PDA

Bekijk Volledige Versie : HBO / HTS Stageplaats.



lacanau
20/03/06, 12:28
Ten behoeve van een relatie is er een stageplaats beschikbaar voor integratie binnen de organisatie voor een HTS / HBO student ten behoeve van verdere uitbouw en integratie van het pakket

http://www.ridder.nl/default.asp?MenuID=1

De werkzaamheden zullen worden uitgevoerd in het Westland.

Je kunt je CV per pm aan mij toesturen. Het betreft een organisatie met ca. > 50 medewerkers en een zeer goede en informele werksfeer.

Ik hoor graag van jullie zodat ik een van jullie bij de relatie kan introduceren.

NextIT
20/03/06, 13:02
Ten behoeve van een relatie is er een stageplaats beschikbaar voor integratie binnen de organisatie voor een HTS / HBO student ten behoeve van verdere uitbouw en integratie van het pakket
Mooie volzin. :) Misschien is het handiger om wat extra informatie te geven over de inhoud van de opdracht om zodoende meer enthousiasme te generen bij eventuele potentiƫle kandidaten, en zodoende een meer passende kandidaat binnen uw organtisatie te integreren ten behoeve van verdere uitbouw en integratie van het pakket.

Ofzo :D

lacanau
20/03/06, 13:04
Geinteresseerden kunnen zich tot mij wenden voor extra informatie.

NextIT
20/03/06, 13:11
Nounou... geheimzinnig hoor :D
Veel success met het vinden van een kandidaat.

marijn79
20/03/06, 16:10
Hoezo geheimzinnig?

HCiZiZ
25/03/06, 17:44
hoezo hoezo geheimzinnig?

Als die eerste zin jou wat zegt over de inhoud van de opdracht ben je een knappe jongen.

Dat bedoeld nextit met geheimzinnig

Pantsy
26/03/06, 15:25
Draadje is verhuisd naar het juiste forum.