PDA

Bekijk Volledige Versie : directadmin 1.26.5 ==> 1.26.6



RPH
29/03/06, 19:31
03/28/06 Version 1.266
Domain deletion throws erors [bugfix]

en nog eentje!

VvS
29/03/06, 19:37
Pfff, gister net geupdate :). Daar gaat 'ie vannacht maar weer.

Bullcat
30/03/06, 00:25
Begint op phpbb te lijken met die bugfixén :D

IsDezeNogVrij?
04/04/06, 03:05
Bij deze update lijkt DA ook een P4 HT CPU te zien als 2 processoren. Geen echte grote ramp maar het is er fysiek maar 1 natuurlijk...

snaaps
04/04/06, 11:35
Bij deze update lijkt DA ook een P4 HT CPU te zien als 2 processoren. Geen echte grote ramp maar het is er fysiek maar 1 natuurlijk...

Het systeem ziet deze cpu ook als 2 cpu's.
Dus niet vreemd dat da dit ook weergeeft.

XBL
04/04/06, 11:37
Bij deze update lijkt DA ook een P4 HT CPU te zien als 2 processoren. Geen echte grote ramp maar het is er fysiek maar 1 natuurlijk...
Dit was volgens mij altijd al zo. Lijkt me stug dat het niet zo was, want dan zou DA iets doen om te decteren wanneer een cpu HT is en wanneer niet (het systeem ziet immers HT cpu's ook als twee cpu's).

Jochem

IsDezeNogVrij?
04/04/06, 13:56
Dit was volgens mij altijd al zo. Lijkt me stug dat het niet zo was, want dan zou DA iets doen om te decteren wanneer een cpu HT is en wanneer niet (het systeem ziet immers HT cpu's ook als twee cpu's).

Jochem

Nou dat wil ik tegenspreken hoor. Wellicht ligt het ook aan je verder config maar mijn systeem zegt netjes bij top of vmstat etc dat hij 1 cpu ziet.

Verder weet ik 100% zeker dat voor de update de System Information echt 1 processor liet zien. Kijk het is geen grote ramp ik lig er ook niet wakker van ofzo maar als ik een systeem met een dual xeon combi heb wil ik twee processors zien een single cpu die toevallig HT is en blijft 1 cpu met een dual core.

Wilde alleen weten of anderen dit ook hadden opgemerkt. Ik heb dit ook gepost op DA forum maar daar is ook nog niet echt resultaat. Ik dacht idd ook dat wellicht de detectie van system information door DA is aangepakt ofzo?