PDA

Bekijk Volledige Versie : .EU document aanvraag afgewezen.



Kyra-emotion
22/03/06, 10:32
Collega's ik weet niet of wij de enige zijn, maar bij ons zijn de aanvragen voor .eu afgewezen omdat we niet conform de voorwaarden de documenten op tijd hebben ingestuurd.
In de documentatie staat dat de Cover Letter en Documentary Evidence voor (Zondag) 19 Maart. Wij hebben de formulieren zaterdag 18 Maart afgeleverd, echter staat in de "kleine letters" dat de zater,- zon,- feestdag niet als erkende werkdag gelden in Belgiƫ, helaas staat het in geen enkele communicatie van noch eurID danwel onze register dat het dus niet voor de 19e binnen had moeten zijn, maar voor de 17e.
Nu is onze vraag, zijn er meer deelnemers met dit probleem dat hun aanvragen zijn afgewezen.
Ik heb gesproken met onze register en die zegt dat mogelijk is als we met meerderen een klacht indienen.

Ik zie jullie reacties graag in dit forum.

Groet.

Glenn
22/03/06, 10:43
Ik heb er geen ervaring mee dat we te laat waren, maar er stond zeer duidelijk in de communicatie dat het weekend + feestdagen niet meetellen. Wel geef ik toe dat het dan een beetje verwarrend is om de datum op de 19de te stellen.

Maar Marco, waarom stuur je het dan zo laat pas in? Zoiets moet je meteen opsturen en zodoende alle fouten aan jouw kant uitsluiten :)

Kyra-emotion
22/03/06, 11:08
We stuurden het niet zo laat in, maar we werden gevraagd de documenten op te sturen op op de 14e. De TPG had aangegeven ze 4 dagen nodig hadden om het te bezorgen, en met expres zou het 3 dagen bevatten echter zou het dan pas maandag de 20e worden aangeboden.
zodoende, echter is de vraag of er meerdere mensen met dit zelfde probleem hebben, dan kunnen we er misschien wat aan doen.

Triloxigen
22/03/06, 11:10
De documenten opsturen op de 14e?
Dit lijkt mij erg sterk eigenlijk.

Stewie
22/03/06, 11:26
Heb dezelfde sjit.