PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Zakelijke layout



Tom V
27/03/06, 16:01
TP edit: Zo werkt het dus niet op WHT, heel snel de regels doorlezen en totdat je minstens 50 nuttige posts hebt gemaakt (dus niet binnen een dag), wil ik geen advertentie van je zien langskomen!

Een KVK nummer is ook sterk aan te raden!

swedendedicated
27/03/06, 16:03
2 posts en nu al een advertentie.


9. Adverteren met je eerste bericht is niet toegestaan en je bericht wordt dan ook direct verwijderd. Er zijn minimaal 25 posts nodig om een advertentie te mogen plaatsen.

Eerlijk gezegd komt deze layout me wel heel bekent voor...

Tom V
27/03/06, 16:05
Euhm, kzal mijn advertentie dan verwijderen. Welke advertentie :p

P.S. Zal je een startend designbedrijfje gaan beledigen van Plagiaat?

FransVanNispen
27/03/06, 17:19
Tja, wat is bekend voorkomen. De foto van de handen schuddende mannen komt van zo'n standaard collectie CD die zo'n beetje voor 90% van de templates gebruikt wordt op het web.

Verder is de layout nauwelijks goed te bekijken omdat de preview review tekst te overheersend is, en is hij vrij primitief.

Tevens mag de TS inderdaad geen diensten aanbieden met maar 3 berichten geplaatst te hebben, waarvan 2 in dit topic.

Tom V
27/03/06, 17:32
Nja ok ik ga hier en daar wat gaan rondkijken en wat posten. Tegen de avond heb ik er wel 20.


Die schuddende handen worden dan wel vervangen door beelden van het bedrijf etc...

Bieden mag via PM of dit topic

ronaldlokers
27/03/06, 20:25
Nja ok ik ga hier en daar wat gaan rondkijken en wat posten. Tegen de avond heb ik er wel 20.


Die schuddende handen worden dan wel vervangen door beelden van het bedrijf etc...

Bieden mag via PM of dit topic

Hier heb ik nou zo'n hekel aan hé!

10 euro is trouwens wel veel voor een ontwerp dat je in 1 minuut gemaakt hebt...

Topic is/wordt gemeld bij een moderator.

Tom V
27/03/06, 21:35
wie zegt er dat ik daar 1 minuut heb aangezeten?

swedendedicated
27/03/06, 21:51
Het is vrij obvious dat jij deze layout niet gemaakt hebt, of je typt altijd in het Engels op een preview? Zie ook nieuwe wijzigingen en een prijsverhoging maar maarliefst 15€ naar 45€ tegen die prijs verkoop ik echte professionele layouts, vraag na aan mijn klanten. En trouwens, je heb nog geen 25 posts dus aanbieding mag helemaal niet.

Jonnotie
27/03/06, 21:58
In dat geval is dit mijn 1e post. Waarom deze strenge regels?

Tom V
27/03/06, 22:52
Hey me roh,
hoeveel hebben er mij gezegd dat ik er reeds nog geen 25 hebt.
En welke regel is dat eigenlijk maarja ik leg me er bij neer.

Het is BUY NOW 45 startprijsje is € 10

dusja.

Er zijn inderdaad wat aanpassingen aangedaan. But swoit. Kijk bij die 25 posts. Ik heb geen administrator rechten hé ;)


Je ziet maar.

Interesse? mailen naar: dfix@tmstudios.be



P.S. PREVIEW is altijd ENGELS bij mij.Ik ga niet het woord VOORBEELD GEBRUIKEN hé :s

swedendedicated
27/03/06, 22:55
Het gaat om het principe dat je hier leuk binnen komt wandelen en meteen een advertentie plaatst, zonder kvk n.r. nog wel.

FransVanNispen
27/03/06, 22:59
In dat geval is dit mijn 1e post. Waarom deze strenge regels?
Omdat dit board niet in eerste plaats bedoelt is voor het maken van reclame en verkopen van diensten, maar om elkaar te helpen.

De advertentie en verkoop mogelijkheden zijn extra's. Om te voorkomen dat het forum alleen maar gebruikt wordt door mensen die snel even wat willen aanbieden of verkopen, waardoor de informative waarde van het board ten onder zal gaan, zijn deze regels opgesteld.

Het is ook niet alleen zo dat je pas bij 25 posts mag aanbieden, er zijn nog meer voorwaarden. Zoals KvK inschrijving en het in verhouding houden van je aanbieding/normale posts.

Maar het lijkt me vrij logisch dat een nieuwe gebruiker even een paar minuten de tijd neemt om de forum regels door te nemen.

Tom V
27/03/06, 23:11
Ik ben Geregistreerd op: 22-03-2006

dus alreeds 5 dagen ;)

ik heb heus al rondgekeken hoe alles in elkaar zit enzo...

Tom V
28/03/06, 07:10
Nuja, blijkbaar zie ik hier de EDIT functie nergens staan, dus maar een nieuwe post.

Ben je verplicht een KVK, BTW nummer te hebben wanneer je iets wilt verkopen/ aanbieden.

Mensen op EBAY hebben dat toch ook niet?

HooGLaNDeR
28/03/06, 07:51
Nuja, blijkbaar zie ik hier de EDIT functie nergens staan, dus maar een nieuwe post.

Ben je verplicht een KVK, BTW nummer te hebben wanneer je iets wilt verkopen/ aanbieden.

Mensen op EBAY hebben dat toch ook niet?
Dat zijn de regels waarmee je accoord bent gegaan, toen je je aanmeldde!

Dennis
28/03/06, 07:52
Nuja, blijkbaar zie ik hier de EDIT functie nergens staan, dus maar een nieuwe post.

Ben je verplicht een KVK, BTW nummer te hebben wanneer je iets wilt verkopen/ aanbieden.

Mensen op EBAY hebben dat toch ook niet?Nee, alleen bij het aanbieden van webhosting is dat nodig. Bij producten als layouts hoeft dat hier niet.

host3000
28/03/06, 08:53
Het gezeik in deze thread is vele malen irritanter dan de verkoop zelf. Hebben jullie niets beter te doen dan hierover te zeuren?

Tom V
28/03/06, 13:29
goe gesproken host3000!!!!!!!

Tom V
28/03/06, 18:29
Dusja hierbij mijn 25ste post hé :d

nu mag ik perslot al posten

Tom V
28/03/06, 18:30
2 posts en nu al een advertentie.



Eerlijk gezegd komt deze layout me wel heel bekent voor...


euhm hierbij heb ik wel nog een vraagje:

dit is toch geen advertentie? maar eerder een euhm ... verkoopsloterij.

(sorry voor dubbelpost -maar ik zie nergens een EDIT functie staan bij mijn vorige berichten !)

De layout is dus nog altijd te koop !



Mvg,
Tom

dopi84
28/03/06, 18:41
De layout is dus nog altijd te koop !

Mvg,
Tom

En zal dit ook blijven

Tom V
28/03/06, 18:43
Maar niet voor eeuwig hé ;)