PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring Easyracks gevraagd



mahel
26/03/06, 13:37
Beste Allemaal,

Heeft iemand ervaringen over easyracks? Wij zijn bezig om alle [11] servers over te zetten naar easyracks en hebben 2 nieuwe bij hun besteld, maar lopen nu al tegen problemen op.

Ik moet er wel bij zeggen dat we het eerst met 3 servers bij hun proberen. Niet alle 11 servers zijn op dit moment onder gebracht bij easyracks!

Op dit moment ben ik erg benieuwd naar goeie ervaringen,...en natuurlijk de wat mindere.

Voor alle servers overgezet worden wil ik nl graag weten waar we mee te doen hebben.

Technotop
26/03/06, 13:43
http://webhosters.nl/gegevens.php?id=1587

Zou zeggen lees eens over hun tweede tak.. niet echt bepaald goede ervaringen zo te zien... Verder kan ik er niet of weinig van zeggen, google geeft wat meer ervaringen.

AlfaHosting
26/03/06, 14:21
Beste Allemaal,

Heeft iemand ervaringen over easyracks? Wij zijn bezig om alle [11] servers over te zetten naar easyracks en hebben 2 nieuwe bij hun besteld, maar lopen nu al tegen problemen op.

Ik moet er wel bij zeggen dat we het eerst met 3 servers bij hun proberen. Niet alle 11 servers zijn op dit moment onder gebracht bij easyracks!

Op dit moment ben ik erg benieuwd naar goeie ervaringen,...en natuurlijk de wat mindere.

Voor alle servers overgezet worden wil ik nl graag weten waar we mee te doen hebben.

Als je al bezig bent met ze over te zetten is dit vrij laat.

Xerious
26/03/06, 14:25
Tegen wat voor problemen loop je op als ik vragen mag?

mahel
26/03/06, 14:39
@ Mario... Ja ik weet het, maar ergens moet je toch proberen, en als dit niets word is de *schade* nog beperkt. Maar je hebt gelijk hoor, ...

@ Xerious... Met name leverings termijn van 2 servers [26 dagen na dat het geld op hun rekening staat nog geen werkende server] geen melding waarom de levering op zich laat wachten - slecht contact [tel of mail], en maar dat is een persoonlijke ervaring is de botte manier van antwoorden. Niet klant gericht dus. Dit betreft overigens maar 1 van de 2 heren.

Easyracks
26/03/06, 14:46
Beste Marcel,

De vertraging heeft meerdere oorzaken en zoals u het hier opsomt klopt het niet helemaal.

U bestelt 3x colocatie plus twee servers. Prima, factuur aangemaakt, blijkt later dan een deel voor uw broer is en hij ook een aparte factuur wilt. Oke, zo gezegd zo gedaan. De betaling van uw broer kwam op 9 maart bij ons binnen en toen hebben we ook de benodigde hardware bestelt. Wegens de levering van een verkeerde voeding door Alternate is het proces iets vertraagt. Overigens was de derde server, de server die u al had, een colocated server die wel al eerder was geplaatst.

Ik zie vooralsnog het probleem niet helemaal. Indien u vragen heeft, kan dat gewoon door ons te mailen en mijn collega heeft er een uur geleden nog een van u beantwoord. Op zondag ja.

Groet, Peter

@ trebbor

Hij vraagt Easyracks ervaringen, niet E-Dentify ervaringen? Als ik wil weten wat de ervaringen zijn van de Albert Heijn, gaat men toch ook niet met ervaringen van de C1000 komen, omdat die bedrijven beide van Ahold zijn?

Stewie
26/03/06, 14:49
Als een klant aangeeft dat er slechte communicatie is moet je niet zo reageren, maar gewoon vragen wat je kan doen om dit bij de klant te verbeteren ;)

Easyracks
26/03/06, 14:50
Daarvoor is mail.

