jaar durend, gekenmerkt door een verslechtering van het sociale, intellectuele en verbale functioneren, psychotische symptomen en een verlies van het realiteitsgevoel

Wat een nonsens dat schizofrenie zich niet kan openbaren bij iemand na de 45e levensjaar. Verder is de beschrijving nogal kort door de bocht en ligt de nadruk teveel op de verkeerde symptonen. Immers zijn de psychotische symptonen en het verlies van realiteitsgevoel (waandenkbeelden, hallucinatie's, e.d.) het meest aanwezig. Het verdere functioneren (of het sociale, intellectuele en verbale functioneren) van de patient komt op de tweede plaats en zal zich in wisselende mate vertonen.

Van Dale kan je alleen bij benadering gebruiken. Als verklarend woordenboek is het vaak compleet onbruikbaar. ;)

eMiz0r
12/04/06, 09:11
En daar hebben we dan ook weer een encyclopedie voor :)

TinusJ
12/04/06, 11:11
DSM IV, is in dit kader meer op zijn plaats;)

Alerd
12/04/06, 11:13
niezzo ingewikkeld doen hoor ;) (ging hier over besthost geloof ik en niet over een diagnose manual:D)

Stefannetje
15/04/06, 17:21
22 maart.. hoeveel dagen is dat nou al geleden? 3 en een halve week nu!

En nog is m'n database niet op... "ja, ik ga het fixed" <-- dan verwacht ik eigelijk we dat het binnen een week ofzo opgelost is... ik vind het nu toch echt wel te gek worden!
Ik weet dat dit forum hier niet echt voor bedoeld is, maar het is 'bijna' de enige manier om Fastgaming/besthost te contacten these days...

Vision2Design
15/04/06, 18:43
Stefannetje;

Als je zo ontevreden bent met BestHost, dan verhuis je de boel toch lekker naar een andere hostingprovider?

t.bloo
15/04/06, 20:35
ik denk dat Stefannetje of niet weet dat verhuizen niets kost (afgezien van dubbele huur) of dat de nood niet zo erg hoog is (onbelangrijke site ofzo).


off-topic: wuaw, besthost heeft een dedicated server aanbieding voor euro 1,39 per maand (zie http://83.98.159.2/~host1/besthost.nl/html/actie4.php), geen wonder dat er geen support wordt geleverd

Bullcat
15/04/06, 21:11
@ Stefannetje; zoals al meerderen gezegt hebben wegwezen daar, of hoop je nog geld terug te krijgen van ze. ?

BestHost
15/04/06, 21:48
@ Stefannetje; zoals al meerderen gezegt hebben wegwezen daar, of hoop je nog geld terug te krijgen van ze. ?

Nee :) Het zit anders. BestHost heeft FastGaming iets meer dan een jaar terug overgenomen. Het domein staat inmiddels nog steeds elders geregistreerd. Wij hebben de klanten van FastGaming nooit gefactureerd, betalingen zijn gedaan aan het vorige bedrijf, enige administratie was niet aanwezig op moment van overname.



Ik weet dat dit forum hier niet echt voor bedoeld is, maar het is 'bijna' de enige manier om Fastgaming/besthost te contacten these days...

Graag contact per email info@besthost.nl of dinsdag telefonisch tijdens kantooruren op: 026 370 28 20

Spammeister
02/05/06, 19:14
Met de nodige verbazing volg ik alle berichten over Besthost/Zorin/Sander Vossen. Meneer weet prima mooi weer te spelen in dit forum maar hij neemt zijn telefoon(s) niet op en reageert al helemaal niet op e-mails, laat staan PM via WHT.

Dus bij deze vooraf mijn excuses dat ik jullie allemaal moet lastig vallen met mijn probleem. Maar op dit moment gijzelt Sander een van mijn .com domeinen door niet mee te willen werken aan de verhuizing hiervan. Meerdere malen heb ik hem gevraagd het adres postmaster@___.com te veranderen in een ander adres dat voor mij wel bereikbaar is.

Dus Sander, als je dit leest: beantwoord mijn mailtjes, neem je telefoon op of reageer op mijn PM want ik wil mijn domein nu echt terug hebben! Mocht dit bericht niet werken dan zal ik juridische stappen tegen je gaan ondernemen!

Nogmaals mijn excuses aan de rest van de forum-lezers, ik hoop dat jullie mijn irritatie kunnen begrijpen.

Mvg.

Thomas

Pantsy
02/05/06, 19:25
Beetje retorisch... maar goed, nee wij zijn geen support forum voor Zor.in/BestHost!