PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Vertaler Engels/Nederlands



JasperTi
20/03/06, 17:39
Beste,

Ik bied mij aan als vertaler van documenten, in de talen Engels en Nederlands. Ik ben voorzien van een junior certificate, wat inhoud dat ik meer als 80 procent van mijn lessen in het engles heb gevolgd. Ook ben ik nu bezig met mijn IBO A2 wat inhoud dat ik het Engels evengoed beheers als een 'native-speaker'.

Voor meer informatie en/of interesse over/in deze dienst, kunt u mij altijd mailen op: jappie91@gmail.com

MvG

Jasper

P.s. Ik vermeld wel, dat ik niet vanuit een geregistreerd bedrijf werk, hierbij kan ik u dus ook geen rechtsgeldig factuur verstrekken. Ik hoop dat dit verder geen invloed heeft, en dat we gewoon vertrouwlijk zaken kunnen doen.

jult
23/03/06, 10:46
in het engles heb gevolgd.

[...]

dat ik het Engels evengoed beheers als een 'native-speaker'.Als je "evengoed" werkt in het "engles" als in het nederlands, dan is dit geen slimme advertentie..

Jos2
23/03/06, 14:36
Beste,

Ik bied mij aan als vertaler van documenten, in de talen Engels en Nederlands. Ik ben voorzien van een junior certificate, wat inhoudt dat ik meer dan tachtig procent van mijn lessen in het Engels heb gevolgd. Ook ben ik nu bezig met mijn IBO A2 wat inhoudt dat ik het Engels even goed beheers als een 'native-speaker'.

Voor meer informatie en/of interesse over/in deze dienst, kunt u mij altijd mailen op: jappie91@gmail.com

MvG

Jasper

P.s. Ik vermeld wel, dat ik niet vanuit een geregistreerd bedrijf werk, hierbij kan ik u dus ook geen rechtsgeldig factuur verstrekken. Ik hoop dat dit verder geen invloed heeft, en dat we gewoon vertrouwlijk zaken kunnen doen.
KVK inschrijving is toch verplicht hier?
-> Geraporteerd.

FSCJasper
23/03/06, 14:47
Jos, als je zo graag de mod wilt uithangen, lees eerst de regels van de KVK. Vertaalbureau's hoeven zich niet in het handelsregister te laten schrijven. Hij heeft dus geen KVK-nummer nodig.

DaRkDrEw
23/03/06, 15:09
Jos, als je zo graag de mod wilt uithangen, lees eerst de regels van de KVK. Vertaalbureau's hoeven zich niet in het handelsregister te laten schrijven. Hij heeft dus geen KVK-nummer nodig.

En hij is freelancer, dus zoiezo geen KvK-nummer?

Karim
23/03/06, 23:26
Jasper,

Mail je me uw tarieven?
info@nurv.be

bedankt

Ithagi
24/03/06, 01:12
Als je "evengoed" werkt in het "engles" als in het nederlands, dan is dit geen slimme advertentie..

Typefouten komen in alle talen voor denk ik :)

JasperTi
24/03/06, 22:40
Karim > Tarieven gemaild

jult
27/03/06, 13:04
Typefouten komen in alle talen voor denk ik :)
Typfouten, bedoel je.

Eelco de Boer
30/03/06, 18:28
Jasper, kun je mij ook je tarieven mailen?

eelco AT smartsellers dot nl