Technotop
26/03/06, 14:53
@ trebbor

Hij vraagt Easyracks ervaringen, niet E-Dentify ervaringen? Als ik wil weten wat de ervaringen zijn van de Albert Heijn, gaat men toch ook niet met ervaringen van de C1000 komen, omdat die bedrijven beide van Ahold zijn?


AUB geen onzin uitkramen. Jullie zijn het zelfde bedrijf, de diensten zijn bijna het zelfde etc. De ervaringen van jullie andere bedrijf weegt weldegelijk mee als ervaring met jullie bedrijf. Ga mij niet vertellen dat jullie toevallig op de zelfde zolder zitten en niet met elkaar te maken hebben.

Komaan. De ervaringen tellen wel degelijk mee.


Vergelijking met Ahold beetje vergezocht vind je zelf ook niet?

Triloxigen
26/03/06, 14:55
Beste Marcel,
Hij vraagt Easyracks ervaringen, niet E-Dentify ervaringen? Als ik wil weten wat de ervaringen zijn van de Albert Heijn, gaat men toch ook niet met ervaringen van de C1000 komen, omdat die bedrijven beide van Ahold zijn?

Hoezo dat?
Het is gewoon 1 en hetzelfde bedrijf.

C1000 en AH zijn andere bedrijven.

Easyracks
26/03/06, 14:57
Het gaat erom dat er andere bedrijfsvoering is. De doelgroep is anders en de diensten zijn anders. Aub geen vergelijkingen, is nutteloos.

Technotop
26/03/06, 15:00
Het gaat erom dat er andere bedrijfsvoering is. De doelgroep is anders en de diensten zijn anders. Aub geen vergelijkingen, is nutteloos.

Wat een onzin zeg, sorry dat ik het zeg maar volgens mij snap je niet echt waar je het over hebt.

Jullie zijn het zelfde bedrijf, de zelfde kinders etc. Ik kan er met mijn kop niet bij dat jullie bedrijfsvoering voor het zelfde bedrijf verschillend is per tak. Jullie helpdesk, Support en hoe jullie omgaan met de waardigheid van de klanten moet dan toch wel het zelfde zijn?

E-dentify:
Webhosting
Domeinen

EasyRack:
Colocatie
Dedicated

Jullie hebben alleen een aparte naam geplaatst op het laatste... wat normaliter gewoon onder één naam komt te vallen... dus voor mij blijven de meningen van E-Dentify gelijk voor EasyRacks....

crazycoder
26/03/06, 15:01
Ik heb geen ervaring met easyracks. Neem aan dat TS ervaring heeft met internet en weet wat Google is. Zoek voor de gein eens op "easyracks ervaring" en nog wat andere variaties daarop.
Trek aan de hand daarvan je eigen conclusies.

Dit soort minimaal onderzoek doe je vooral vooraf, niet als je er al contracten met een bedrijf heb gesloten.

mahel
26/03/06, 15:07
Beste peter ,

Hier reageren jullie uitgebreider dan per mail. In ieder geval verheug ik me op de inlogdetails vandaag !
Op zondag ? Ja....... wanneer jullie nml woord gehouden hadden en gisteren alles verzorgd hadden , waren jullie vandaag vrij geweest.

Ik had ook gepost dat de persoonlijke ervaring in de mail afkomstig van een van jullie niet klant vriendelijk is, en dat is natuurlijk je collega.

Wanneer er afgesproken word dat op zaterdag alles klaar is [na 1 week vertaging] dan is het ook klaar, en stuur je niet alleen de root login. Afspraak was incl direct admin.

Loopt iets uit, loopt iets niet zoals verwacht, dan is dat prima. Overal kan wel eens iets misgaan, maar...mail dat dan aan je klanten, dan weten die ook hoe of wat.

toch?

mahel
26/03/06, 15:08
@ crazy coder...

Het minimale onderzoek wat ik had gedaan, was goed

Technotop
26/03/06, 15:10
@ crazy coder...

