PDA

Bekijk Volledige Versie : Non-profit hosting



BlackHorse
29/03/06, 09:28
Ik wil graag voor een aantal vrienden en een klein aantal verenigingen op non-profit basis webhosting aanbieden. Zijn er Ressellers die hier wat mee kunnen in de trant van een aanbieding???

jvdheuvel
29/03/06, 09:35
Dit lijkt mij een aanvraag en hoort die dan niet in een andere categorie thuis???

BlackHorse
29/03/06, 10:43
Dit lijkt mij een aanvraag en hoort die dan niet in een andere categorie thuis???

Welke categorie lijkt hij jou dan thuis te horen???

DutchTSE
29/03/06, 11:16
Welke categorie lijkt hij jou dan thuis te horen???
http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

hier?

overigens succes met de non profit hosting, als je je zo verveelt dat je hosting aanbied en tijd erin steekt, maar er niks mee verdient, mag je ook wel bij ons gratis komen 'werken'. Mag je nieuwe klanten werven en reclame maken :D

BlackHorse
29/03/06, 11:18
http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

hier?

overigens succes met de non profit hosting, als je je zo verveelt dat je hosting aanbied en tijd erin steekt, maar er niks mee verdient, mag je ook wel bij ons gratis komen 'werken'. Mag je nieuwe klanten werven en reclame maken :D

Dank je wel voor de uitnodiging. De term non profit hosting is niet helemaal goed voor het klein aantal verenigingen zal ik het inderdaad op non-profit basis doen maar de vrienden mogen natuurlijk een winst marge gaan betalen.

BlackHorse
29/03/06, 11:20
Kan iemand dit forum sluiten ik ben ergens anders met dit onderwerp verder gegaan.

Alerd
29/03/06, 11:21
Kan iemand dit forum sluiten ik ben ergens anders met dit onderwerp verder gegaan.
Het hele forum?:D

Denk trouwens dat providers ook gewoon een winstmarge voor reseller vragen hoor :) (dus echt afwijken van normale reseller doet het niet)

®on
29/03/06, 11:41
Denk trouwens dat providers ook gewoon een winstmarge voor reseller vragen hoor :) (dus echt afwijken van normale reseller doet het niet)
Niet helemaal eens; ik host wel vaker non-profit organisaties die voldoen aan het profiel zoals dat opgesteld is. Kortgezegd komt het erop neer dat ik bijv. patientenorganisaties met een beperkt budget tegen nultarief hosten (zonder banner/link vermelding oid). Men moet wel vooraf met een duidelijk plan komen, een omschrijving van de organisatie, wat men met de uitsparing aan kosten kan doen etc. Kortom, een duidelijk plaatje.

De TS voldoet hier vermoedelijk niet aan; die wil graag goedkoop kunnen resellen ;)

Alerd
29/03/06, 12:03
Uiteraard, uiteraard.
We sponsoren zelf ook e.e.a.

Maar gezien het woord winstmarge lijkt me dat hier niet van toepassing :)

t.bloo
29/03/06, 12:07
Niet helemaal eens; ik host wel vaker non-profit organisaties die voldoen aan het profiel zoals dat opgesteld is. Kortgezegd komt het erop neer dat ik bijv. patientenorganisaties met een beperkt budget tegen nultarief hosten (zonder banner/link vermelding oid). Men moet wel vooraf met een duidelijk plan komen, een omschrijving van de organisatie, wat men met de uitsparing aan kosten kan doen etc. Kortom, een duidelijk plaatje.
Dat heet niet non-profit, dat heet sponsoring. En dat doen we denk ik allemaal wel eens.

®on
29/03/06, 12:09
Dat heet niet non-profit, dat heet sponsoring. En dat doen we denk ik allemaal wel eens.
Ik heb het over non-profit organisaties ;)

BlackHorse
29/03/06, 15:32
Kan dit forum worden gesloten.

SebastiaanStok
29/03/06, 19:59
:D :W: Het hele forum :p Waar moet ik me dan vermaken ;)

Dit heet een topick.

Topick=Discusie over een onderwerp.
Forum=Alle discusies en categoriëen samen gevat.

Str@nger
29/03/06, 20:18
Ik dacht zelfs topic ipv topick ;)
En hier op WHT heet het zelfs Thread ipv topic / topick :p

BlackHorse
30/03/06, 08:39
:D :W: Het hele forum :p Waar moet ik me dan vermaken ;)

Dit heet een topick.

Topick=Discusie over een onderwerp.
Forum=Alle discusies en categoriëen samen gevat.

Stelletje bijdehandjes