PDA

Bekijk Volledige Versie : SIDN Meeting 21-03-2006 in Breukelen



Sander-
20/03/06, 20:58
Morgen is er in Breukelen een SIDN meeting over DRS4. WEet iemand een beetje wat ik moet verwachten? Bij ons zijn we nog aan het kijken of er mensen gaan en zo ja wie? Gaat het om een technisch gerichte presentatie waarin wij tezien krijgen wat er allemaal mogelijk is in het nieuwe DRS, ook op gebied van eventuele API oid? OF is het puur voor de administratieve gebruiker hoe ze in DRS4 een domain moeten reggen?

En dan nog een vraag wie gaat er? :) Bij mij ons hangt het dus van de inhoud af OF er iemand gaat en wie ;)

Phu
20/03/06, 21:10
ik ben er nog nooit heen geweest.
heb ook geen zin om zolang in de auto te zitten :)
amsterdam zou ik nog wel doen maar breukelen is beetje teveel van het goeie

Sander-
20/03/06, 21:26
ik ben er nog nooit heen geweest.
heb ook geen zin om zolang in de auto te zitten :)
amsterdam zou ik nog wel doen maar breukelen is beetje teveel van het goeie

Mwah breukelen is vrij vlak bij Amsterdam en zeker met OV goed te bereiken...

Maaruh niemand een idee wat ze ons nou eigenlijk willen vertellen?

Zou beetje zonde zijn als we erheen gaan om te horen te krijgen hoe je in DRS4 een domain moet reggen of verhuizen ;)

ivs
20/03/06, 21:51
Volgens mij valt er morgen in Breukelen niet zoveel te beleven? misschien is het in Bunnik gezelliger?

RaQ-Power
20/03/06, 22:02
Volgens mij valt er morgen in Breukelen niet zoveel te beleven? misschien is het in Bunnik gezelliger?

Daar is inderdaad een RvD-bijeenkomst en voorlichtingssessie over DRS4.0.

Sander-
20/03/06, 22:40
Excuses, dan heb ik verkeered plaats in me hoofd (heb brief wel gezien, maar niet echt gelezen :P) Verder blijft bij mij de vraag, wat krijgen we daar te horen?

WH-Tim
20/03/06, 23:01
Er is gratis eten, ik ben er ook! Hoe kan ik je herkennen WE-Create, neem je een rode roos voor me mee? :D

Phu
20/03/06, 23:09
Er is gratis eten, ik ben er ook! Hoe kan ik je herkennen WE-Create, neem je een rode roos voor me mee? :D

daar gaat die 50 euro per maand dus heen ;)
mwa volgende keer maar ff inschrijven lekker gratis eten
we verhongeren hier bijna :)

Tomas
20/03/06, 23:18
RvD-bijeenkomst / workshops / netwerklunch is doorgaans goed om te bezoeken. Je blijft bij wat er speelt in de wereld van de SIDN, hebt de kans om met collegae bij te praten en het is een goede plek om je mening direct naar de SIDN toe te ventileren.

Ik neem aan dat het morgen een iets langere zit wordt dan verwacht op de vergadering (zoals altijd), en dat we instructies zullen krijgen over DRS4.0, niet geheel onnuttig om te bezoeken. Ik zal er zijn in ieder geval :).

tompoes
20/03/06, 23:24
Ik ben in Amsterdam geweest. Erg goede meeting.

Kregen een woordje van Roelof Meijer en daarna uitleg over DRS4. Zeer goede uitleg. Tuurlijk als je het document leest, weet je het ook wel... Maar uitgelegd met een presentatie werkt toch altijd goed. Nog een extra uitleg over handles.

Naderhand tijd voor vragen. Waren een paar zeer nuttige vragen bij.

Zeker een aanrader!

Het is niet echt een technische meeting, maar je moet wel weten wat het huidige systeem is.

WH-Tim
21/03/06, 23:18
Wat waren er veel jonge mensen, en iedereen zat elkaar aan te kijken. Wie was jij ivs, die stille in het roze hemd zeker?

ivs
22/03/06, 00:26
Wat waren er veel jonge mensen, en iedereen zat elkaar aan te kijken. Wie was jij ivs, die stille in het roze hemd zeker?

Ik was er niet bij, nog wat gemist?

Alerd
22/03/06, 08:03
Wat waren er veel jonge mensen, en iedereen zat elkaar aan te kijken. Wie was jij ivs, die stille in het roze hemd zeker?
had je 40+ verwacht dan?:D

veenman
22/03/06, 10:00
Ik was gisteren ook in Bunnik vanaf de netwerklunch tot de laatste ronde van de borrel aanwezig.

Tijdens de RVD vergadering werd door de ARD medegedeeld dat ze vinden dat er geen bestaansrecht voor is en gezien er (bijna) niemand de functies binnen de ARD wil opvullen hebben ze besloten/voorgesteld om de ARD op te heffen.

Roelof Meijer (Directeur SIDN) kwam met zijn visie op het vervolg op de ARD:
Onafhankelijk forum (SIDN faciliteert, initiatief vanuit de markt), Ad-hoc en specifiek advies (zoals de DRS4 referentiegroep), Relatiedagen (om te netwerken en informatie uit te wisselen) en Relatiebeheer (accountmanagers).

Wat betreft DRS4 dat was een presentatie/voorlichtingsronde over wat we kunnen verwachten met DRS4. Zeer nuttig.

De borrel was ook gezellig en rond een uur of 7 was de bijeenkomst ten einde.

WH-Tim
22/03/06, 12:11
Ik was gisteren ook in Bunnik vanaf de netwerklunch tot de laatste ronde van de borrel aanwezig.

Tijdens de RVD vergadering werd door de ARD medegedeeld dat ze vinden dat er geen bestaansrecht voor is en gezien er (bijna) niemand de functies binnen de ARD wil opvullen hebben ze besloten/voorgesteld om de ARD op te heffen.

Roelof Meijer (Directeur SIDN) kwam met zijn visie op het vervolg op de ARD:
Onafhankelijk forum (SIDN faciliteert, initiatief vanuit de markt), Ad-hoc en specifiek advies (zoals de DRS4 referentiegroep), Relatiedagen (om te netwerken en informatie uit te wisselen) en Relatiebeheer (accountmanagers).

Wat betreft DRS4 dat was een presentatie/voorlichtingsronde over wat we kunnen verwachten met DRS4. Zeer nuttig.

De borrel was ook gezellig en rond een uur of 7 was de bijeenkomst ten einde.

En ik heb aan iedereen gevraagd of jij er was. Zeker in dat gele hemd die steeds zo moeilijk deed, zittende rechts in de zaal?

veenman
22/03/06, 12:19
Nee, ik was in pak en had witte schoenen aan. Heb dit keer geen input geleverd gezien Roelof Meijer mijn standpunten al perfect verwoord had. Ben Geerlings sprak me daar tijdens de borrel nog over aan gezien hij dat niet van me gewend is. ;)

WH-Tim
22/03/06, 12:33
Oh, je zult nog wel mensen op je afkrijgen die opzoek zijn naar Arno Veenhout... Je hebt ook zo een lastig te onthouden naam :D

xYnta
22/03/06, 13:13
Ik had helaas geen tijd anders was ik wel gegaan ;).