Het minimale onderzoek wat ik had gedaan, was goed

Weet niet onder welke termen bij u het minimale valt.. maar hoezo dan nog ervaringen vragen achteraf? Die logica vat ik niet helemaal.

Wat ik er uit haal is dat het hier gaat om een vertrouwenskwestie..


PS. Even wat recht zetten, ik heb het hier niet over de kwaliteiten van EasyRacks maar over hoe ze meningen van het zelfde bedrijf alleen onder een andere naam kwijt schelden als of het niets is. Ik ben geen klant of klant geweest van dit bedrijf dus kan niet mee praten en heb dus geen mening over de producten en diensten van dit bedrijf. Ik maak me alleen zorgen hoe één en het zelfde bedrijf een gehele tak opzij zet terwijl het er volgens -mij- wel bij moet horen.

Xerious
26/03/06, 15:18
Het gaat erom dat er andere bedrijfsvoering is. De doelgroep is anders en de diensten zijn anders. Aub geen vergelijkingen, is nutteloos.

Toch vreemd dat ik over beide bedrijven precies dezelfde verhalen hoor langskomen: geen reactie op e-mail na weken, telefoon wordt niet opgenomen, e-mails die wel terugkomen zijn ronduit kortaf...
De zelfde kortafheid straalt ook van de posts af in dit topic. Hoewel de verwoording normaal en ruim is komt het gewoon heel kortaf over... maar dat kan ook aan mij liggen.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat E-Dentify en Easyracks ervaringen met elkaar te maken hebben, zolang dezelfde personen aan het hoofd staan. En de E-dentify werkwijze blijkt ook door te gaan in Easyracks.

mahel
26/03/06, 15:19
Mischien is dat het ook wel. Op de eerste server valt ook niets op aan te merken, en loopt prima.
Een vertrouwenskwestie? Ja ik denk het wel, ik vind goed contact erg belangrijk. Zeker wanneer het toch om een redelijk aantal servers gaat, die trouwens nog steeds in aantal groeien.
Nogmaals, mijn *kleine* vooronderzoek naar easyracks was goed. Mijn ervaringen met de eerste server die inmiddels online is ...is ook goed.
Alleen de verloop van de andere 2 servers vind ik wat minder

RaQ-Power
26/03/06, 15:37
Mischien is dat het ook wel. Op de eerste server valt ook niets op aan te merken, en loopt prima.
Een vertrouwenskwestie? Ja ik denk het wel, ik vind goed contact erg belangrijk. Zeker wanneer het toch om een redelijk aantal servers gaat, die trouwens nog steeds in aantal groeien.
Nogmaals, mijn *kleine* vooronderzoek naar easyracks was goed. Mijn ervaringen met de eerste server die inmiddels online is ...is ook goed.
Alleen de verloop van de andere 2 servers vind ik wat minder

Hoeveel geld hebben ze geboden om jouw dit te laten posten?

Easyracks
26/03/06, 15:54
Hoeveel geld hebben ze geboden om jouw dit te laten posten?

Doe niet zo zielig.

Dankje.

RaQ-Power
26/03/06, 15:58
Doe niet zo zielig.

Dankje.

Jullie halen toch ook 350 GB uit 1 MBit? Dan zal dit ook wel zo zijn!

PS: Praat je zo ook tegen je klanten?

Alerd
26/03/06, 16:09
Jullie halen toch ook 350 GB uit 1 MBit? Dan zal dit ook wel zo zijn!

PS: Praat je zo ook tegen je klanten?
Mensen... (niemand in het bijzonder....) Kap eens met dat geflame :)

RiderXXX
26/03/06, 16:12
PS: Praat je zo ook tegen je klanten?

Ja: kortaf, bot, zij weten het altijd beter..

Verder zitten hier twee kanten aan. Als het in het voordeel werkt voor Peter en Paul is het "E-D en EasyRacks horen bij elkaar", maar als er iets nadelig werkt zijn het weer twee aparte bedrijven, die "niets met elkaar te maken hebben".

