PDA

Bekijk Volledige Versie : Apache pagina ipv site



soulplayer
20/03/06, 21:14
op mijn mainsite (waar ns server aangelinkt is) komt deze site:

http://www.xeonix-hosting.net

Hoe krijg ik dit terug goed? Ik gebruik debian met vhcs. bij mijn andere gebruikers is er geen probleem.

frvge
20/03/06, 21:25
Virtualhost aanmaken lijkt me. (weet niet zeker)

soulplayer
20/03/06, 21:45
kan er niemand mij helpne? echt ik ben de wanhoop nabij. Eindelijk was het in orde, nu dit :(

Aar
20/03/06, 22:21
kan er niemand mij helpne? echt ik ben de wanhoop nabij. Eindelijk was het in orde, nu dit :(
Kijk eens boven je post.

Phu
20/03/06, 22:43
restart je dns eens

of verwijder het domein voeg hem opnieuw toe en restart je control panel eens

Idago
22/03/06, 23:28
Je moet hier inderdaad apache en bind even voor herstarten probleem doet zich namelijk veel voor maar is makkelijk op te lossen

groetjes
idago

Dennis
22/03/06, 23:35
Kan onmogelijk te maken hebben met een dns-probleem. (Tenzij je naar een totaal verkeerde server verwijst, lijkt me sterk)

Het lijkt me duiden op een misconfiguratie in Apache. Welk control panel gebruik je?

Geert-Jan
22/03/06, 23:41
Kan onmogelijk te maken hebben met een dns-probleem. (Tenzij je naar een totaal verkeerde server verwijst, lijkt me sterk)

Het lijkt me duiden op een misconfiguratie in Apache. Welk control panel gebruik je?

debian met vhcs

Idago
22/03/06, 23:42
Het heeft inderdaad niets met de dns te maken maar vhcs vereist dat je hem herstart

gebruik vhcs zelf ook op 5 tal van mijn servers en heb het alle 5 de keer ondervonden

Jorem
22/03/06, 23:46
Je kan een virtual host in je httpd.conf (bij Debian met apache2 volgens mij /etc/apache2/apache2.conf) zetten. Heb dit probleem ooit is gehad bij Mandriva en ISPconfig en dit loste het probleem op.

<VirtualHost ipadresvanjeserver:80>
DocumentRoot /home/www/*/public_html
</VirtualHost>

Document root verwijst naar gewenste map met je gewenste startpagina.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes