PDA

Bekijk Volledige Versie : backup probleem



ErikKosters
29/03/06, 09:41
Hallo,

Ik ben zelf tegen een probleem opgelopen maar wil doormiddel van deze post andere mensen helpen die tegen hetzelfde probleem lopen. Namelijk ik had een klant die reeds een site bij zijn oudere hosting had lopen en naar ons wou verhuizen, zo gezegd zo gedaan. Echter had hij de backup van zijn oude host in DirectAdmin gedaan wat normaal ook geen probleem zou moeten leveren (ingezipte backup was ongv 450mb groot). Nu wou ik het dus uploaden naar ons en dit was ook geen probleem maar toen ik de backup wou restoren gaf hij NIETS aan maar hij deed ook niets, geen fout niets.

De oplossing leek makkelijk maar toch apart, ikzelf probeerde de restore vanuit Mozilla Firefox. De klant vroeg of hij het eens mocht proberen; daarop zei ik natuurlijk ja, dus hij proberen en ja hoor nu werkte het. Het probleem lag dus aan de browser waarin ik werkte. Een backup restoren in Mozilla Firefox blijkt dus niet te werken, daarintegen met Internet Explorer wel.

Hopelijk help ik zo anderen die ook tegen hetzelfde zijn aangelopen en nog geen oplossing hebben gevonden. Het was voor mij even tijd om uit te zoeken en door een toevallige samenloop is het goed gekomen.


Mvg!

wbakker-letsgoonline
29/03/06, 09:58
Dit is wel heel apart, kan natuurlijk wel zo zijn dat IE een soort commando meegeeft die DA aan IE geeft, en FireFox dit niet ondersteund, maar blijf het raar vinden...

ErikKosters
29/03/06, 15:58
Wij snapte het ook niet maar het is toch echt zo.

Vision2Design
29/03/06, 17:30
Heel erg apart dit..

Remziej
12/04/06, 21:45
Onzin, Ik heb zelf deze week ruim 200 backups teruggezet via FireFox, misschien je Directadmin/Firefox eens updaten erik?

tazmanian
13/04/06, 19:57
Ook ik heb met een restore nog geen probleem ondervonden met FF dus klinkt mij geheel niet bekend.