De kwaliteit van hun servers (en dan heb ik het over die van 'E-D', ja) iets verbeterd ten opzichte van vorig jaar, maar de kwaliteit van hun 'supportmedewerkers' is ronduit bespottelijk.

Verder ga ik me er niet in mengen, want zij hebben altijd gelijk, toch Peter? Just my 50 cents.

Easyracks
26/03/06, 16:15
Jullie halen toch ook 350 GB uit 1 MBit? Dan zal dit ook wel zo zijn!

PS: Praat je zo ook tegen je klanten?

Ja dat klopt. En uit 1 Mbit 95% zo'n 200GB. Dus?

Dit gaat echt nergens op uit. Het wordt allemaal geregeld met klant dus dat is prima.

Triloxigen
26/03/06, 16:18
Het gaat erom dat er andere bedrijfsvoering is. De doelgroep is anders en de diensten zijn anders. Aub geen vergelijkingen, is nutteloos.

Een andere naam erboven zetten maakt het niet ineens een ander bedrijf :)

(En verder ga ik me er niet meer mee bemoeien)

Technotop
26/03/06, 16:18
Ja dat klopt. En uit 1 Mbit 95% zo'n 200GB. Dus?

Volgens mij kan je zowieso 1 Mbit 95% niet echt omrekenen naar 200GB of naar een GB getal?

RaQ-Power
26/03/06, 16:20
Wij hebben servers gehad bij deze partij maar zijn gelukkig verhuist. Het is behoorlijk moeilijk communiceren met deze figuren. Mijn advies is verhuis naar een betere plek. Er zijn zoveel aanbieders die het wel kunnen, waarom dan nog hier blijven.

Easyracks
26/03/06, 16:21
Volgens mij kan je zowieso 1 Mbit 95% niet echt omrekenen naar 200GB of naar een GB getal?


Kan uiteraard niet. 1 Mbit 95% kan 320GB zijn, maar kan ook 100 GB zijn. Deze 200GB is het gemiddelde bij mij over 50 Mbit 95% gemeten. Dwz, bij 50 Mbit 95% doet hij bij mij ongeveer 10 TB.

Easyracks
26/03/06, 16:23
Genoeg geflamed, Raqpower?

Technotop
26/03/06, 16:24
Kan uiteraard niet. 1 Mbit 95% kan 320GB zijn, maar kan ook 100 GB zijn. Deze 200GB is het gemiddelde bij mij over 50 Mbit 95% gemeten. Dwz, bij 50 Mbit 95% doet hij bij mij ongeveer 10 TB.

Kan er zo 0.5TB door heen pompen.. zelfs meer als ik wil... dus lijkt me erg vreemd om nou te zeggen 200GB door 1Mbit..

Dus snap ubberhaupt niet hoezo je die 200GB er bij pakt...

RaQ-Power
26/03/06, 16:24
Genoeg geflamed, Raqpower?

Nee dit is geen geflame. Dat je je klanten zo lang voor durft te liegen!

Easyracks
26/03/06, 16:26
Nee dit is geen geflame. Dat je je klanten zo lang voor durft te liegen!

Geen geflame?


Origineel gepost door RaQ-Power
Hoeveel geld hebben ze geboden om jouw dit te laten posten?

RaQ-Power
26/03/06, 16:29
Geen geflame?

Jij weet net zo goed als ik dat een klant niet ineens omschakeld van mening zonder hem tegemoet te komen.

Triloxigen
26/03/06, 16:30
Nee dit is geen geflame. Dat je je klanten zo lang voor durft te liegen!

Door het ontbreken van argumenten kan ik me voorstellen dat iemand het een flame vind :)

Mikey
26/03/06, 16:35
gossie gossie, kunnen de bovenstaande heren geen rolletje gtst scoren ? Profesionaliteit straalt van alle partijen af zeg

Stewie
26/03/06, 16:38
't is weer zondag :p

ErikM
26/03/06, 16:49
Kan er zo 0.5TB door heen pompen.. zelfs meer als ik wil... dus lijkt me erg vreemd om nou te zeggen 200GB door 1Mbit..

Dus snap ubberhaupt niet hoezo je die 200GB er bij pakt...

maximaal 1.9 TB als je aan een 100Mbit lijntje zit en 470 GB als je aan een 10 Mbit lijntje zit

mahel
26/03/06, 16:51
Dit gaat een beetje de verkeerde kant op vind ik, en dat was ook zeker niet de bedoeling. Mijn oorspronkelijke vraag was naar ervaringen die mensen hebben met easyracks.
Nee ze hebben geen geld geboden voor die ene post waarin ik vertel dat server 1 prima loopt :-)

Wel ben ik van mening dat wanneer dezelfde personen, onder andere naam ook een hosting bedrijf runnen, het natuurlijk om hetzelfde bedrijf gaat.
Want of het nu blabla.nl heet, of blablabla.nl, het zijn dezelfde mensen die het runnen.

Technotop
26/03/06, 16:52
maximaal 1.9 TB als je aan een 100Mbit lijntje zit en 470 GB als je aan een 10 Mbit lijntje zit

Daarom, snap dus niet hoe EasyRacks aan 200 GB komt in vergelijking met 1 MBit 95%

Mikey
26/03/06, 16:52
't is weer zondag :p

Misschien dit ook iets voor wht:

http://www.snelstart.nl/zondag.php

Easyracks
26/03/06, 16:59
Daarom, snap dus niet hoe EasyRacks aan 200 GB komt in vergelijking met 1 MBit 95%

Dan zou ik maar even dat topic van - ik geloof - Thomas Lobker lezen.

Anders leg ik hem even uit.

1 Mbit per seconde is 2592000 Mbit per maand. Dat is 316 gigabyte. Als je dus de hele maand lang op 1 Mbit/s zou draaien, zou je 316GB kunnen verstoken.

Nu leert de praktijk ons natuurlijk dat dat vrijwel niet gebeurt. Overdag / 's avonds piekt het verkeer natuurlijk meer en 's nachts en 's ochtends minder. Daarom kom je ook niet op 316GB uit, maar gemiddeld op een dikke 100GB minder.

Snappez-vous?

ErikM
26/03/06, 17:06
1 Mbit per seconde is 2592000 Mbit per maand. Dat is 316 gigabyte. Als je dus de hele maand lang op 1 Mbit/s zou draaien, zou je 316GB kunnen verstoken.



bij mij is dat nog altijd 324 GB, of maak ik ergens een rekenfout?

RaQ-Power
26/03/06, 17:06
Dan zou ik maar even dat topic van - ik geloof - Thomas Lobker lezen.

Anders leg ik hem even uit.

1 Mbit per seconde is 2592000 Mbit per maand. Dat is 316 gigabyte. Als je dus de hele maand lang op 1 Mbit/s zou draaien, zou je 316GB kunnen verstoken.

Snappez-vous?

Nee, Vous snappez niet.

1 MBit per seconde => 2626560 MBit per maand. Dat is 328 GB.

Het klopt van geen kant.

t.bloo
26/03/06, 17:08
1024 ipv 1000?

Technotop
26/03/06, 17:11
Dan zou ik maar even dat topic van - ik geloof - Thomas Lobker lezen.

Anders leg ik hem even uit.

1 Mbit per seconde is 2592000 Mbit per maand. Dat is 316 gigabyte. Als je dus de hele maand lang op 1 Mbit/s zou draaien, zou je 316GB kunnen verstoken.

Nu leert de praktijk ons natuurlijk dat dat vrijwel niet gebeurt. Overdag / 's avonds piekt het verkeer natuurlijk meer en 's nachts en 's ochtends minder. Daarom kom je ook niet op 316GB uit, maar gemiddeld op een dikke 100GB minder.

Snappez-vous?

Hoezo had je het net dan over 1Mbit 95? Snap dan nog niet echt hoe je kunt zeggen dat 200GB 1Mbit 95%. Als jij dat als gemiddelde neemt is dat uitstekend natuurlijk, maar je kunt niet zeggen dat 1Mbit 9% 200GB is. Je kunt het niet omreken naar GB, hoog uit een schatting maken.

Citaat:




En uit 1 Mbit 95% zo'n 200GB..


Niet echt realistisch....

Easyracks
26/03/06, 17:12
Nee, Vous snappez niet.

1 MBit per seconde => 2626560 MBit per maand. Dat is 328 GB.

Het klopt van geen kant.

60 * 60 * 24 * 30 / 8 / 1024 = 316 GB. Kan wel een paar GB schelen als je 31 dagen of 30,24 dagen of weet ik veel wat neemt.

Mikej0h
26/03/06, 17:34
Gaan we hier nu discusseren over het punt hoeveel GB's er nu in een Mbit 95% percentile zitten? Ik denk dat iedereen kan meegaan in het punt dat het niet vaststaat wat het verbruik kan zijn bij een 95% regeling!
Wij hanteren bij 1Mbit 95% Percentile een verbruik van 250-320GB.

Verder denk ik dat het een goed idee is, om terug te kijken naar de post van de TS, die vraagt hier om ervaringen van Easyracks, niet om flames, of berekeningen van dataverkeer.
Wellicht dat trebbor, Easyracks en RaQ-Power beter mekaar per PB kunnen beschuldigen/zwartmaken/discusseren.

Ontopic?

ddavid
26/03/06, 19:15
Ik heb prima ervaring met hun, ze leveren wel altijd iets te laat, maar als er iets stuk is (ik heb het dan over het deel van managen) bv er is een mailserver down is er zo ingegrepen. Als ik dit bedrijf een cijver kan/mag geven:
Support/service: 8
Prijs: 9.9
Snelheid (leveren):5
Snelheid (oplossen): 8.5
Hostingervaringen bij mij met hun zijn *scheldwoord* maar met dedicated servers zijn ze prima :)

Easyracks
26/03/06, 19:20
@ Mikejoh,

Ben 't met je eens.

Server was gisteren opgeleverd en DirectAdmin gegevens nu ook al weer een paar uur geleden.

Pegasus
26/03/06, 21:55
Ik heb zelf ook mn server bij Easyracks hangen en het bevalt me uitstekend. Klantvriendelijkheid is zeer goed, mn server was super snel opgeleverd en ik kon na de oplevering super snel van direct admin gebruik maken. Het netwerk is ook uitstekend (Neoworld Premium in Redbus, zegt volgens mij wel genoeg:)) Tot nu heel erg weinig last gehad van downtime! En dat voor zulke prijzen.

Beoordeling algemeen: zeer goed

Pantsy
28/03/06, 06:49
Ontopic alleen nog maar vanaf nu!!!!

jvdheuvel
28/03/06, 08:45
Dat wordt in de laatste paar posts toch gedaan? Er worden toch netjes ervaringen gedeeld m.b.t. Easyracks?

Wido
28/03/06, 08:51
Blijf het wel vreemd vinden hoe er te pas en ontepas wordt omgegooid met Easyracks, dan is het onderdeel, dan een dochterbedrijf.

Als je op het E-Dentify forum kijkt zie je een subforum "Dedicated servers / Colocatie"

Kijk je op de E-Dentify website bij colocatie, dan is de link achter het tekstje "bestel" richting Easyracks.nl ( http://www.e-dentify.nl/index.php?p=overig&sub=colocatie )

Het is ook gewoon de zelfde KvK als die van E-Dentify. Dat houdt dus in, niks dochterbedrijf, gewoon een tweede handelsnaam.

gjtje
28/03/06, 11:30
Geld moet je ook overmaken naar E-dentify dus het is gewoon hetzelfde. ;)

Anyway, ik ben ook wel tevreden, je krijgt waarvoor je betaald. De prijs is van dien aard dat het logisch is dat je zelf veel doet of lang wacht. Dat de switch stuk gaat en de stekker er uit valt kan iedereen over komen. :)
Ik zou geen bedrijfskritische servers in het sharedrek hangen, maar da's misschien toch niet gewoon.

Het gepimp van dat netwerk hoeft niet zo aangezien 80% over leaseweb gaat. Ik vind zelf het prijs verschil met de basic erg hoog voor die paar bytes die over de dure transits gaan.

Swiftway-UK
28/03/06, 12:47
Dat is vreemd, gezien mijn stats toch echt laten zien dat het grote meerendeel over transits heengaat ;) Level(3) en TeliaSonera pakken het grootste deel, dan Leaseweb, dan cogentco en als laatste instantxs.

Dan bedoel ik het als "geheel Neoworld" ik weet niet hoe het verkeer van een specifieke klant in verhouding routeert.

TiMMiEJ
28/03/06, 19:40
godmejaar wat een flames :O

Om dan even de vraag van de TS te beantwoorden:

Wij hebben ook een aantal servers hangen bij easyracks. Communicatie verloopt soepel, en nog geen downtime gehad.

Mijn collega had zaterdagavond om 10 uur een mailtje gestuurd om ons aan te melden voor Zondag in Redbus (ja ik weet het, veel te laat). Toen we daar kwamen stonden we idd niet aangemeld. Even gebeld (op zondag) en 5 minuten later konden we naar binnen.

Neo123
29/03/06, 00:28
Ik vind het niet meer dan normaal dat je 24/7 per dag je coloboer kan bellen om het data centrum binnen te kunnen!

Of.. je maakt zo'n fijn aanmeldings knopje zoals bv pc-extreme heeft in hun control panel. Dat heb ik namelijk veelvuldig gebruikt en je valt niemand daar mee lastig ;)
Ik vind dat iedergeval de beste manier!

Voor uitleg over deze brilliante techniek, kun je vast terecht bij ome wido :)

gjtje
29/03/06, 01:26
Ze hebben zo'n formulier. Dikke kans dat er achter dat formuliertje gewoon iemand zit die de boel doorsluist. ;)
Ik neem aan dat ze eerst controleren wie er naar binnen gaat en wat je allemaal gaat doen en wie of wat je meeneemt.

Lang niet alle hosts bieden zo maar iedereen 24/7 toegang.

Wido
29/03/06, 08:19
Ze hebben zo'n formulier. Dikke kans dat er achter dat formuliertje gewoon iemand zit die de boel doorsluist. ;)
Ik neem aan dat ze eerst controleren wie er naar binnen gaat en wat je allemaal gaat doen en wie of wat je meeneemt.

Lang niet alle hosts bieden zo maar iedereen 24/7 toegang.Nope, dat gaat real-time.

Eerst laat je de klant een formulier ondertekenen waarin alle regels staan die in het DC gelden.

Daarna kom je op onze white-list en kan dat contactpersoon 24/7 zichzelf aanmelden via het paneel.

cvuur
29/03/06, 09:27
Kan ik behalve op webhosters.nl en hier ergens anders nog (onpartijdig) informatie vinden over Easyracks? Ik ben op zoek naar een dedicated server en ben wel geintereseerd in de prijzen maar wil eigenlijk wel weten wat ik krijg.

Alerd
29/03/06, 09:29
Google?


edit:

Met google:
http://www.webselect.nl/ervaringenzoek.php3?providerervaring_id=684

Schijnt ook wat op trosradar te staan zag ik in google

Easyracks
29/03/06, 15:52
Ze hebben zo'n formulier. Dikke kans dat er achter dat formuliertje gewoon iemand zit die de boel doorsluist. ;)
Ik neem aan dat ze eerst controleren wie er naar binnen gaat en wat je allemaal gaat doen en wie of wat je meeneemt.

Lang niet alle hosts bieden zo maar iedereen 24/7 toegang.

Gaat hier ook real-time.